ZAPYTANIE OFERTOWE
na publikację Biuletynu Informacyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku
I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Publikację (drukowaną i elektroniczną), wydruk oraz kolportaż (w co najmniej 15 punktach poza siedzibą Zleceniodawcy) cyklicznych informacji publicznych dostarczanych przez Zamawiającego w prasie w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 1984r. Prawo prasowe (Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) o zasięgu lokalnym - teren administracyjny miasta, ukazującej się nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w formie drukowanej w nakładzie minimum 1000 egzemplarzy oraz elektronicznej.
Informacja publiczna będzie zawierała:
- minimum 13 000 znaków,
- minimum 1 zdjęcie w kolorze,
- minimum 1 plik graficzny (typu logo) w kolorze.
2. Skład redakcyjny materiałów przekazanych przez Zamawiającego.
Ostateczna wersja publikowanego materiału wymaga autoryzacji Zamawiającego.
Informacje dodatkowe: materiały będą dostarczane przez Zamawiającego najpóźniej w terminie do 60 godzin przed dniem emisji prasy.
II. Termin realizacji: okres od 1 stycznia do 30 czerwca 2016 r.
III. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna zawierać:
- dane wydawcy, potwierdzenie zarejestrowania w organie rejestracyjnym, o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)dane dot. redakcji,
- nazwę/tytuł prasy,
- adres internetowy wersji elektronicznej wydawanej prasy,
- planowane umiejscowienie Biuletynu Informacyjnego w prasie,
- średni nakład za 2015 r.,
- termin emisji prasy,
- proponowane punkty kolportażu/sprzedaży prasy z opublikowanym Biuletynem – propozycja minimum 15 lokalizacji w granicach administracyjnych miasta (oprócz siedziby Urzędu Miejskiego w Giżycku),
- informację o charakterze prasy – wydawnictwo w formie drukowanej płatne/bezpłatne dla odbiorców,
- oferowaną cenę netto/brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
IV. Kryteria wyboru ofert:
1. Cena – 80%.
2. Liczba punktów kolportażu/sprzedaży – 10%.
3. Charakter prasy: bezpłatne wydawnictwo w formie drukowanej – 10%.
4.Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona według wzoru:
Co
Cp = -------------- x 80 pkt
Cb
Cp – ilość punktów badanej ceny oferty
Co – cena oferty najniższej spośród zaproponowanych w ofertach
Cb – cena oferty badanej
5. Punkty, które można uzyskać w kryterium „Liczba punktów kolportażu/sprzedaży” (Ck) zostaną przyznane zgodnie z poniższym zapisem:
od 15 do 18 punktów kolportażu/sprzedaży – 5 pkt
> 18 punktów kolportażu/sprzedaży – 10 pkt
6. Punkty, które można uzyskać w kryterium „Charakter prasy: bezpłatne wydawnictwo w formie drukowanej” (Cw) zostaną przyznane zgodnie z poniższym zapisem:
wydawnictwo drukowane bezpłatne – 10 pkt
wszystkie inne płatne – 0 pkt
7. Zamawiający może przyznać Oferentowi maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert według wzoru:
Po = Cp + Ck + Cw, gdzie:
Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Cp – ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium „Cena”,
Ck – ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium „Liczba punktów kolportażu/sprzedaży”,
Cw – ilość punktów uzyskana przez ofertę w kryterium „Charakter prasy – bezpłatne wydawnictwo w formie drukowanej”.
V. Termin, miejsce i forma składania ofert
Osoba do kontaktów:
Arkadiusz Połojański – Sekretarz Miasta, tel. 87 73124 150, e-mail: sekretarz@gizycko.pl.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku