Przetargi - archiwum

MZOSiP - Roboty remontowe – pokrycie dachowe sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 4 w Giżycku przy ul. 3 Maja 21 /do 20 maja/

 

 

 

 

Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony 

 

pt. „Roboty remontowe – pokrycie dachowe sali gimnastycznej

w Szkole Podstawowej  Nr 4 w Giżycku przy ul. 3 Maja 21”

 

Wspólny słownik zamówień –  45261900 – naprawa i konserwacja dachu

                                         

                                         

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja dachu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 4 w Giżycku przy ul. 3 Maja 21”

 

Ø  Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia  od 22 czerwca 2009 r. do 21 sierpnia 2009  r.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

Ø    Termin składania ofert upływa 20 maja  2009 roku o godz. 10.00.

Ø    Oferty należy składać na adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, al. 1 Maja 14,                  11-500 Giżycko, pokój nr 115.

Ø    Otwarcie  ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 115 w dniu  20 maja 2009 roku  o godz. 10.10.

Ø  Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Ø  Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

·         Jolanta Stańczuk – dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4 w Giżycku, tel. 087 4283668

·         Barbara Caban - główny specjalista ds. organizacyjnych Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół

      i Przedszkoli  w Giżycku, tel. 0-87 428 29 35, 087 7324130

Ø  Kryteria oceny i wyboru oferty: - cena – 100 %

 

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone:

 

 Art. 22 ust. 1 pkt 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r
  o swobodzie działalności gospodarczej;

Wymagane dokumenty:

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

 Art. 22 ust. 1 pkt 2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
- w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres  

   działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali  min. 2  zamówienia swoim rodzajem i wartością 

   roboty  budowlane  stanowiące przedmiot zamówienia polegające na wykonaniu robót remontowych, o wartości  nie

   mniejszej niż 50 tys. zł. (każde).

 - zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej.

Wymagane dokumenty:

- wykaz wykonanych w okresie  ostatnich 5 lat robót budowlanych a  jeżeli  okres prowadzenia działalności

  jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością roboty budowlane

  stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz

  załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty  te zostały wykonane należycie - np. protokoły

  odbioru robót, referencje itp. ( załącznik nr 5 do SIWZ).

- wykaz  personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych       

  w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa

  ( załącznik nr 6 do SIWZ)

 

Art. 22 ust. 1 pkt 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 tys. zł.

 

Wymagane dokumenty:

- aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony

  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 tys.zł.

  Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego,

  że  Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

  gospodarczej na  wymagane  w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania   

  umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

 

 Art. 22 ust. 1 pkt 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24).

Wymagane dokumenty:

- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega    z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24  

  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 9 do SIWZ)

 

Zamawiający nie zawrze umowy  ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)  w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 115 Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, w godz. od 8.00 do 15.00 , tel. 0 87 428 29 35, fax. 087 4282935.

Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi,

 

Ø  Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29 kwietnia 2009 pod poz.

          125444 - 2009.

Nasz znak:MZO.III.341/7/2009                                                     Giżycko, 25.05.2009 r.

 

 

 

 

Zamawiający: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 

Nazwa  zamówienia: „Roboty remontowe – pokrycie dachowe sali gimnastycznej w Szkole

                                   Podstawowej Nr 4 w Giżycku przy ul. 3 Maja 21”

 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Roboty remontowe – pokrycie dachowe sali gimnastycznej  w Szkole Podstawowej Nr 4 w Giżycku, przy ul. 3 maja 21” wybrana została  do realizacji w/w zamówienia oferta:

 

Nr 4 – Przedsiębiorstwo Budowlane  BUD-SYSTEM, Monika Kościuszkiewicz,

           ul. Sybiraków 17/7, 15-204 Białystok

 

U z a s a d n i e n i e: Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

 

W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

 

1. „DACH-serwis”, Tomasz Władysław Bendarowicz, ul. Sucharskiego 33, 19-300 Ełk,

2. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „KOSBUD”, Stanisław Kostrzewa,

    ul. Słowackiego 19,11-500 Giżycko,

3. Spółdzielnia Wielobranżowa „NIEGOCIN”, ul. Mazurska 3, 11-500 Giżycko,

4. Przedsiębiorstwo Budowlane BUD-SYSTEM, Monika Kościuszkiewicz, ul. Sybiraków 17/7,

    15-204 Białystok,

 

 

Załącznik :

- Druk ZP-21

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

 

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 100,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

3

352,12

 

 

 

 

352,12

4

400,00

 

 

 

 

400,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.04.2009
Dokument wytworzony przez: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Barbara Caban
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 kwietnia 2009 08:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 4857
25 maja 2009 15:26 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
25 maja 2009 15:25 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
29 kwietnia 2009 10:24 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.