Przetargi - archiwum

Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa portu pasażerskiego EKO-MARINA w Giżycku” / do 9 marca/

 

 

    

 

WT.JS.2222-25/28-4/09                                                             Giżycko, 20.03.2009 r.

 

 

Zamawiający:             Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 

Nazwa zamówienia:

„Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania – Budowa Portu Pasażerskiego EKO – MARINA w Giżycku”. 

 

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

 

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zamawiający informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: „Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania – Budowa Portu Pasażerskiego EKO – MARINA w Giżycku” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:  

 

 

NIERUCHOMOŚCI Kancelaria, Beata Marta Kucharzyk, ul. Graniczna 13,
11-400 Kętrzyn

 

U z a s a d n i e n i e

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

  W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

  1. SGS Polska Sp. z o.o., ul. Bema 83, 01-233 Warszawa,
  2. Grontmij Polska, Biuro w Olsztynie, ul. Mickiewicza 21/23, 10-508 Olsztyn,
  3. Przedsiębiorstwo Inwestycyjno – Usługowe „Inwestprojekt” Sp. z o.o.,
    ul. Kołobrzeska 13, 10-444 Olsztyn, 
  4. „ŚRODOWISKO” s. c., J. Giedziuszewicz, A. Grodzki, P.J. Kwiatkowski,
    A.J. Wróbel, ul. Suwalska 21, 11-500 Giżycko,
  5. Hydroprojekt Sp. z o.o., ul. Dubois 9, 00-182 Warszawa,
  6. NIERUCHOMOŚCI Kancelaria, Beata Marta Kucharzyk, ul. Graniczna 13,
    11-400 Kętrzyn,
  7. Techniczny Zespół Usług Projektowych mgr inż. Piotr Ozorowski, ul. Brzozowa 10A, Wilkasy, 11-500 Giżycko.         

Załącznik:

- Druk ZP – 21

 

oznaczenie sprawy WT.JS.2222-25/28/09 

DRUK ZP-21

 

 

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 100,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

99,25

 

 

 

 

99,25

2.

309,40

 

 

 

 

309,40

3.

335,55

 

 

 

 

335,55

4.

424,45

 

 

 

 

424,45

5.

455,45

 

 

 

 

455,45

6.

500,00

 

 

 

 

500,00

7.

447,65

 

 

 

 

447,65



 


 

 

    

 

 

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

www.bip.giżycko.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony

 

Na wykonanie zadania :

Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem

inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania

„Budowa portu pasażerskiego EKO-MARINA w Giżycku”

 

Wspólny słownik zamówień (CPV) :

CPV – 71541000-2 : usługi zarządzania projektem budowlanym

CPV – 71520000-9 : usługi nadzoru budowlanego

 

 

W ramach zadania „Budowa portu pasażerskiego EKO-MARINA w Giżycku” przewiduje się realizację :

- budynek EKO-MARINY wraz z instalacjami wewnętrznymi (pow. użytkowa 2.431,60 m2),

- budynek techniczno-gospodarczy wraz z instalacjami wewnętrznymi (pow. użytkowa 146,50 m2),

- budynek sanitariatów wraz z instalacjami wewnętrznymi (pow. użytkowa 412,70 m2),

- kotłownia gazowa,

- kotłownia letnia wraz z instalacjami solarnymi,

- elementy infrastruktury technicznej (część nawodna : nabrzeże pomosty, pirs, linie energetyczne, przyłącza wodne oraz część lądowa : drogi, parkingi na 168 miejsc dla samochodów osobowych i 4 miejsca dla autobusów, chodniki o pow. 2.900 m2, przyłącza wodne, przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza energetyczne, oświetlenie terenu),

- zespół portowy – część hydrotechniczna (136 miejsc wieloosobowych jednostek pływających).

  • Zakres zamówienia obejmuje :

o   sprawdzenie dokumentacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego zgodnie z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 roku Nr 120, poz. 1133 z późniejszymi zmianami),

o   kierowanie w porozumieniu z Zamawiającym realizacją kontraktu, sporządzanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, aprobowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji, zgodnie
z procedurami i standardami Unii Europejskiej, aprobowanie płatności, aprobowanie w porozumieniu z Zamawiającym dodatkowych żądań wykonawcy robót,

o   sprawdzenie zgodności dokumentacji projektowej ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi,

o   opracowanie specyfikacji przetargowej (między innymi ogłoszenia przetargowego, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – SIWZ, projektu umowy i innych załączników do SIWZ) mającej na celu ogłoszenie przetargu, przeprowadzenie postępowania (między innymi przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytanie wykonawców), wybór wykonawcy robót (między innymi udział w pracach komisji przetargowej jako członek komisji lub jako inna osoba wykonująca czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia),

o   przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu,

o   przygotowanie ewentualnych wniosków do projektanta w celu poprawienia błędów dokumentacji projektowej,

o   kierowanie i koordynacja realizacją projektu, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji związanej z kontraktem,

o   zapewnienie terminowego i prawidłowego zakończenia robót, zgodnie

o   z harmonogramami określonymi w stosownych dokumentacjach technicznych,

o   dostarczanie Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej robót oraz ewentualnych rozwiązań dodatkowych i zamiennych zatwierdzonych przez Beneficjenta,

o   akceptowanie potrzeby zlecenia uszczegółowienia dokumentacji w razie potrzeby rozwiązań dodatkowych i zamiennych powstałych w trakcie realizacji,

o   rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót,

o   wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót,

o   wystawianie Zamawiającemu i Beneficjentowi poleceń płatności,

o   kontrola i aprobata dokumentów roszczeniowych Wykonawcy, aprobowanie wydłużenia czasu trwania kontraktu oraz zwiększenia ceny kontraktowej,

o   przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu,

o   przygotowanie dokumentów do wniosku na uzyskanie decyzji użytkowania,

o   wykonywanie stosownie do przepisów prawa budowanego zadań :

-           Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art.25, 26 Prawa Budowlanego),

-           Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestycyjnego (art.27 Prawa Budowlanego),          

-           Projektanta (art. 20, 21 Prawa Budowlanego),

-           Inwestora Zastępczego (art.18 Prawa Budowlanego),

o   składanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji zadania, począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umowy,

o   prowadzenie procedur finansowych łącznie ze sprawozdawczością,

o   wszelka dokumentacja związana z realizacją projektu będzie dostarczana Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej.

o   zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru robót na placu budowy,

o   rozwiązywanie w porozumieniu z Zamawiającym problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót,

o   wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzenie obmiarów robót, nadzorowanie i odbiór robót,

o   kontrolę i aprobatę dokumentów rozliczeniowych wykonawcy, opiniowanie wydłużenia czasu trwania kontraktu oraz zwiększania ceny kontraktowej
w porozumieniu z Zamawiającym,

 

o   pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji kontraktu, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót,

o   udostępnianie Zamawiającemu, na każde żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją kontraktu,

o   sporządzenie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji
i przedstawienia ich Zamawiającemu,

o   przygotowanie dokumentów do wniosku na uzyskanie decyzji użytkowania,

o   organizowanie przekazywania placu budowy i odbioru zrealizowanego zadania,

o   prowadzenie nadzoru inwestorskiego w branżach : konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, wodno-kanalizacyjnej, elektryczno-energetycznej
i hydrotechnicznej,

o   zorganizowanie biura Inżyniera Kontraktu w obrębie administracyjnym miasta Giżycka.

- Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – 21 miesięcy od podpisania umowy.

- Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.

- Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 PLN (trzy tysiące złotych).

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust.  6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365. 
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101). 

- Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

- Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

- Nie będzie zawierana umowa ramowa.

- Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

- Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

- Termin składania ofert upływa 9.03.2009 r. o godz. 12.00.

- Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al.  Maja 14   11 - 500 Giżycko

- Termin związania ofertą – 30 dni.

- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 9.03.2009 r. o godz. 12.10.

- Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

 

Róża Cudzanowska –                               Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego

odnośnie przedmiotu zamówienia            Urzędu Miejskiego w Giżycku

tel. 0-87 73 24 120 lub 0-87 73 24 122,

fax. 087 428 52 41.

Mariola Tafil –                                          Inspektor Wydziału Ogólnego

odnośnie procedury                                   Urzędu Miejskiego w Giżycku

                       tel. 087 73 24 143, fax. 087 428 52 41.

 

- Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

- W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

  • prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.   o swobodzie działalności gospodarczej.

Wymagane dokumenty :

  • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. :

  • zapewnią, aby czynności nadzoru objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach : konstrukcyjno-budowlanej (min. 8 letnie doświadczenie zawodowe), drogowej (min. 5 letnie doświadczenie zawodowe), wodno-kanalizacyjnej (min. 5 letnie doświadczenie zawodowe), elektryczno-energetycznej (min. 5 letnie doświadczenie zawodowe) i hydrotechnicznej (min. 5 letnie doświadczenie zawodowe).

Wymagane dokumenty :

  • wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej poszczególnych osób (Curriculum Vitae lub inna pisemna forma życiorysu zawodowego).

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :

  • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 150.000,00 PLN.

Wymagane dokumenty :

  • polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na  kwotę min. 150.000,00 PLN.

4.1.    Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane
w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

 

Wymagane dokumenty :

  • oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  • oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesyłką pocztową po uprzednim pisemnym zgłoszeniu w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym pok. 113, w godz. 800 do 1500, tel. 087 73 24 120  lub 087-73 24 122, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 26 lutego 2009 r. pod. poz. 42702-2009.

 

 

Projekt pn. „Budowa portu pasażerskiego EKO-MARINA  w Giżycku"

współfinansowany  ze środków

Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego

Warmia i Mazury na lata 2007-2013

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26.02.2009
Dokument wytworzony przez: Wydział Ogólny (WO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mariola Tafil
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 lutego 2009 14:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 5296
20 marca 2009 13:10 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
20 marca 2009 13:10 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
20 marca 2009 13:09 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.