|
|
WT.JS.2222-25/28-4/09 Giżycko, 20.03.2009 r.
Zamawiający: Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Nazwa zamówienia:
„Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania – Budowa Portu Pasażerskiego EKO – MARINA w Giżycku”.
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zamawiający informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: „Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania – Budowa Portu Pasażerskiego EKO – MARINA w Giżycku” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:
NIERUCHOMOŚCI Kancelaria, Beata Marta Kucharzyk, ul. Graniczna 13,
11-400 Kętrzyn
U z a s a d n i e n i e
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:
Załącznik:
- Druk ZP – 21
oznaczenie sprawy WT.JS.2222-25/28/09
DRUK ZP-21
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 100,00 |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Razem |
1. |
99,25 |
|
|
|
|
99,25 |
2. |
309,40 |
|
|
|
|
309,40 |
3. |
335,55 |
|
|
|
|
335,55 |
4. |
424,45 |
|
|
|
|
424,45 |
5. |
455,45 |
|
|
|
|
455,45 |
6. |
500,00 |
|
|
|
|
500,00 |
7. |
447,65 |
|
|
|
|
447,65 |
|
|
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Na wykonanie zadania :
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem
inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania
„Budowa portu pasażerskiego EKO-MARINA w Giżycku”
Wspólny słownik zamówień (CPV) :
CPV – 71541000-2 : usługi zarządzania projektem budowlanym
CPV – 71520000-9 : usługi nadzoru budowlanego
W ramach zadania „Budowa portu pasażerskiego EKO-MARINA w Giżycku” przewiduje się realizację :
- budynek EKO-MARINY wraz z instalacjami wewnętrznymi (pow. użytkowa 2.431,60 m2),
- budynek techniczno-gospodarczy wraz z instalacjami wewnętrznymi (pow. użytkowa 146,50 m2),
- budynek sanitariatów wraz z instalacjami wewnętrznymi (pow. użytkowa 412,70 m2),
- kotłownia gazowa,
- kotłownia letnia wraz z instalacjami solarnymi,
- elementy infrastruktury technicznej (część nawodna : nabrzeże pomosty, pirs, linie energetyczne, przyłącza wodne oraz część lądowa : drogi, parkingi na 168 miejsc dla samochodów osobowych i 4 miejsca dla autobusów, chodniki o pow. 2.900 m2, przyłącza wodne, przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza energetyczne, oświetlenie terenu),
- zespół portowy – część hydrotechniczna (136 miejsc wieloosobowych jednostek pływających).
o sprawdzenie dokumentacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego zgodnie z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 roku Nr 120, poz. 1133 z późniejszymi zmianami),
o kierowanie w porozumieniu z Zamawiającym realizacją kontraktu, sporządzanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, aprobowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji, zgodnie
z procedurami i standardami Unii Europejskiej, aprobowanie płatności, aprobowanie w porozumieniu z Zamawiającym dodatkowych żądań wykonawcy robót,
o sprawdzenie zgodności dokumentacji projektowej ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi,
o opracowanie specyfikacji przetargowej (między innymi ogłoszenia przetargowego, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – SIWZ, projektu umowy i innych załączników do SIWZ) mającej na celu ogłoszenie przetargu, przeprowadzenie postępowania (między innymi przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytanie wykonawców), wybór wykonawcy robót (między innymi udział w pracach komisji przetargowej jako członek komisji lub jako inna osoba wykonująca czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia),
o przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu,
o przygotowanie ewentualnych wniosków do projektanta w celu poprawienia błędów dokumentacji projektowej,
o kierowanie i koordynacja realizacją projektu, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji związanej z kontraktem,
o zapewnienie terminowego i prawidłowego zakończenia robót, zgodnie
o z harmonogramami określonymi w stosownych dokumentacjach technicznych,
o dostarczanie Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej robót oraz ewentualnych rozwiązań dodatkowych i zamiennych zatwierdzonych przez Beneficjenta,
o akceptowanie potrzeby zlecenia uszczegółowienia dokumentacji w razie potrzeby rozwiązań dodatkowych i zamiennych powstałych w trakcie realizacji,
o rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót,
o wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót,
o wystawianie Zamawiającemu i Beneficjentowi poleceń płatności,
o kontrola i aprobata dokumentów roszczeniowych Wykonawcy, aprobowanie wydłużenia czasu trwania kontraktu oraz zwiększenia ceny kontraktowej,
o przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu,
o przygotowanie dokumentów do wniosku na uzyskanie decyzji użytkowania,
o wykonywanie stosownie do przepisów prawa budowanego zadań :
- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art.25, 26 Prawa Budowlanego),
- Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestycyjnego (art.27 Prawa Budowlanego),
- Projektanta (art. 20, 21 Prawa Budowlanego),
- Inwestora Zastępczego (art.18 Prawa Budowlanego),
o składanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji zadania, począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umowy,
o prowadzenie procedur finansowych łącznie ze sprawozdawczością,
o wszelka dokumentacja związana z realizacją projektu będzie dostarczana Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej.
o zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru robót na placu budowy,
o rozwiązywanie w porozumieniu z Zamawiającym problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót,
o wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzenie obmiarów robót, nadzorowanie i odbiór robót,
o kontrolę i aprobatę dokumentów rozliczeniowych wykonawcy, opiniowanie wydłużenia czasu trwania kontraktu oraz zwiększania ceny kontraktowej
w porozumieniu z Zamawiającym,
o pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji kontraktu, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót,
o udostępnianie Zamawiającemu, na każde żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją kontraktu,
o sporządzenie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji
i przedstawienia ich Zamawiającemu,
o przygotowanie dokumentów do wniosku na uzyskanie decyzji użytkowania,
o organizowanie przekazywania placu budowy i odbioru zrealizowanego zadania,
o prowadzenie nadzoru inwestorskiego w branżach : konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, wodno-kanalizacyjnej, elektryczno-energetycznej
i hydrotechnicznej,
o zorganizowanie biura Inżyniera Kontraktu w obrębie administracyjnym miasta Giżycka.
- Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – 21 miesięcy od podpisania umowy.
- Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 PLN (trzy tysiące złotych).
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
- Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
- Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
- Nie będzie zawierana umowa ramowa.
- Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
- Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
- Termin składania ofert upływa 9.03.2009 r. o godz. 12.00.
- Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. Maja 14 11 - 500 Giżycko
- Termin związania ofertą – 30 dni.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 9.03.2009 r. o godz. 12.10.
- Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego
odnośnie przedmiotu zamówienia Urzędu Miejskiego w Giżycku
tel. 0-87 73 24 120 lub 0-87 73 24 122,
fax. 087 428 52 41.
Mariola Tafil – Inspektor Wydziału Ogólnego
odnośnie procedury Urzędu Miejskiego w Giżycku
tel. 087 73 24 143, fax. 087 428 52 41.
- Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
- W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
Wymagane dokumenty :
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. :
Wymagane dokumenty :
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :
Wymagane dokumenty :
4.1. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane
w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesyłką pocztową po uprzednim pisemnym zgłoszeniu w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym pok. 113, w godz. 800 do 1500, tel. 087 73 24 120 lub 087-73 24 122, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 26 lutego 2009 r. pod. poz. 42702-2009.
Projekt pn. „Budowa portu pasażerskiego EKO-MARINA w Giżycku"
współfinansowany ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku