Giżycko, dnia 12 marca 2009 roku.
NDB. 1/09
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004, nr 19, poz. 177 ze zmianami.) informuję, że w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4 000 000,00 PLN ofertę Banku Ochrony Środowiska Oddział Operacyjny w Ełku, 19 – 300 Ełk, ul. Wojska Polskiego 65 z ceną 351 420,62 PLN, która była najkorzystniejsza i uzyskała najwyższą ilość punktów spośród ocenianych ofert.
Punktacja w jedynym kryterium cena przedstawiała się następująco:
1. NORDEA BANK POLSKA SA
ul. Kielecka 2, 81 – 303 Gdynia - 99,55 pkt
2. Bank Ochrony Środowiska Oddział Operacyjny w Ełku
ul. Wojska Polskiego 65, 19 – 300 EŁK - 100,00 pkt.
Maria Wojciechowska
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł.
Data zamieszczenia w BZP: 24.02.2009, numer ogłoszenia: 38586- 2009;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Spółka z o.o. 100% kapitału samorządowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00zł (słownie: cztery miliony zł 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy budynku mieszkalno usługowego przeznaczonego do sprzedaży. Waluta kredytu: złoty polski (PLN). Okres spłaty – 25 miesięcy w tym okres karencji w spłacie kapitału 10 miesięcy do: 5 stycznia 2010r. Spłata kapitału – od upływu okresu karencji, tj. od 5 stycznia 2010r w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca, na podstawie informacji przekazanej przez Bank. Spłata odsetek – w ciągu 25 miesięcy od dnia podpisania umowy w okresach kwartalnych do dnia 5 stycznia 2010 r a następnie miesięcznych, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Oprocentowanie – według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stała marżę banku:- stopa bazowa: WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej, - stała dla całego okresu kredytowania marża banku. Kredyt będzie dostępny najpóźniej w dniu następnym po dniu podpisania umowy, w czterech transzach: 2 300 000,00 PLN do 5.04.2009 r; 400 000,00 PLN do 5.05.2009 r.; 400 000,00 PLN do 5.06.2009 r.; 900 000,00 PLN do 5.07.2009r. Prowizja od udzielonego kredytu – płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu. Kredyt będzie zabezpieczony w formie poręczenia spłaty kredytu udzielonego przez Gminę Miejska w Giżycku. Termin spłaty kredytu: do 5 marzec 2011r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz złożą stosowne oświadczenie, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i złożą oświadczenie, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. i złożą stosowne oświadczenie.
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję
przetargową na podstawie wymaganych dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV,
kolumna 3 SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych
dokumentów na zasadzie ,,spełnia” ,,nie spełnia”.
Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek
warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. i spełnia warunki z art.22 p.z.p. według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.bip.gizycko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Giżyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., 11-500 Giżycko, ul. Kazimierza Wielkiego 12,
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009r godzina 10:00, miejsce: Giżyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., 11-500 Giżycko, ul. Kazimierza Wielkiego 12
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku