Przetargi - archiwum

Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych Urzędowi Miejskiemu w Giżycku w 2009 roku /do 12 grudnia/

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

 

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zamawiający informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych Urzędowi Miejskiemu w Giżycku w 2009 roku” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:  

 

Przedsiębiorstwa Prywatnego GLOBO, Barbara Sułkowska, ul. Dąbrowskiego 2, 11-500 Giżycko

 

U z a s a d n i e n i e

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

  W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

1.      Firma Handlowa „KOMAX 9” , ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn,

2.      „GHAJ” Krupiński, Kudela Spółka Jawna, Przytorowa 19, 16-400 Suwałki,

3.      Przedsiębiorstwo Prywatne GLOBO, Barbara Sułkowska, ul. Dąbrowskiego 2,
11-500 Giżycko,

4.      LYRECO POLSKA S.A., ul. Sokołowska 33, 05-806 Komorów.

 

 

 

Załącznik:

- Druk ZP - 21

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 100,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

334,52

 

 

 

 

334,52

2.

270,08

 

 

 

 

270,08

3.

400,00

 

 

 

 

400,00

4.

209,36

 

 

 

 

209,36

 

 

 


 

Burmistrz Miasta Giżycka

al. 1 maja 14

11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony

 

na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych Urzędowi Miejskiemu w Giżycku w 2009 roku

 

Wspólny słownik zamówień – (CPV)  -30192000-1- wyroby biurowe oraz 30125110-5 tonery do drukarek laserowych

 

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa dla Urzędu Miejskiego materiałów biurowych i eksploatacyjnych.

Termin realizacji zamówienia – przez cały rok 2009 w terminie 7 dni od złożenia pisemnego zamówienia przez Zamawiającego.

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Nie dopuszcza się składania oferty  częściowej.

Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Nie przewiduje się zamówienia uzupełniającego.

Nie przewiduje się wniesienia wadium.

Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym ( po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)                 w siedzibie Zamawiającego, Wydział Ogólny, w pokoju 203, w godz. 800 do 1500, tel. (87)7324145, bądź pobrać drogą elektroniczną ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl – zakładka przetargi.

Termin składania ofert upływa 12.12.2008r. o godz.10.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego pokój 104.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, w pok. 106 w dniu 12.12.2008 r. o godz. 10.10.

Termin związania  ofertą – 30 dni.

Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Kazimierz Smolak tel.(087)7324145.

Kryteria oceny i wyboru oferty: cena – 100%

Warunki udziału w  postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

Zgodnie z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

Art. 22 ust.1 pkt.1

 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:

-          prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej;

Wymagane dokumenty:

-          aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

Art.22 ust.1 pkt.2

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych. 

Wymagane dokumenty:

- oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

Art. 22 ust.1 pkt.3

-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Wymagane dokumenty:

- oświadczenie  Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 

Art.22 ust.1 pkt.4

-          Nie podlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych):

Wymagane dokumenty:

-          oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

-     oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych opłat, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 4.12.2008
Dokument wytworzony przez: Wydział Ogólny (WO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Kazimierz Smolak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 grudnia 2008 14:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 5020
06 stycznia 2009 12:20 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
22 grudnia 2008 14:13 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
04 grudnia 2008 14:27 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.