Przetargi - archiwum

Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Spytkowie wraz z kosztorysem inwestorskim, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, uzyskaniem pozwolenia na budowę /do 15 grudnia/

Ogłoszenieo przetargu nieograniczonym 26 listopada 2008r.

1. Przewodniczący Zarządu Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami, ul. Wodna 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 087 429 13 74, fax: 087 429 13 75, e-mail: biuro@mzmgo.mazury.pl, http://www.mzmgo.mazury.pl
2. Ogłasza przetarg nieograniczony na:


Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia

„Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Spytkowie”

wraz z kosztorysem inwestorskim, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, uzyskaniem pozwolenia na budowę.

3. Przedmiot zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia „Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Spytkowie” wraz z kosztorysem inwestorskim, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, uzyskaniem pozwolenia na budowę.
4. Wspólny słownik zamówień (CPV)
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
71220000-6 - usługi projektowania architektonicznego.
5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.mzmgo.mazury.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: ul. Wodna 4, 11-500 Giżycko
6. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 26.11.2008r.
7. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
8. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
9. Czy przewiduje się zawarcie umowy ramowej: Nie
10. Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
11. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
14. Termin wykonania zamówienia:
   1.      I etap 2 miesiące od dnia podpisania umowy – obejmujący opracowanie wstępnych założeń projektowych wraz z określeniem szacunkowych kosztów budowy zakładu.
Termin wykonania jest terminem przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego.
   2.      II etap 5 miesięcy od dnia podpisania umowy– obejmujący opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami do pozwolenia na budowę.
Termin wykonania jest terminem przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego.
   3.      III etap 7 miesięcy od dnia podpisania umowy - obejmujący uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
   4.      IV etap 9 miesięcy od dnia podpisania umowy – obejmujący opracowanie projektu wykonawczego wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Termin wykonania jest terminem przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego.
Termin wykonania jest terminem uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
15. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
   1.      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
   2.      aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
   3.      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
   4.      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
   1.      wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej:
    *      jedno opracowanie projektowe, które uzyskało prawomocne pozwolenie na budowę dla inwestycji z zakresu gospodarki odpadami o przepustowości nie mniejszej niż 14 000 Mg, obejmujące sortowanie, kompostowanie i składowanie odpadów.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
Wymaga się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej:
    *      wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi których dokumenty dotyczą,
    *      wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi,
    *      wskazanie zakresu usług,
    *      wskazanie wartości usług,
    *      wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
    *      wskazanie miejsca wykonania,
    *      opinię podmiotu wskazanego powyżej, na rzecz którego realizowane były usługi stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie.
   2.      dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
    *      projektantem – kierownikiem zespołu projektowego posiadającym:
    *      kwalifikacje i umiejętności – uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
    *      doświadczenie zawodowe –doświadczenie w pracy na stanowisku Projektanta w projektowaniu podobnych do niniejszego przedmiotu zamówienia obiektów i instalacji gospodarki odpadami, samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego. Poprzez podobne obiekty i instalacje rozumie się sortownie odpadów o przepustowości nie mniejszej niż 14 000 Mg/rok/1 zmianę i kompostownie o przepustowości nie mniejszej niż 9 000 Mg/rok materiału wsadowego.
    *      projektantem specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych i wod-kan. posiadającym:
    *      kwalifikacje i umiejętności – uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan., wentylacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
    *      doświadczenie zawodowe –doświadczenie w pracy na stanowisku Projektanta.
    *      projektantem specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającym:
    *      kwalifikacje i umiejętności – uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
    *      doświadczenie zawodowe –doświadczenie w pracy na stanowisku Projektanta.
    *      projektantem specjalności drogowej posiadającym kwalifikacje i umiejętności – uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
    *      technologiem posiadającym:
    *      kwalifikacje i umiejętności – wykształcenie techniczne
    *      ogólne doświadczenie zawodowe – co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu i/lub nadzorowaniu realizacji budowy linii technologicznych do sortowania i kompostowania,
    *      szczególne doświadczenie zawodowe – doświadczenie w projektowaniu i/lub zarządzaniu na stanowisku samodzielnym i/lub pracy w charakterze technologa, kierownika projektu dla co najmniej jednego funkcjonującego zakładu zagospodarowania odpadów komunalnych o przepustowości nie mniejszej niż 14 000 Mg/rok/1 zmianę i kompostowni o przepustowości nie mniejszej niż 9 000 Mg/rok materiału wsadowego.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć – Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien załączyć również uprawnienia do projektowania wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego, gdy jest wymagane przepisami prawa, opis doświadczenia zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wykształcenia.
3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku):
   1.      posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 500 000 PLN.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.
16. Wadium
   1.      każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN).
   2.      wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Pekao S.A. nr 63124055981111000050360079; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42, poz. 275),
   3.      wadium należy wnieść do dnia ostatecznego terminu składania ofert, tj. do 15.12.2008r
17. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
         1.            zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
         2.            nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu(tym) Wykonawcy(Wykonawcom),
który(rzy) przedstawi(ą) najniższą cenę za realizację zamówienia.
Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniej wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
18. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
- Paweł Lachowicz, tel. 087 429 13 74, GSM: 0668 22 18 18
19. Zamawiający na dzień 03.12.2008r. o godz. 11.00 zwołuje zebranie wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej SIWZ połączone z wizją lokalną na terenie objętym zadaniem.
20. Miejsce i termin składania ofert:
- w siedzibie Zamawiającego ul. Wodna 4, 11-500 Giżycko, w terminie do: 15.12.2008r do godziny 14.00.
21. Miejsce i termin otwarcia ofert:
- w siedzibie Zamawiającego ul. Wodna 4, 11-500 Giżycko, dnia 15.12.2008r o godzinie 14.15.
22. Język, w którym można sporządzać oferty:- polski.
23. Termin związania ofertą:
- 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 listopada 2008 14:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 4318
28 listopada 2008 14:16 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu.