Przetargi - archiwum

„Chodnik przy ul. Rolniczej” /do 25 lipca/

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony

na wykonanie zadania:

„Chodnik przy ul. Rolniczej”

wspólny słownik zamówień (CPV) –    
                                               45233222-1    roboty w zakresie chodników, 

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

roboty przygotowawcze:

-          rozebranie nawierzchni: chodników z płytki betonowej; nawierzchni zjazdów z „trylinki”, kostek betonowych, bruku;                                  z wywozem i złożeniem w stosy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, powierzchnia zabudowy  -     122 m2,

-          rozebranie krawężników betonowych i kamiennych z wywozem i złożeniem w stosy w miejscu wskazanym                                             przez Zamawiającego                                                                                                                                               -      325 m,

-          rozebranie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na podbudowie z kostki kamiennej lub kruszywa, grub. 12 cm                                  z wywozem na wysypisko i kosztem zagospodarowania odpadów komunalnych                                          -       42 m2,

roboty nawierzchniowe:

-          nawierzchnia chodników z płytki betonowej 35x35x5 cm na podsypce z piasku średniego, jednostronnie

-          w krawężnikach betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-10 i w obrzeżach betonowych 20x6 cm na podsypce   piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową                                                   -       710 m2,

-          nawierzchnia chodników z kostki betonowej grub. 6 cm /kolor „czerwony”/ na podsypce z piasku średniego,                                układana pasami 0,6 x 4,00 m przed przejściami dla pieszych                                                                     -        18 m2,

-          nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej grub. 8 cm /kolor „szary”/ na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie                    z kruszywa naturalnego z domieszką kruszywa łamanego w ilości 40 %, stabilizowanego mechanicznie, grub. 15 cm,                              z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, jednostronnie w krawężnikach „najazdowych” 15x22 cm        -       358 m2,

inne roboty:

-          regulacja pokryw zaworów wody i gazu                                                                                                     -          42 szt.,

-          regulacja pokryw studni telekomunikacyjnych i KS                                                                                   -          21 szt.,

-                                  założenie zieleńców z pielęgnacją i pierwszym koszeniem                                                        -        450 m2,

·          Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia okres 60 dni od dnia  podpisania umowy. 

·          Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

·          Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 500,00 PLN                                        /słownie: tysiąc pięćset złotych/ przed upływem terminu składania ofert,                               

       Wadium może być wniesione w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. –

       – Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj: w pieniądzu; poręczeniach bankowych                                        

       lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy
       jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;   

       poręczeniach udzielanych przez  podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy

       z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

       ( Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm). 

       Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:

BANK PEKAO S.A. 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365

Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, pok. 101

·          Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

·          Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

·          Termin składania ofert upływa dnia 25 lipca 2008 r. o godz. 12.00.

·          Oferty osobiście dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie,
pok. nr 104.

·          Termin związania ofertą – 30 dni.

·          Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 lipca 2008 roku, o godz. 12.10 w siedzibie Zamawiającego, pok. 106.

·          Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

-           Róża Cudzanowska           -              Naczelnik Wydziału Techniczno Inwestycyjnego                                                                                                                                    Urzędu Miejskiego w Giżycku,

                                                                                              tel. 0 87 73 24 122 lub 0 87 73 24 120 –

                                                                                              co do przedmiotu zamówienia,

-           Jacek Stankiewicz              -             Inspektor Wydziału Techniczno Inwestycyjnego                                                                                                                                    Urzędu Miejskiego w Giżycku,

                                                                                              tel. 0 87 73 24 122 – co do procedur,

·          Kryteria oceny i wyboru oferty:              cena 100 %.

·          W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1                       i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj.:

1.       Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:

-          prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.
o swobodzie działalności gospodarczej;

-          zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności: drogowej;  

 Wymagane dokumenty:

·         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

·         wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 5  do SIWZ;

 

2.       Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

-          wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość  nie mniejszą niż 50 000,00 PLN
w charakterze głównego wykonawcy;

Wymagane dokumenty:

·         wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego                                                            z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np.  protokoły odbioru robót, referencje itp.) – Załącznik nr 4 do SIWZ;

3.       Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

-     są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej                                                    

      na kwotę min. 20 000,00 PLN;

Wymagane dokumenty:

·         polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę                                       min. 20 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.                                       Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

4.       Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24                                                      ustawy - Prawo Zamówień Publicznych).

 

 

Wymagane dokumenty:

·         oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek  na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 

·         dokument potwierdzający wniesienie wadium;

·         oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

·          Zamawiający nie zawrze umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

·          Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (20,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym /po uprzednim pisemnym zgłoszeniu/ w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno Inwestycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 73 24 122 lub 0 87 73 24 120, fax. 0 87 428 52 41.

·          Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego  www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi.

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03 lipca 2008 r. pod poz. 149001 – 2008.

 

 

                                                                                 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 lipca 2008 13:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3111
08 sierpnia 2008 10:18 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
06 sierpnia 2008 14:50 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
03 lipca 2008 13:48 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.