Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
na wykonanie zadania:
„Chodnik przy ul. Rolniczej”
wspólny słownik zamówień (CPV) –
45233222-1 roboty w zakresie chodników,
roboty przygotowawcze:
- rozebranie nawierzchni: chodników z płytki betonowej; nawierzchni zjazdów z „trylinki”, kostek betonowych, bruku; z wywozem i złożeniem w stosy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, powierzchnia zabudowy - 122 m2,
- rozebranie krawężników betonowych i kamiennych z wywozem i złożeniem w stosy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - 325 m,
- rozebranie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na podbudowie z kostki kamiennej lub kruszywa, grub. 12 cm z wywozem na wysypisko i kosztem zagospodarowania odpadów komunalnych - 42 m2,
roboty nawierzchniowe:
- nawierzchnia chodników z płytki betonowej 35x35x5 cm na podsypce z piasku średniego, jednostronnie
- w krawężnikach betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-10 i w obrzeżach betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 710 m2,
- nawierzchnia chodników z kostki betonowej grub. 6 cm /kolor „czerwony”/ na podsypce z piasku średniego, układana pasami 0,6 x 4,00 m przed przejściami dla pieszych - 18 m2,
- nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej grub. 8 cm /kolor „szary”/ na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa naturalnego z domieszką kruszywa łamanego w ilości 40 %, stabilizowanego mechanicznie, grub. 15 cm, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, jednostronnie w krawężnikach „najazdowych” 15x22 cm - 358 m2,
inne roboty:
- regulacja pokryw zaworów wody i gazu - 42 szt.,
- regulacja pokryw studni telekomunikacyjnych i KS - 21 szt.,
- założenie zieleńców z pielęgnacją i pierwszym koszeniem - 450 m2,
· Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
· Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 500,00 PLN /słownie: tysiąc pięćset złotych/ przed upływem terminu składania ofert,
Wadium może być wniesione w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. –
– Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj: w pieniądzu; poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy
jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
( Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm).
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto:
BANK PEKAO S.A. 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, pok. 101
· Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
· Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
· Termin składania ofert upływa dnia 25 lipca 2008 r. o godz. 12.00.
· Oferty osobiście dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie,
pok. nr 104.
· Termin związania ofertą – 30 dni.
· Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 lipca 2008 roku, o godz. 12.10 w siedzibie Zamawiającego, pok. 106.
· Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- Róża Cudzanowska - Naczelnik Wydziału Techniczno Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0 87 73 24 122 lub 0 87 73 24 120 –
co do przedmiotu zamówienia,
- Jacek Stankiewicz - Inspektor Wydziału Techniczno Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0 87 73 24 122 – co do procedur,
· Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
· W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj.:
1. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.
o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności: drogowej;
Wymagane dokumenty:
· aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
· wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 5 do SIWZ;
2. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Wymagane dokumenty:
· wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.) – Załącznik nr 4 do SIWZ;
3. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
Wymagane dokumenty:
· polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 20 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
4. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Wymagane dokumenty:
· oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
· dokument potwierdzający wniesienie wadium;
· oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
· Zamawiający nie zawrze umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
· Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (20,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym /po uprzednim pisemnym zgłoszeniu/ w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno Inwestycyjny, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 73 24 122 lub 0 87 73 24 120, fax. 0 87 428 52 41.
· Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03 lipca 2008 r. pod poz. 149001 – 2008.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku