Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.giżycko.pl
Na wykonanie zadania:
· 45233253-7 - roboty w zakresie o nawierzchni dróg dla pieszych
· 45316100-6 – instalowanie zewnętrznego osprzętu oświetleniowego
Zakres zamówienia obejmuje zagospodarowanie wzgórza Św. Brunona, wykonanie oświetlenia parkowego na dz. nr 379; 299/3 obręb Giżycko 1.
Zakres robót:
Ø Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 PLN
/ słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100 /.
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO SA 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
Ø Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Ø Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Ø Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Ø Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów
Ø Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Ø Termin składania ofert upływa 21 lipca 2008r. o godz. 12.00
Ø Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14 11-500 Giżycko
Ø Termin związania ofertą – 30 dni.
Ø Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 21 lipca2008 r. o godz. 12.10.
Ø Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
- Mariola Tafil – Inspektor Wydziału Ogólnego Urzędu Miejskiego w Giżycku –
pok. 106 w siedzibie Zamawiającego – co do procedury – tel. 087 73 24 143
- Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku – pok. 114 w siedzibie Zamawiającego – co do przedmiotu zamówienia – tel. 087 73 24 120
Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymujące się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, sieci elektroenergetycznych
Wymagane dokumenty:
· aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
· Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia (wraz z odpisem uprawnień
i kserokopiami zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby );
Wymagane dokumenty:
· wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargowego i wartości min. 200 000,00 PLN z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie
(np. protokoły odbioru robót, referencje itp.);
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
tj.:
- posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000 PLN
Wymagane dokumenty:
· polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 100 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
· Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 100 000,00 PLN
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Wymagane dokumenty:
· dokument potwierdzający wniesienie wadium;
· oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Ø Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 20,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)
w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok. 114, w godz. 800 do 1500,
tel. 087 73 24 120 fax. 087 428 52 41.
Ø Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 27 czerwca 2008 r. pod poz. 143307 -2008.
.....
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku