Przetargi - archiwum

Zagospodarowanie wzgórza Św. Brunona / 21 lipca/

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.giżycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane

Na wykonanie zadania:

Zagospodarowanie wzgórza Św. Brunona

Wspólny słownik zamówień ( CPV)

·          45233253-7  - roboty w zakresie o nawierzchni dróg dla pieszych

·         45316100-6 – instalowanie zewnętrznego osprzętu oświetleniowego

 

Zakres zamówienia obejmuje zagospodarowanie wzgórza Św. Brunona, wykonanie oświetlenia parkowego na dz. nr 379; 299/3 obręb Giżycko 1.

Zakres robót:

 

-          Roboty rozbiórkowe                                                                                         - 1 kpl.                                                                                      

-          Roboty ziemne                                                                                                  - 626 m3

-          Murki terenowe-oporowe                                                                                 - 200 m

-          Nawierzchnie z kostki kamiennej                                                                     - 409 m2

-          Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm                                                       - 105 m2

-          Nawierzchnia z klinkieru                                                                                  - 741 m2

-          Ogrodzenie                                                                                                        - 18,5 m2

-          Mała architektura                                                                                              - 1 kpl.

-          Lampy oświetleniowe z oprawami                                                                   - 10szt.

-          Oprawy oświetlenia  iluminacyjnego                                                               - 4 szt.

-          Linia kablowa YKY 5x10                                                                                 - 266 m

-          Linia kablowa YKY 3x4                                                                                   - 62 m

-          Założenie zieleńców                                                                                          - 3856 m2

Ø      Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – do 20 maja 2009 r.

Ø      Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.

Ø      Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:  10 000,00 PLN    

      / słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100 /.

      Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust.  6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie  kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju       Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm. ).

 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:   PEKAO SA 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365

       Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu  należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101). 

Ø      Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

Ø      Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Ø      Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø      Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów

Ø      Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Ø      Termin składania ofert upływa 21 lipca 2008r. o godz. 12.00

Ø      Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14  11-500 Giżycko

Ø      Termin związania ofertą – 30 dni.

Ø      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 21 lipca2008 r.                             o godz. 12.10.

Ø      Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

-     Mariola Tafil – Inspektor Wydziału Ogólnego Urzędu Miejskiego w Giżycku –
pok. 106 w siedzibie Zamawiającego – co do procedury – tel. 087 73 24 143

-     Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Giżycku – pok. 114 w siedzibie Zamawiającego – co do przedmiotu zamówienia – tel. 087 73 24 120

Ø      Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

Ø       W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

 Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:

-          prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia  2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej;

-           zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymujące się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami  w branży konstrukcyjno-budowlanej, sieci elektroenergetycznych

Wymagane dokumenty:

·         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

·         Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia (wraz z odpisem uprawnień
 i kserokopiami zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby );

Art. 22 ust.1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

·         wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą  niż 200 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy;

Wymagane dokumenty:

·         wykaz  zrealizowanych   zadań   w   ciągu   ostatnich  5 lat  o  podobnym charakterze do przetargowego i wartości  min. 200 000,00 PLN  z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie
(np.  protokoły odbioru robót, referencje itp.);

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 tj.:

-    są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 PLN;

-    posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000 PLN

 

Wymagane dokumenty:

·         polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 100 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej   w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty,  z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

·         Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 100 000,00 PLN

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).

Wymagane dokumenty:

·         Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie    w całości wykonania decyzji właściwego organu.

·         dokument potwierdzający wniesienie wadium;

·        oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

Ø      Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 20,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)
w siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok. 114, w godz. 800 do 1500,

      tel. 087 73 24 120 fax. 087 428 52 41.

Ø      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 27 czerwca 2008 r. pod poz. 143307 -2008.

 

 

 

 

 

                       .....

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 czerwca 2008 14:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3108
08 sierpnia 2008 10:19 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
31 lipca 2008 15:18 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
08 lipca 2008 12:38 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.