Przetargi - archiwum

Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Miejskiego w Giżycku /do 6 sierpnia/

 

Burmistrz Miasta Giżycka

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

 

zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania:

 

Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego

do Urzędu Miejskiego w Giżycku

 

Wspólny słownik Zamówień (CPV) - 30 23 12 00 - 9 sprzęt komputerowy

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

- 20 szt. markowe (Compaq, Dell, HP, IBM, Siemens lub równoważne) zestawy komputerowe stacjonarne typ 1 z monitorem 17”,

- 5 szt. markowe (Compaq, Dell, HP, IBM, Siemens lub równoważne) zestawy komputerowe stacjonarne typ 2 z monitorem 19”,

- 3 szt. zestawy komputerowe niestacjonarne typu notebook,

- 4 szt. drukarki laserowe kolor A4,

- 2 szt. drukarki laserowe mono A4,

- 2 szt. urządzenia wielofunkcyjne A3,

- 4 szt. skanerów A3,

- 4 szt. skanerów A4,

- podzespoły komputerowe: UPS 25 szt,

- oprogramowanie (20 szt.) Microsoft Office Basic Edition PL,

- oprogramowanie (8 szt.) Microsoft Office Professional Edition PL,

- oprogramowanie (28 szt.) Microsoft Windows XP Professional PL,

- oprogramowanie (2 szt.) AutoCAD LT 2008 PL,

- oprogramowanie narzędziowe (3 szt.) DOSPrn

 

Ø        Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Ø        Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Ø        Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Ø        Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø        Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø        Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Ø        Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 

Ø        Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się kasy Urzędu Miejskiego w Giżycku lub przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:

Bank PKO S.A. o/Giżycko Nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365.

Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku (pokój 101).

 

 

Ø   Termin składania ofert upływa dniem 6 sierpnia 2008 roku o godzinie 10:00

 

Ø   Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, złożyć w sekretariacie pokój 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

 

Ø   Publiczne otwarcie ofert nastąpi 6 sierpnia 2008 roku o godzinie 10:10, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.

 

Ø   Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Ø   Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Mirosław Domysławski Informatyk Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 0 87 7324 140.

 

Ø   Kryteria oceny ofert: cena - 100%

 

Ø   W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone

w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

·        prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia                          2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

Wymagane dokumenty :

·        aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :

·        wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 50.000,00 PLN.

Wymagane dokumenty :

·        wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) – Załącznik nr 4 do SIWZ.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,  tj. :

·        są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 PLN.

Wymagane dokumenty :

·        polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na  kwotę min. 50.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane               w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty :

·        oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek  na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

·        dokument potwierdzający wniesienie wadium,

·        oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

Ø        Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście, pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 119, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (087) 7324 140.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.07.2008
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mirosław Domysławski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 lipca 2008 14:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3833
12 sierpnia 2008 14:41 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
08 sierpnia 2008 10:16 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
08 sierpnia 2008 10:11 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.