Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania:
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
do Urzędu Miejskiego w Giżycku
Wspólny słownik Zamówień (CPV) - 30 23 12 00 - 9 sprzęt komputerowy
Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- 20 szt. markowe (Compaq, Dell, HP, IBM, Siemens lub równoważne) zestawy komputerowe stacjonarne typ 1 z monitorem 17”,
- 5 szt. markowe (Compaq, Dell, HP, IBM, Siemens lub równoważne) zestawy komputerowe stacjonarne typ 2 z monitorem 19”,
- 3 szt. zestawy komputerowe niestacjonarne typu notebook,
- 4 szt. drukarki laserowe kolor A4,
- 2 szt. drukarki laserowe mono A4,
- 2 szt. urządzenia wielofunkcyjne A3,
- 4 szt. skanerów A3,
- 4 szt. skanerów A4,
- podzespoły komputerowe: UPS 25 szt,
- oprogramowanie (20 szt.) Microsoft Office Basic Edition PL,
- oprogramowanie (8 szt.) Microsoft Office Professional Edition PL,
- oprogramowanie (28 szt.) Microsoft Windows XP Professional PL,
- oprogramowanie (2 szt.) AutoCAD LT 2008 PL,
- oprogramowanie narzędziowe (3 szt.) DOSPrn
Ø Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Ø Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Ø Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Ø Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Ø Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Ø Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Ø Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Ø Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się kasy Urzędu Miejskiego w Giżycku lub przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank PKO S.A. o/Giżycko Nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku (pokój 101).
Ø Termin składania ofert upływa dniem 6 sierpnia 2008 roku o godzinie 10:00
Ø Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, złożyć w sekretariacie pokój 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
Ø Publiczne otwarcie ofert nastąpi 6 sierpnia 2008 roku o godzinie 10:10, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.
Ø Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ø Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Mirosław Domysławski Informatyk Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 0 87 7324 140.
Ø Kryteria oceny ofert: cena - 100%
Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
· prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
Wymagane dokumenty :
· aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
· wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 50.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
· wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :
· są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
· polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
· oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
· dokument potwierdzający wniesienie wadium,
· oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Ø Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście, pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 119, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (087) 7324 140.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku