Przetargi - archiwum

MZM-GO - Opracowanie Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: „Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Spytkowie” wraz z wnioskiem o dofinansowanie przedsięwzięcia z funduszy strukturalnych /do 12 listopada/

Ogłoszenie o zamówieniu o wartości poniżej 14.000 EUR

1. Przewodniczący Zarządu Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami, ul. Wodna 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 429 13 74, fax: 087 429 13 75, e-mail: biuro@mzmgo.mazury.pl, http://www.mzmgo.mazury.pl

2. Ogłasza zamówienie na:
Opracowanie Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: „Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Spytkowie” wraz z wnioskiem o dofinansowanie przedsięwzięcia z funduszy strukturalnych.

3. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: „Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Spytkowie” wraz z wnioskiem o dofinansowanie z funduszy strukturalnych.
Zamawiający planuje wykonanie wykonanie zadania w III etapach:
• I etap – wykonanie analizy opcji budowy stacji transferowych / urządzeń w celu ujednolicenia cen.
• II etap – wykonanie studium. Do wykonania studium Zamawiający planuje wykorzystać założenia projektowe wraz z oszacowaniem kosztów, wykonane przez Zamawiającego po zakończeniu I etapu.
• III etap – przygotowanie i złożenie wniosku.
Zamawiający oczekuje, że szczegółowy zakres przedsięwzięcia zostanie określony w Studium Wykonalności. Zamawiający proponuje rozważenie następującego zakresu przedsięwzięcia:
• Budowa zakładu mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów – zakup oraz instalacja urządzeń do kompostowania, zakup i instalacja urządzeń do produkcji paliwa alternatywnego.
• Budowa nowej niecki składowiska odpadów.
• Budowa stacji transferowych.
• Edukacja ekologiczna poprzez budowę i wyposażenie sali edukacyjnej.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.mzmgo.mazury.pl

5. Termin wykonania zamówienia: 30.09.2007r.
Terminy pośrednie:
• I etap - 31.12.2007r.
• II etap - 31.07.2008r.
• III etap - 30.09.2008r.

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
• posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p.
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.

7. Wadium
- Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

8. Język w którym można sporządzać oferty – polski.

9. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
- Paweł Lachowicz, tel. 087 429 13 74, GSM: 0668 22 18 18.

10. Termin składania ofert: 12.11.2007r. godz. 12.00.

11. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.

12. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74224000-5

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1677
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu