Przetargi - archiwum

Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku /do 15 listopada/

Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego
Wspólny słownik Zamówień(CPV)-45-45-30-00-7
Roboty budowlane
na udzielenie zamówienia pn.:

Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Miejskiego
w Giżycku, al.1 Maja 14

Opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 1. Przedmiotem zamówienia jest, korytarze przy archiwum zakładowym:
- Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych
- Samopoziomujący podkład podłogowy Atlas wylewany pod posadzki z kamienia,
- Cokoliki z płytek o wym.30x30 i wysokości cokolika 15 cm,
- Ługowanie farby olejnej
- Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów,
- Jednokrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej,
Zadanie 2. Pomieszczenia biurowe /parter/
- Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych,
- Rozebranie nietynkowych ścianek z prefabrykowanych elementów lekkich
- Rozebranie posadzki z desek na legarach
- Zerwanie starych tapet,
- Wyjęcie ościeżnicy o powierzchni 2x2 m
- Zerwanie starych tapet-kasetony
- Podkłady betonowe pod podłogi i posadzki –beton B10,
- Izolacje przeciwwilgociowe powierzchni poziomych z papy i lepiku na gorąco dwuwarstwowe,
- Podkłady betonowe pod podłogi i posadzki B-15
- Wykucie muru i wstawienie nowych okien zespolonych
- Dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów,
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian,
- Grzejniki Cosma Nowa 33KV900l=1,0m
- Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle,
- Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 układane w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe YDYpZ03x2,5 mm2,
- Zaprawianie bruzd o szerokości do 25 mm
- Wymiana opraw żarowych bez specjalnych zabezpieczeń ściennych lub sufitowych,
- Puszki instalacyjne podtynkowe o śr.do 80mm o 3 wylotach,

Zadanie 3. Pomieszczenia monitoringu miasta:
- Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych,
- Rozebranie posadzki z desek na legarach,
- Podkłady betonowe pod podłogi –gr.10cm
- Izolacje przeciwwilgociowe z płyt styropianowch układanych na wierzchu konstrukcji na sucho jednowarstwowo,
- Podkłady betonowe pod podłogi i posadzki,
- Posadzki z płytek o wymiarach 30x30 cm układanych metodą zwykłą
- Cokoliki z płytek o wysokości 15 cm,
- Wykucie muru i wstawienie nowych okien zespolonych,
- Malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną dwukrotnie bez gruntowania ścian,
- Kraty nożycowe (harmonijkowe) –rolety antywłamaniowe,
- Wykucie muru ościeżnic drewnianych o pow.2m2,
- Rozbórka konstrukcji z cegły na zaprawie wapiennej,
- Wciągnięcie i ułożenie belek stalowych –nadproże NI10 o wadze 12,18 kg/mb,
- Montaż ościeżnic stalowych,
- Montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych fabryczne wykończonych 90 cmx210cm i 70cmx210cm,
- Montaż drzwi stalowych i przegród pełnych –antywłamaniowe z zamkami Gerda,
- Demontaż rurociągu z grzejnikiem stalowym o połączeniach spawanych na ścianie,
- Montaż grzejników konwektorowych elektrycznych typu GE o wysokości 0,47 m
- Kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zew. 110 mm – wentylacja pomieszczeń,
- Kształtki PCV kanalizacyjne jednokielichowe o śr.110mm,
- Obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych- kanały wentylacyjne,
- Ustępy z płuczką ustępową typu ,,kompakt”
- Umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem uruchamianym kolanem,
Zadanie 4. Pomieszczenie biurowe Komendanta Straży Miejskiej:
- Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych,
- Rozebranie posadzki z desek na legarach,
- Podkłady betonowe pod posadzki i podłogi – beton B10,
- Izolacje przeciwwilgociowe powierzchni poziomych z papy i lepiku,
- Izolacje poziome przeciwdzwiękowe z płyt styropianowych,
- Posadzki z płytek o wymiarach 30x30cm układanych metodą zwykłą,
- Cokoliki z płytek o wysokości 15cm,
- Wykucie muru i wstawienie okien zespolonych,
- Dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad i innych elementów,
- Malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną dwukrotnie bez gruntowania ścian,
Zadanie 5. Pomieszczenie serwerowni:
- Rozebranie ścianek pełnych z cegły na zaprawie cementowo -wapiennej
- Postawienie ścianek z cegieł pełnych
- Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 2 m2,
- Montaż drzwi stalowych i przegród pełnych –antywłamaniowe z zamkami Gerda,
- Zmycie ścian i sufitów,
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków,
- Gładzie gipsowe gr. 3mm jednowarstwowe na stropach na podłożu z tynku
w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2,
- Zeskrobanie i zmycie starej farby,
- Przygotowanie powierzchni pod malowanie ze szpachlowaniem,
- Zabezpieczenie podłóg i ścian folią,
Zadanie 6. Remont części pokrycia dachowego:
- Przełożenie pokrycia z układanej na zaprawie dachówki ceramicznej,
- Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych ,okapów, kołnierzy, gzymsów
- Wymiana łacenia dachu pod pokrycie dachówką,
- Wymiana deskowania z desek o grub.25mm,
- Wymiana elementów konstrukcyjnych dach –krokwie 14x12
- Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu-podwaliny 12x16
- Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu –murłaty 8x16
- Wymiana podsufitki z płyt
- Wykucie muru i wstawienie nowych okien zespolonych
- Dwukrotna impregnacja grzybobójcza drewna metodą smarowania drewna preparatami solowymi –deski i płyty

Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia: .
- Zadanie 1 - termin realizacji do 31 stycznia 2008r.
- Zadanie 2 – termin realizacji do 31 stycznia 2008r.
- Zadanie 3 – termin realizacji do 31 grudnia 2007r.
- Zadanie 4 – termin realizacji do 15 stycznia 2008r.
- Zadanie 5 – termin realizacji do 15 grudnia 2007r.
- Zadanie 6 – termin realizacji do 31 marca 2008r.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie do 15 listopada 2007r. do godz.10,00 wadium na kwotę: 1000,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc złotych).

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w art.45 ust.6 i 7, tj.:
- w pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy
z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. Nr 109,poz.1158 z późniejszymi zmianami)
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego BPH S. A. o /Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok.101)

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
-dostępny na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi:
-dostępny do odbioru osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Ogólny pokój 203, w godz. 8.00 do 15.00 tel. 428 52 31 wew. 145.

Termin składania ofert upływa 15.11.2007r. o godz.10.00
Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego - Urząd Miejski, al. 1 Maja 14,
11-500 Giżycko, pokój 104.

Publiczne otwarcie ofert nastąpi 15.11. 2007r. o godz.10.10, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.
Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Kazimierz Smolak tel. 428 52 31 wew. 145.

Kryteria oceny: cena 100%.

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art.22 ust.1. pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia
2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej.
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób, legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

Wymagane dokumenty:
-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.


Art.22 ust.1 pkt.2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- wykonali w ciągu 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Wymagane dokumenty:
-wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.
Art.22 ust.1 pkt.3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności kwotę min. 50 tyś. zł.
Wymagane dokumenty;
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min.50 tyś. .zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu:

Art.22 ust.1 pkt.4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych);
Wymagane dokumenty:
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
- dokument potwierdzający wniesienie wadium
- oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1836
12 marca 2008 21:00 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu