Przetargi - archiwum

"Administrator" - „Roboty konserwacyjne i remontowe w branży hydraulicznej w budynkach zarządzanych przez „Administratora Sp. z o. o. w Giżycku” /do 26 listopada/

„Administrator” Sp. z o. o.
ul. Pocztowa 3 , 11-500 Giżycko
ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane :

„Roboty konserwacyjne i remontowe w branży hydraulicznej w budynkach zarządzanych przez „Administratora Sp. z o. o. w Giżycku”

w zakresie :
- drobne naprawy i konserwacje instalacji wodno-kanalizacyjnej
- usuwanie przecieków w instalacji wod.-kan.
- oczyszczanie i udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych
- konserwacja i naprawa instalacji c.o. i c.w.
- konserwacje instalacji gazowej i wykonywanie okresowych pomiarów szczelności
- prowadzenie pogotowia technicznego do usuwania awarii w dniach świątecznych i wolnych od pracy oraz po godz. 1500 w dniach roboczych
Wspólny słownik zamówień – CPV : 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia – 01.12.2007r. do 30.11.2009r.
 Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 PLN
/ słownie złotych: dwa tysiące 00/100 /.
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczenio-wych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiają-cego: PKO.BP.S.A. o/Giżycko nr 62 1020 4753 0000 0102 0003 8745 .
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Zamawiającego (pok. 1).

 Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

 Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

 Nie będzie zawierana umowa ramowa.

 Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

 Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

 Dopuszcza się możliwość powierzenia prac przez Wykonawcę Podwykonawcom

 Termin składania ofert upływa 26.11.2007r. o godz. 10.00

 Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego- 11-500 Giżycko, ul Pocztowa 3, sekretariat (pok. Nr 1)

 Termin związania ofertą – 30 dni.

 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy w dniu 26.11.2007r o godz. 11.00.

 Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Małgorzata Kraśnicka – prac. Działu Technicznego spółki „Administrator”
w Giżycku, tel. 0-87 428 25 98.

 Kryteria oceny i wyboru oferty:
- cena ryczałtowa roboczogodziny brutto - 30%
- stawki do kosztorysowania - 30%
- wynagrodzenie miesięczne brutto za pełnienie pogotowia technicznego - 20%
- stawka ryczałtowa brutto za sprawdzenie technicznej sprawności
instalacji gazowej - 20%


 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22
ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakła-dają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymujące się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wod.-kan. ,co i gazu
- Wymagane dokumenty:
 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
 Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia (wraz z odpisem upraw-nień (instalacje wod.-kan., c.o. gaz.) i kserokopiami zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby )
Art. 22 ust.1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
 wykonali w ciągu ostatnich 2 lat zamówienia, których przedmiotem był zakres podobny lub porównywalny do niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 150.000,00 PLN Wymagane dokumenty:
 wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 2 lat o podobnym charakterze do przetargowego i wartości min. 150 000,00 PLN z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły od-bioru robót, referencje itp.);
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę min. 50. 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
 polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50. 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego do-kumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od od-powiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisa-nia umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdro-wotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odrocze-nie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wła-ściwego organ ,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
 dokument potwierdzający wniesienie wadium;
 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 5,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie - pok. Nr 1, w godz. 8.00 do 15.00,
tel./fax 087-428-29 62.

 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miej-skiego w Giżycku www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 20:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1792
12 marca 2008 20:59 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu