„Administrator” Sp. z o. o.
ul. Pocztowa 3 , 11-500 Giżycko
ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane :
„Roboty konserwacyjne i remontowe w branży hydraulicznej w budynkach zarządzanych przez „Administratora Sp. z o. o. w Giżycku”
w zakresie :
- drobne naprawy i konserwacje instalacji wodno-kanalizacyjnej
- usuwanie przecieków w instalacji wod.-kan.
- oczyszczanie i udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych
- konserwacja i naprawa instalacji c.o. i c.w.
- konserwacje instalacji gazowej i wykonywanie okresowych pomiarów szczelności
- prowadzenie pogotowia technicznego do usuwania awarii w dniach świątecznych i wolnych od pracy oraz po godz. 1500 w dniach roboczych
Wspólny słownik zamówień – CPV : 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia – 01.12.2007r. do 30.11.2009r.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 PLN
/ słownie złotych: dwa tysiące 00/100 /.
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczenio-wych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiają-cego: PKO.BP.S.A. o/Giżycko nr 62 1020 4753 0000 0102 0003 8745 .
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Zamawiającego (pok. 1).
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Dopuszcza się możliwość powierzenia prac przez Wykonawcę Podwykonawcom
Termin składania ofert upływa 26.11.2007r. o godz. 10.00
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego- 11-500 Giżycko, ul Pocztowa 3, sekretariat (pok. Nr 1)
Termin związania ofertą – 30 dni.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy w dniu 26.11.2007r o godz. 11.00.
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Małgorzata Kraśnicka – prac. Działu Technicznego spółki „Administrator”
w Giżycku, tel. 0-87 428 25 98.
Kryteria oceny i wyboru oferty:
- cena ryczałtowa roboczogodziny brutto - 30%
- stawki do kosztorysowania - 30%
- wynagrodzenie miesięczne brutto za pełnienie pogotowia technicznego - 20%
- stawka ryczałtowa brutto za sprawdzenie technicznej sprawności
instalacji gazowej - 20%
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22
ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakła-dają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej;
- zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymujące się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wod.-kan. ,co i gazu
- Wymagane dokumenty:
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia (wraz z odpisem upraw-nień (instalacje wod.-kan., c.o. gaz.) i kserokopiami zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Izby )
Art. 22 ust.1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
wykonali w ciągu ostatnich 2 lat zamówienia, których przedmiotem był zakres podobny lub porównywalny do niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 150.000,00 PLN Wymagane dokumenty:
wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 2 lat o podobnym charakterze do przetargowego i wartości min. 150 000,00 PLN z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły od-bioru robót, referencje itp.);
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę min. 50. 000,00 PLN;
Wymagane dokumenty:
polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50. 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego do-kumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od od-powiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisa-nia umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych).
Wymagane dokumenty:
Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdro-wotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odrocze-nie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wła-ściwego organ ,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
dokument potwierdzający wniesienie wadium;
oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (Koszt 5,00 zł) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie - pok. Nr 1, w godz. 8.00 do 15.00,
tel./fax 087-428-29 62.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miej-skiego w Giżycku www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.