OGŁOSZENIE o przetargu nieograniczonym
Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej
11 – 500 Giżycko, ul. Sikorskiego 3b
www.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na wymianę pokrycia dachowego w budynku Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej w Giżycku przy ul. Sikorskiego 3b
1. Organizatorem przetargu jest Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej 11 – 500 Giżycko, ul. Sikorskiego 3b, adres do korespondencji: Al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko tel.: 0 – 87 429 13 36, e – mail: cpirpa@gizycko.pl, adres internetowy http://www.bip.bazagmin.pl/gizycko/
2. Tryb zamówienia – przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości do 60.000 euro,
3. Przetarg przeprowadzi komisji powołana przez Dyrektora Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej w Giżycku,
4. Przedmiotem przetargu będzie wybór wykonawcy na wymianę pokrycia dachowego w budynku Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej w Giżycku przy ul. Sikorskiego 3b.
5. Ostateczny termin wykonania zamówienia - 19.12.2007r.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy przedstawią następujące dokumenty:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt.1) tj.:
• Prowadzą działalność na zasadach określonych w przepisach o swobodzie działalności gospodarczej
• Zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem właściwych uprawnień budowlanych do kierowania robotami .
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (art.22 ust.1 pkt.2)tj.:
• Wykonali dwa zamówienia o podobnym charakterze w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.3), oraz przedłożą kopię polisy od OC na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24.ust.1)
5. Wykonają zamówienie w terminie do 19.12.2007 roku.
6. Udzielą 36 – miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
7. Spełnią pozostałe warunki określone w SWIZ.
Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców wg zasady spełnia – nie spełnia.
8. Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty:
1. wypełniony formularz oferty,
2. wypełniony formularz wyceny robót,
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
4. oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego,
5. oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS,
6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
7. kopię polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.00,00 zł,
8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat,
9. potwierdzenie wniesienia wadium,
10. podpisany wzór umowy wraz z załącznikami,
11. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych,
12. na cenę oferty składa się : cena netto + VAT.
13. oferty oceniane będą według następujących kryteriów: cena netto + VAT – waga kryterium – 100%.
14. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Biurze Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej, Al. 1 Maja 14 w Giżycku ( obok Wydziału Komunikacji w godzinach pracy: pn. 8.00 – 16.00, wt. – pt. 7.30 - 15.30) oraz za pomocą poczty, poczty elektronicznej i strony internetowej.
15. oferty należy składać w Sekretariacie Burmistrza Miasta ( pok. 104 ) Al. 1 Maja 14, w Giżycku do dnia 19.06.2007r., do godz. 9.00.
1
6. oferty otwarte będą w Biurze Centrum Profilaktyki, Al. 1 Maja 14 w Giżycku w dniu 19.06.2007r., o godz. 9.05
17. w przetargu występuje wadium w wysokości 1.000,00 zł.
18. w przetargu nie występują waluty obce.
19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
20. Zamawiający nie przewiduje złożenia zamówienia uzupełniającego.
21. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.
22. Wykonawcy będą związani złożoną ofertą przez okres 30 dni, licząc od daty ostatecznego terminu złożenia oferty.
PO Dyrektor
Centrum Profilaktyki Uzależnień
i Integracji Społecznej w Giżycku
Robert Pawłowski