Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg pisemny w trybie określonym przepisami kodeksu cywilnego
na wykonanie zamówienia:
„Całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) 12 policjantów z drużyn prewencji z Olsztyna sprowadzonych do Giżycka na sezon letni od 01 lipca 2007 r. do 31 sierpnia 2007 r. ”
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest całodzienne wyżywienie 12 policjantów (śniadanie, obiad, kolacja) z drużyn prewencji z Olsztyna sprowadzonych do Giżycka na sezon letni od 01.07.2007 r. do 31.08.2007 r. zgodnie z załączonym do umowy przez Zamawiającego tygodniowym jadłospisem (załącznik nr 1 do umowy).
Zamawiający wymaga aby posiłki wydawane były w godzinach:
- śniadanie - 7:00 – 9:00
- obiad - 13:00 – 16.00
- kolacja - 18:00 – 20:00
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości żywionych osób w trakcie realizacji zamówienia, gdyż może zaistnieć sytuacja okresowego oddelegowania części lub wszystkich policjantów do działań na innym terenie.
Wykonawca dokonując kalkulacji – winien liczyć się z możliwością zaistnienia takiej sytuacji.
Zgłoszenie zmiany ilości żywionych osób będzie następowało z 24 godzinnym wyprzedzeniem przez wyznaczonego przedstawiciela Komendy Powiatowej Policji
w Giżycku.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane miesięcznie według następującej zasady: ilość żywionych osób x ilość dni x stawka.
• Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia od 01.07.2007 r. do 31.08.2007 r.
• Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na miesiąc wrzesień 2007 r. w przypadku przedłużenia pobytu oddziałów prewencji z Olsztyna.
• Termin składania ofert upływa dnia 05 czerwca 2007 r. o godz. 11.00.
• Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim, 11-500 Giżycko al. 1 Maja 14 pok. 104 (Sekretariat)
• Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 106 w dniu 05 czerwca 2007 r.
o godz. 11.10.
• Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
• Zawartość oferty:
- oferta cenowa,
- wzór umowy – do odebrania wraz z Dokumentacją Przetargową w siedzibie Zamawiającego, Wydział Ogólny w pokoju 106, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 428 29 97 lub 0 87 428 52 31 wew. 43 lub na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- opis posiadanego potencjału osobowego gwarantującego prawidłowe wykonanie zamówienia (wykształcenie, kwalifikacje, staż pracy, itp.);
- oświadczenie o dysponowaniu lokalem (zakładem żywienia zbiorowego) w granicach administracyjnych miasta Giżycka na minimum 12 osób do konsumpcji z obsługą kelnerską;
- opis lokalu (zakładu żywienia zbiorowego);
- oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
- oświadczenie, że Wykonawca podejmie się realizacji zamówienia uzupełniającego w przypadku zaistnienia takiej potrzeby.
• Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Mariola Tafil – inspektor Wydziału Ogólnego Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0 87 428 29 97 lub 0 87 428 52 31 wew. 43