Przetargi - archiwum

„Wykonanie usługi w zakresie bieżącej pielęgnacji, rozwijania i przekształcania zieleni niskiej na terenie miasta Giżycka, w terminie od 1 kwietnia 2008 roku do dnia 31 stycznia 2009 roku" /do 29 lutego/

Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.giżycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony

na wykonanie zadania
„Wykonanie usługi w zakresie bieżącej pielęgnacji, rozwijania
i przekształcania zieleni niskiej na terenie miasta Giżycka, w terminie od 1 kwietnia 2008 roku do dnia 31 stycznia 2009 roku"

Wspólny słownik zamówień (CPV) :
77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymywania terenów zielonych
77312000-0 usługi usuwania chwastów
77312100-1 usługi odchwaszczania
77313000-7 usługi utrzymania parków
77314100-5 usługi w zakresie trawników
77342000-9 przycinanie żywopłotów
77315000-1 usługi wysiewu roślin
90200000-9 usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich

Zakres I
a) Cięcia odmładzające krzewów i żywopłotów.
a) Pielenie chwastów
b) Koszenie trawników
c) Grabienie trawników
d) Utrzymanie czystości i porządku , w tym zbieranie odpadów komunalnych
i wywóz (na bieżąco) na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym statusie prawnym
e) Grabienie terenów objętych umową z liści po okresie wegetacyjnym
f) Uzupełnianie nasadzeń (drzewa, krzewy, kwiaty) oraz ich zabezpieczanie na okres jesień – zima
g) Przekształcanie trawnika w rabatę
h) Założenie nowego trawnika
i) Utrzymanie zieleni w pasach drogowych (koszenie, pielenie chwastów w ekranach pod drzewami, usuwanie odrostów wokół pni drzew)
j) Bieżące utrzymanie nasadzeń (pielenie, nawadnianie, nawożenie).
Zakres II
a) Cięcia odmładzające krzewów i żywopłotów.
b) Bieżące utrzymanie nasadzeń w tym: pielenie, nawadnianie, nawożenie
c) Pielenie chwastów
d) Koszenie trawników
e) Grabienie trawników
f) Utrzymanie czystości i porządku, w tym zbieranie odpadów komunalnych i wywóz
(na bieżąco ) na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym statusie
prawnym, bądź przekazywanie podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia
w zakresie zbiórki, odbioru i transportu odpadów;
g) Bieżące utrzymanie, eksploatacja, naprawa i uzupełnianie instalacji zraszających
h) Bieżące utrzymanie donic betonowych zlokalizowanych na terenie miasta w ilości 5 sztuk , (w tym uzupełnianie na bieżąco brakującej roślinności i zabezpieczenie na okres zimy)
i) Bieżące utrzymanie wież kwiatowych w ilości 9 sztuk (montaż, demontaż, nawadnianie, nawożenie, uzupełnianie sadzonek, dbałość o właściwy stan donic, obsadzanie roślinnością)
j) Bieżące utrzymanie donic wiszących w ilości 30 sztuk (montaż, demontaż, nawadnianie, nawożenie, uzupełnianie sadzonek, dbałość o właściwy stan donic obsadzanie roślinnością).
Do zakresu zamówienia wchodzi również.: organizacja biura (punktu kontaktowego, punktu zgłoszeniowego itp.) – kontakt telefoniczny oraz faksowy lub e-mail z osobą odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Wykonawcy
• Obowiązkiem Wykonawcy jest taka organizacja usługi, która zapewni bieżące utrzymanie terenów objętych umową.
• Do zakresu zamówienia wchodzi również.: organizacja biura (punktu kontaktowego, punktu zgłoszeniowego itp.) – kontakt telefoniczny oraz faksowy lub e-mail z osobą odpowiedzialną za realizację usługi ze strony Wykonawcy
• Zlecenie będzie się odbywało we wszystkie dni robocze oraz w miarę potrzeb Zamawiającego w niedziele i święta.
• W nagłych przypadkach – w celu zabezpieczenia mienia lub bezpiecznego użytkowania, Wykonawca może podjąć niezbędne prace informując o tym fakcie przedstawiciela Zamawiającego najpóźniej w następnym dniu roboczym.
• Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji na składowisku odpadów powstałych podczas wykonywania usługi ponosi Wykonawca.
• Wykonawca ma obowiązek wyposażenia zatrudnionych pracowników w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań.
• Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym zabiegów w zadrzewieniu. Działania związane z wykonywaniem prac powinny być podjęte przez Wykonawcę w ciągu tego samego dnia roboczego, a najpóźniej w ciągu dnia następnego, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne.

 Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – od 1 kwietnia 2008 roku do 31 stycznia 2009 roku.
 Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
 Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1.500,00 PLN
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
 Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
 Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych (zakres I i zakres II)
 Nie będzie zawierana umowa ramowa.
 Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
 Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
 Termin składania ofert upływa 29.02.2008 roku, o godz. 10,00
 Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. Maja 14 11 - 500 Giżycko
 Termin związania ofertą – 30 dni.
 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 29.02.2008 roku, o godz. 10.20.
 Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Arkadiusz Połojański – Naczelnik Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0-87 73 24 119
 Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 % (80% + 10% + 10%).
 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
• prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia
2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
• posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach
(Dz. U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami), wydane przez właściwe organy lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą umowy na odbiór odpadów komunalnych, w przypadku wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że warunkiem podpisania umowy poprzetargowej będzie przedstawienie tej umowy.
Wymagane dokumenty :
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów , określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku 9dz. U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami), wydane przez właściwe organy lub umowa z właściwym przedsiębiorcą na odbiór odpadów komunalnych, w przypadku wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
4.1. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
• wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 40.000,00PLN
• posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne.
• Zapewnią, aby czynności objete zamówieniem były wykonywane lub nadzorowane przez osoby posiadające przygotowanie do prac w ogrodnictwie

Wymagane dokumenty :
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),
• wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,
• wykaz personelu przewidzianego do wykonania zamówienia (co najmniej jedna osoba posiadająca kwalifikacje w dziedzinie ogrodnictwa lub architektury krajobrazu)
• potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty odzwierciedlające posiadanie przez osoby przewidziane do wykonania zamówienia kwalifikacji w dziedzinie ogrodnictwa (szkoły, kursy, szkolenia, studia)
4.2. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.
• są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 PLN,
• posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia.

Wymagane dokumenty :
• Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
• Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

4.3. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty :
• Dokument potwierdzający wniesienie wadium,
• Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) siedzibie Zamawiającego, Wydział Mienia pok. 213, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087 73 24 131, fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21 lutego 2008 r. pod pozycją 36085 - 2008.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 2013
05 marca 2008 00:39 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu