Przetargi - archiwum

„Bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Leśnej w Gajewie k.Giżycka i cmentarzy wojennych w Giżycku” /do 3 marca/

Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.giżycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony

Na wykonanie zadania:
„Bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Leśnej w Gajewie k.Giżycka i cmentarzy wojennych w Giżycku”
Wspólny słownik zamówień ( CPV)
93711110-9 - usługi utrzymania cmentarzy
Przedmiotem zamówienia jest :
1.1 Przedmiotem zamówienia jest „Bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Leśnej w Gajewie k. Giżycka i cmentarzy wojennych w Giżycku”.
• Przedmiotem zamówienia jest organizacja i wykonywanie obowiązków obciążających właściciela nieruchomości, wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.) w odniesieniu do cmentarza komunalnego przy ul. Leśnej
w Gajewie k.Giżycka i cmentarzy wojennych w Giżycku.
• Zamówienie będzie wykonywane we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne.
• W szczególności do zakresu zamówienia wchodzi :
a) zbieranie odpadów z alejek cmentarzy, terenów zielonych oraz przyległych do ogrodzenia po stronie zewnętrznej, usuwanie roślinności z ciągów komunikacyjnych na terenie cmentarzy, obmiatanie;
b) organizacja odbioru odpadów z terenu cmentarza, wywożenie odpadów zgromadzonych na terenie cmentarzy oraz składanych przez użytkowników grobów w wyznaczonych miejscach, na wysypisko komunalne
o uregulowanym statusie prawnym oraz ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym wystarczającej liczby (nie mniej niż. 2 szt.) pojemników na odpady;
c) zimowe utrzymanie cmentarzy, w tym: odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, likwidowanie śliskości na ciągach komunikacyjnych w sposób nie powodujący zakłóceń w ruchu pieszych oraz umożliwiający swobodny dostęp do miejsc pochówku;
d) zapewnienie sprawności ujęć wody, pomp, oświetlenia, utrzymanie ogrodzeń (m.in. naprawa przerwanych siatek ogrodzeniowych, spawanie oderwanych przęseł ogrodzeniowych itp.), a także utrzymywanie sprawności kłódek, zamków i klamek. Utrzymanie tabliczek z oznaczeniem kwater i tablic informacyjnych;
e) gospodarowanie zielenią (trawniki, krzewy, żywopłoty), obejmujące w szczególności koszenie trawników, przycinkę krzewów i żywopłotów oraz ochrona mienia komunalnego znajdującego się na terenie cmentarzy oraz na terenie przyległym do cmentarzy;
f) otwieranie i zamykanie bram i bramek cmentarzy zgodnie z Regulaminem użytkowania cmentarzy komunalnych w Giżycku;
g) bieżący nadzór oraz informowanie o przestrzeganiu przez użytkowników Regulaminu użytkowania cmentarzy komunalnych w Giżycku.
• Obowiązkiem Wykonawcy jest taka organizacja usługi, która zapewni na bieżąco utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarzy oraz ich funkcjonowanie w godzinach określonych w Regulaminie użytkowania cmentarzy komunalnych w Giżycku.
• Wykonywanie zadań będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne.
• Opróżnienie pojemników na odpady i wywóz odpadów po ich opróżnieniu, będzie odbywało się stosowanie do potrzeb, na podstawie umowy z przedsiębiorcą posiadającym stosowne zezwolenie Burmistrza Miasta Giżycka na odbiór odpadów komunalnych (z wyjątkiem sytuacji, gdy Wykonawca sam posiada takie zezwolenie). Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji odpadów na składowisku ponosi Wykonawca.
• Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy ręcznym utrzymaniu i obmiataniu w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań.
• Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z bieżącym utrzymaniem cmentarzy. Podjęcie działań przez Wykonawcę związanych z wykonywaniem prac powinno być podjęte w ciągu tego samego dnia roboczego, a najpóźniej w ciągu dnia następnego, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne.
 Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – od 1 kwietnia 2008 roku do 31 marca 2011 roku.
 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
 Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 700,00 PLN (siedemset złotych).
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
 Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
 Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
 Nie będzie zawierana umowa ramowa.
 Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
 Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
 Termin składania ofert upływa 03.03.2008 r. o godz. 12.30.
 Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. Maja 14 11 - 500 Giżycko
 Termin związania ofertą – 30 dni.
 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 03.03.2008 r. o godz. 12.45.
 Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Arkadiusz Połojański – Naczelnik Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0-87 73 24 118 lub 0-87 73 24 119.
 Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
• prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
• posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie) lub zawrą z właściwym przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie, umowy na odbiór odpadów komunalnych w przypadku wyboru ich oferty.
Wymagane dokumenty :
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie)lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie, umowy na odbiór odpadów komunalnych w przypadku wyboru ich oferty.
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
• wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 30.000,00 PLN,
• posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne.
Wymagane dokumenty :
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
• są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 30.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 30.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
• Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
• dokument potwierdzający wniesienie wadium,
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – można odebrać osobiście lub za pośrednictwem poczty (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Mienia pok. 110, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087 73 24 118 lub 087-73 24 119,
fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie zamówień Publicznych w dniu 18 lutego 2008 r. pod pozycją 32568-2008.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1779
05 marca 2008 00:39 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu