Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
Wspólny słownik zamówień (CPV) :
90220000 -5: Usługi czyszczenia kanałów odpływowych.
Przedmiot zamówienia :
Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie rowów otwartych w obrębie administracyjnych miasta Giżycka w okresie od 1.04.2008 roku do 31.03.2010 roku
I. Inwentaryzacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta.
1. studnie w ilości 989 szt.,
2. separatory w ilości 4 szt.,
3. studnia z osadnikiem w ilości 1 szt.,
4. wpusty uliczne w ilości 762 szt.,
5. rurociągi o średnicach :
- 1.200 mm – 760 mb
- 1.000 mm – 341 mb
- 800 mm – 1.565 mb
- 700 mm – 401 mb
- 600 mm – 5.425 mb
- 500 mm – 1.758 mb
- 400 mm – 7.151 mb
- 350 mm – 500 mb
- 315 mm – 983 mb
- 300 mm – 7.432 mb
- 250 mm – 1.398 mb
- 200 mm – 3.312 mb
- 160 mm – 48 mb
- 150 mm – 434 mb
6. przykanaliki o średnicy :
- 150 mm, 160 i 200 – 3.952 mb
II. Orientacyjny zakres robót w skali 1 roku.
L.p. Rodzaj robót Planowana ilość robót (rocznie)
1. czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie w ilości około 2 km/rocznie z udokumentowaniem czyszczenia zapisem na płycie DVD 2 km
2. czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie 8 km
3. konserwację rowów otwartych o gł. 1,2 m i szerokości dna 0,7 m w (wykaszanie skarp w ilości 26.000 m2/rocznie kształtowanie koryta, oczyszczanie namułów o głębokości zalegania 0,2 m) z uwzględnieniem krotności 2 razy w roku 6,8 km
4. wywożenie zanieczyszczeń i osadów w miejsce utylizacji 300 m3 300 m3
5. wymianę sieci kanalizacji z rur betonowych o średnicy 300 mm, głębokości wykopów 2,5 m w terenie o nawierzchniach ulepszonych 300 m
6. czyszczenie studni kanalizacji deszczowej 1.000 szt.
7. czyszczenie wpustów ulicznych 1.000 szt.
8. remont studni kanalizacji deszczowej 10 szt.
9. remont wpustów ulicznych 10 szt.
10. czyszczenie separatorów 2 razy/rocznie (wywóz i zagospodarowanie odpadów oraz transport) 4 szt.
11. wymiana wpustów żeliwnych 15 szt.
12. wymiana włazów żeliwnych 15 szt.
13. uzupełnienie pokrywy betonowej 20 szt.
• informowanie Zamawiającego o wykrytych w trakcie prowadzonej eksploatacji urządzeń kanalizacji deszczowej nielegalnych przyłączach ściekowych;
• ustalenie źródeł pochodzenia „dzikich” dopływów ścieków do kanalizacji deszczowej;
• aktualizowanie na bieżąco dokumentacji inwentaryzacyjnej sieci kanalizacji deszczowej na podkładach z mapy zasadniczej w skali 1:500;
• monitoring wybranych odcinków sieci z opisem stanu technicznego i zapisem na płycie DVD;
• uzupełnianie niezbędnych włazów i pokryw betonowych;
• protokoły z przeglądów rocznych z oceną stanu technicznego.
Bezwzględnie wymagany termin wykonania – od 1.04.2008 roku do 31.03.2010 roku.
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości : 10.000,00 PLN.
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
Zamówień Publicznych art. 45 ust. pkt. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12. Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Termin składania ofert upływa 29.02.2008 roku o godz. 12.00. Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego – Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu
29.02.2008 roku o godz. 12.10.
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami :
Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu
Miejskiego w Giżycku, tel. 0-87 73 24 120 lub 0-87 73 24 122.
Kryteria oceny i wyboru oferty :
• cena – 100%
Cena oferty będzie obliczana wg następującej formuły :
Suma iloczynów : ilość robót przez ceny jednostkowe robót :
cena oferty najtańszej
Cena oferty = cena oferty badanej x 80 %
Uśredniona cena wskaźników użytych do kalkulacji wartości zamówienia :
uśredniona najtańsza cena wskaźników do kalkulacji
Cena oferty = uśredniona badana cena wskaźników do kalkulacji x 20 %
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. :
I. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
• prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej,
• zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymujące się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami
w zakresie sieci i instalacji sanitarnych.
Wymagane dokumenty :
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych i kserokopią zaświadczenia o przynależności do właściwej izby.
II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
• wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 100.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze i wartości min. 100.000,00 PLN do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu.
III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :
• są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 100.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
IV. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
• oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
• dokument potwierdzający wniesienie wadium,
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (koszt 5,00 PLN) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny, w pokoju 113, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087 73 24 120 lub 087 73 24 122, fax. 087 4285241.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna ponadto na stronie
internetowej: www.bip.gizycko.pl.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie zamówień Publicznych w dniu 21 lutego 2008 r. pod pozycją 35620 - 2008.