Przetargi - archiwum

Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie rowów otwartych w obrębie administracyjnych miasta Giżycka w okresie od 1.04.2008 roku do 31.03.2010 roku /do 29 lutego/

Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
ogłasza przetarg nieograniczony

Wspólny słownik zamówień (CPV) :
90220000 -5: Usługi czyszczenia kanałów odpływowych.
Przedmiot zamówienia :
Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie rowów otwartych w obrębie administracyjnych miasta Giżycka w okresie od 1.04.2008 roku do 31.03.2010 roku
I. Inwentaryzacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta.
1. studnie w ilości 989 szt.,
2. separatory w ilości 4 szt.,
3. studnia z osadnikiem w ilości 1 szt.,
4. wpusty uliczne w ilości 762 szt.,
5. rurociągi o średnicach :
- 1.200 mm – 760 mb
- 1.000 mm – 341 mb
- 800 mm – 1.565 mb
- 700 mm – 401 mb
- 600 mm – 5.425 mb
- 500 mm – 1.758 mb
- 400 mm – 7.151 mb
- 350 mm – 500 mb
- 315 mm – 983 mb
- 300 mm – 7.432 mb
- 250 mm – 1.398 mb
- 200 mm – 3.312 mb
- 160 mm – 48 mb
- 150 mm – 434 mb
6. przykanaliki o średnicy :
- 150 mm, 160 i 200 – 3.952 mb
II. Orientacyjny zakres robót w skali 1 roku.
L.p. Rodzaj robót Planowana ilość robót (rocznie)
1. czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie w ilości około 2 km/rocznie z udokumentowaniem czyszczenia zapisem na płycie DVD 2 km
2. czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie 8 km
3. konserwację rowów otwartych o gł. 1,2 m i szerokości dna 0,7 m w (wykaszanie skarp w ilości 26.000 m2/rocznie kształtowanie koryta, oczyszczanie namułów o głębokości zalegania 0,2 m) z uwzględnieniem krotności 2 razy w roku 6,8 km
4. wywożenie zanieczyszczeń i osadów w miejsce utylizacji 300 m3 300 m3
5. wymianę sieci kanalizacji z rur betonowych o średnicy 300 mm, głębokości wykopów 2,5 m w terenie o nawierzchniach ulepszonych 300 m
6. czyszczenie studni kanalizacji deszczowej 1.000 szt.
7. czyszczenie wpustów ulicznych 1.000 szt.
8. remont studni kanalizacji deszczowej 10 szt.
9. remont wpustów ulicznych 10 szt.
10. czyszczenie separatorów 2 razy/rocznie (wywóz i zagospodarowanie odpadów oraz transport) 4 szt.
11. wymiana wpustów żeliwnych 15 szt.
12. wymiana włazów żeliwnych 15 szt.
13. uzupełnienie pokrywy betonowej 20 szt.
• informowanie Zamawiającego o wykrytych w trakcie prowadzonej eksploatacji urządzeń kanalizacji deszczowej nielegalnych przyłączach ściekowych;
• ustalenie źródeł pochodzenia „dzikich” dopływów ścieków do kanalizacji deszczowej;
• aktualizowanie na bieżąco dokumentacji inwentaryzacyjnej sieci kanalizacji deszczowej na podkładach z mapy zasadniczej w skali 1:500;
• monitoring wybranych odcinków sieci z opisem stanu technicznego i zapisem na płycie DVD;
• uzupełnianie niezbędnych włazów i pokryw betonowych;
• protokoły z przeglądów rocznych z oceną stanu technicznego.
 Bezwzględnie wymagany termin wykonania – od 1.04.2008 roku do 31.03.2010 roku.
 Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego
 Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości : 10.000,00 PLN.
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
Zamówień Publicznych art. 45 ust. pkt. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BPH S.A. o/Giżycko nr 02 10 6000 76 0000 4115 60 0000 12. Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
 Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
 Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
 Nie będzie zawierana umowa ramowa.
 Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
 Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
 Termin składania ofert upływa 29.02.2008 roku o godz. 12.00. Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego – Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
 Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu
29.02.2008 roku o godz. 12.10.
 Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami :
Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego Urzędu
Miejskiego w Giżycku, tel. 0-87 73 24 120 lub 0-87 73 24 122.
 Kryteria oceny i wyboru oferty :
• cena – 100%
Cena oferty będzie obliczana wg następującej formuły :
Suma iloczynów : ilość robót przez ceny jednostkowe robót :
cena oferty najtańszej
Cena oferty = cena oferty badanej x 80 %
Uśredniona cena wskaźników użytych do kalkulacji wartości zamówienia :
uśredniona najtańsza cena wskaźników do kalkulacji
Cena oferty = uśredniona badana cena wskaźników do kalkulacji x 20 %
 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. :
I. Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
• prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej,
• zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby legitymujące się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami
w zakresie sieci i instalacji sanitarnych.
Wymagane dokumenty :
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych i kserokopią zaświadczenia o przynależności do właściwej izby.
II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
• wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 100.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
• wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze i wartości min. 100.000,00 PLN do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu.
III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :
• są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
• polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 100.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
IV. Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
• oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
• dokument potwierdzający wniesienie wadium,
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
 Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – (koszt 5,00 PLN) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) siedzibie Zamawiającego, Wydział Techniczno-Inwestycyjny, w pokoju 113, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087 73 24 120 lub 087 73 24 122, fax. 087 4285241.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna ponadto na stronie
internetowej: www.bip.gizycko.pl.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie zamówień Publicznych w dniu 21 lutego 2008 r. pod pozycją 35620 - 2008.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 1963
05 marca 2008 00:39 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu