Przetargi

„Usługi udostępniania i serwisu kabin oraz kontenerów sanitarnych od 1 kwietnia 2024r. do 31 marca 2025r.”

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT: Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11 - 500 Giżycko, www.bip.gizycko.pl, zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego, prowadzonym w trybie art. 70 i dalsze Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023r. poz. 1610) na realizację zadania pn: „Usługi udostępniania i serwisu kabin oraz kontenerów sanitarnych
od 1 kwietnia 2024r. do 31 marca 2025r.”

1. INFORMACJE WPROWADZAJĄCE

1.1. Gmina Miejska Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym w trybie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z art. 2 pkt. 1 ust.1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ustawy nie stosuje się. – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000 zł.

1.2. Przedmiotem postępowania jest realizacja zadania pod nazwą: „Usługi udostępniania i serwisu kabin oraz kontenerów sanitarnych, od 1 kwietnia 2024r. do 31 marca 2025r.”

1.3. Dane Zamawiającego:

NIP:  845 19 51 457

Nazwa Zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko

Dokładny adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Udostępnianie i serwis kabin oraz kontenerów sanitarnych od 1 kwietnia 2024r. do 31 marca 2025r.

Orientacyjna ilość przenośnych kabin sanitarnych:

L.p.

Okres

Orientacyjna ilość kabin                     w okresie

1.

styczeń – marzec

listopad - grudzień

6

2.

kwiecień – maj

wrzesień - październik

10

3.

czerwiec-sierpień

13

4.

Obsługa sanitarna imprez (pojedyncze dni)

50 szt. w ciągu roku

  Ilość kontenerów sanitarnych:

L.p.

Okres

Ilość kontenerów

Lokalizacja

1.

lipiec-sierpień

1

  • plac postojowy przy ul. Kolejowej

 

4. MIEJSCE, TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT

   Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:

  4.1     wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1, z podaniem ceny  ryczałtowej – zawierającej należny podatek VAT,

  4.2     Podpisany egzemplarz umowy zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 wraz z uzupełnionym harmonogramem płatności.

  4.3 Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Ewa Unrug-Wiszowaty  – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 87 73 24 144, e-mail: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl

Anna Urbaniak – inspektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i  Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Giżycku , tel. 87 73 24 144, e-mail: anna.urbaniak@gizycko.pl

 

4.4 Ofertę należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej  kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Usługi udostępniania i serwisu kabin oraz kontenerów sanitarnych od 1 kwietnia 2024r. do 31 marca 2025r.”– nie otwierać przed dniem 20 marca 2024 roku, do godz. 10.10”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres, by umożliwić zwrot nie otwartych ofert w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie.

4.5 Termin składania ofert upływa dnia 20 marca 2024 roku, godz. 10.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej nadania przesyłką pocztową czy kurierską.

     4.6 Oferty osobiście dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Punkcie Obsługi Klienta, pok. nr 7, parter (al.1 Maja 14, 11-500 Giżycko).

  4.7 Oferty przesłane do siedziby Zamawiającego przesyłką pocztową czy kurierską, należy zaadresować:  Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko.

5. RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ORAZ OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:

  • Kryteria oceny i wyboru oferty: cena  - 100 %:

6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

 a) odwołania postępowania, unieważnienia go  w całości lub w części w każdym czasie,

 b) zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert. W sytuacji gdy  Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,

 c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

 d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

 e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

 Załączniki:

·         Załącznik nr 1 – formularz oferty cenowej

·         Załącznik nr 2 – projekt umowy

Giżycko, dnia 7 marca 2024r.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 8 marca 2024
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WGK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Urbaniak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 marca 2024 09:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Urbaniak
Ilość wyświetleń: 627
03 kwietnia 2024 08:00 (Anna Urbaniak) - Dodanie załącznika [umowa.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 marca 2024 11:53 (Anna Urbaniak) - Dodanie załącznika [wynik_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 marca 2024 09:44 (Anna Urbaniak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)