Urząd Miejski w Giżycku Aleja 1 Maja 14, 11 500 Giżycko www.bip.gizycko.pl zaprasza do składania ofert w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 70 i dalsze Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny ( t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.), na wykonanie zadania: Bieżące utrzymanie dwóch cmentarzy wojennych przy ul. Moniuszki w Giżycku od 1 kwietnia 2024 roku do 31 marca 2026 roku
wspólny słownik zamówień (CPV) : 9837111-5 - usługi utrzymania cmentarzy
Zamawiający : Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, www.bip.gizycko.pl
1. INFORMACJE WPROWADZAJĄCE
Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11–500 Giżycko zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia: „Bieżące utrzymanie dwóch cmentarzy wojennych przy ul. Moniuszki w Giżycku od 1 kwietnia 2024 roku do 31 marca 2026 roku”
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasad konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców w oparciu o przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023, poz.1610 ze zm.).
NIP: 845-19-51-457
dokładny adres do korespondencji: Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko
faks do korespondencji w sprawie Zamówienia: 87 428 52 41g
e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl
znak postępowania: WGK.7045.3.2.2024.AU
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i wykonanie kompleksowej usługi w zakresie całorocznego, bieżącego utrzymania dwóch cmentarzy wojennych przy ul. Moniuszki w Giżycku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Uwaga: zaleca się, aby w celu właściwego przygotowania oferty Wykonawca dokonał we własnym zakresie i na własny koszt oględzin terenu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania.
Do zakresu zamówienia wchodzi m.in. następujący zakres prac:
a) zbieranie gałęzi i odpadów z alejek cmentarza, terenów zielonych oraz przyległych do ogrodzenia po stronie zewnętrznej, usuwanie roślinności z ciągów komunikacyjnych na terenie cmentarza, obmiatanie, usuwanie zniczy i wiązanek znajdujących się na mogiłach, pod obeliskiem i krzyżem;
b) Wykonawca jako wytwórca odpadów, zagospodaruje odpady powstające w wyniku realizacji umowy na zasadach określonych w przepisach, a w szczególności w:
· ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2023 roku poz. 1587 ze zmianami)
· ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1469 ze zmianami),
· rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 roku, poz. 10),
· uchwale Rady Miejskiej nr LI/33/2018 w Giżycku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Giżycka z dnia 28 marca 2018r. (Dz. U. Woj. W-M z 2018r., poz. 2238)
c) zimowe utrzymanie cmentarza, w tym: odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, likwidowanie śliskości na ciągach komunikacyjnych w sposób niepowodujący zakłóceń w ruchu pieszych oraz umożliwiający swobodny dostęp do mogił;
d) zapewnienie sprawności oświetlenia, utrzymanie ogrodzeń (m.in. naprawa przerwanych siatek ogrodzeniowych, spawanie oderwanych przęseł ogrodzeniowych itp.), a także utrzymywanie sprawności kłódek, zamków i klamek oraz utrzymanie tablic informacyjnych;
e) gospodarowanie zielenią (trawniki, krzewy, byliny, żywopłoty), obejmujące w szczególności koszenie trawników, przycinkę krzewów i żywopłotów oraz ochrona mienia komunalnego znajdującego się na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym do cmentarza;
f) bieżące informowanie o wszelkich istotnych dla Zamawiającego kwestiach dotyczących cmentarzy.
● Obowiązkiem Wykonawcy jest taka organizacja usługi, która zapewni ciągłe i bieżące utrzymanie czystości i porządku, utrzymanie zieleni oraz zimowe utrzymanie na terenie cmentarza oraz jego funkcjonowanie.
● Wykonywanie zadań będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się we wszystkie dni robocze, a w razie konieczności w niedziele i dni świąteczne.
● Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań.
● Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z bieżącym utrzymaniem cmentarza. Podjęcie działań przez Wykonawcę związanych z wykonywaniem prac powinno być podjęte w ciągu tego samego dnia roboczego, a najpóźniej w ciągu dnia następnego, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne.
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
4.1 wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1, z podaniem ceny ryczałtowej – zawierającej należny podatek VAT,
4.2 Podpisany egzemplarz umowy zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 wraz z uzupełnionym harmonogramem płatności.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Ewa Unrug-Wiszowaty – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 87 73 24 144, e-mail: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl
Anna Urbaniak – inspektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Giżycku , tel. 87 73 24 144, e-mail: anna.urbaniak@gizycko.pl
6.1 Ofertę należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Bieżące utrzymanie dwóch cmentarzy wojennych przy ul. Moniuszki od 1 kwietnia 2024 roku do 31 marca 2026 roku”– nie otwierać przed dniem 18 marca 2024 roku, do godz. 10.10”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres, by umożliwić zwrot nie otwartych ofert w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie.
6.3 Oferty osobiście dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Punkcie Obsługi Klienta, pok. nr 7, parter (al.1 Maja 14, 11-500 Giżycko).
6.4 Oferty przesłane do siedziby Zamawiającego przesyłką pocztową czy kurierską, należy zaadresować: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko.
Cena - 100%
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
b) zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej: www.bip.gizycko.pl oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia i załączników,
Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej:
– Załącznik nr 1 - Formularz cenowy oferty,
– Załącznik nr 2 - projekt umowy
– Załącznik nr 3 - mapa z zaznaczonymi cmentarzami.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku