Giżycko, dn. 05.12.2018 r.
Znak sprawy: BP.042.29.38.2017.JN
ZAPYTANIE OFERTOWE
przygotowanie konferencji na zakończenie projektu „Rozbudowa budynku administracyjno-sanitarnego w Ekomarinie o funkcje edukacyjno-szkoleniowe wraz z zakupem wyposażenia” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020.
I. Postanowienia ogólne:
UWAGA ! Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia na podstawie załącznika nr 2.
II. Zamawiający:
Gmina Miejska Giżycko
Aleja 1 Maja 14
11-500 Giżycko
NIP: 845 19 51 457
tel.: 87 432 41 11
adres e-mail: urzad@gizycko.pl
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres zadań do wykonania w ramach usługi:
a) promocja wydarzenia, tj. opracowanie plakatów - 30 szt., zaproszenie mediów, opracowanie treści na strony internetowe i społecznościowe; dwa roll-upy promocyjne – treść i projekt do uzgodnienia z Zamawiającym;
b) zestaw informacyjny o projekcie na konferencję polegająca m.in. opracowaniu treści nt. projektu wraz z programem wraz teczką – 200 szt.;
c) zaproszenie co najmniej dwóch prelegentów sportowców w ramach promocji projektu;
d) zapewnienie co najmniej jednego moderatora na wydarzenie;
e) organizacja rekrutacji uczestników – bezpłatne biletowanie;
f) organizacja poczęstunku: catering w formie szwedzkiego stołu dla minimum 200 uczestników konferencji wraz z obsługą. Menu zawiera:
- napoje ciepłe i zimne (m. in. kawa rozpuszczalna, kawa sypana, mleko/śmietanka, woda gazowana, woda niegazowana, herbata – co najmniej 3 rodzaje, cukier, soki – co najmniej dwa rodzaje).
- przekąski: co najmniej 5 propozycji do wyboru każdej z pozycji: przekąsek zimnych, ciast/ innych kruchych wypieków cukierniczych.
Propozycję menu należy przedstawić w załączniku nr 2.
Szwedzki stół a także stoliki dodatkowe powinny znaleźć się w sali konferencyjnej lub w pomieszczeniach sąsiadujących z salą konferencyjną (do ustalenia z zamawiającym). Wykonawca zapewni zastawę ceramiczną/porcelanową/ szklaną/ lub inną, lub naczynia jednorazowe na przekąski i napoje, serwetki, jeśli potrzebne - sztućce, dekorację stołów, obsługę (co najmniej 2 osoby do obsługi i pilnowania porządku). Wykonawca zadba o estetykę i odpowiednią temperaturę posiłków i napojów.
g) przygotowanie 200 sztuk pakietów pamiątkowych na zakończenie konferencji, w tym po 3 szt. gadżetów – kalendarz (wielkość min. A3, 7-stronicowe, spiralowany), plecaczki typu worek, notesy (A6, min. 25 kartek) lub inny gadżet po uzgodnieniu z Zamawiającym; Propozycję pakietu należy przedstawić w załączniku nr 2.
h) po zakończeniu spotkania Wykonawca uprzątnie i doprowadzi miejsce świadczenia usługi do stanu uprzedniego.
Organizacja konferencji jest promocją projektu pn.„Rozbudowa budynku administracyjno-sanitarnego w Ekomarinie o funkcje edukacyjno-szkoleniowe wraz z zakupem wyposażenia”, w związku z powyższym Wykonawca w ramach realizacji usługi zobowiązany jest do zastosowania obowiązków informacyjnych i promocyjnych zgodnie z zapisami Wytycznych w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020 oraz
Podręcznikiem Wnioskodawcy i Beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, Kartę wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 oraz Poradnik z zakresu obowiązków informacyjnych.
IV. Kryteria oceny i wyboru oferty:
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się najwyższą liczbą otrzymanych punktów w kryterium cena brutto (waga punktowa):
Otrzymane punkty cena = (Cena najniższa spośród złożonych ofert / Cena badanej oferty) x 100 pkt.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania – 100 pkt.
VI. Termin, miejsce i forma składania ofert:
1. Oferty należy składać do dnia 10 grudnia 2018 r. do godziny 10.00, w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Giżycku, Aleja 1 Maja 14 (z dopiskiem: OFERTA - EKOMARINA – konferencja na zakończenie projektu „nie otwierać”) lub w wersji elektronicznej na adres e-mail: jagoda.nowicka@gizycko.pl.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym, którego wzór określa załącznik nr 1. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty przedmiotu zamówienia.
2. Ceny podane w ofercie i zaakceptowane przez Strony nie podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.
3. Do formularza ofertowego należy załączyć również szczegółowy opis oferowanego przedmiotu na podstawie załącznika nr 2.
VIII. Termin wykonania zamówienia:
- realizacja zamówienia to 20 grudnia 2018 r.
IX. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia:
Wszelkie informacje udzielane są drogą elektroniczną za pośrednictwem adresu:
jagoda.nowicka@gizycko.pl, tel. 87 732 41 55
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku