Gmina Miejska Giżycko Giżycko, 26.11. 2018 r.
NIP – 845-19-51-457
Al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
tel. 087 7324 113; fax. 0 87 428 52 41
e-mail: urzad@gizycko.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nr sprawy: WPI.7013.50.3.2018.GW
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
NIP 845-19-51-457
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Przebudowa drogi w ul. Moniuszki na odcinku 161 m w zakresie pobocza (chodnik i miejsca postojowe)”.
Początek opracowania przyjęto na granicy działki 355/4 w obrębie skrzyżowania z ulicą Turystyczną i oznaczono km 0+200 m, zaś koniec na krawędzi zjazdu w km ok.0+366,00.
2.1 Zakres zamówienia obejmuje:
- roboty przygotowawcze w tym rozbiórkowe nawierzchni istniejącego chodnika, zjazdu i
elementów ulic (krawężnika),
- roboty ziemne związane z wykonaniem wykopów i korytowaniem pod konstrukcję
nawierzchni chodnika, stanowisk postojowych i elementów ulic (krawężników
betonowych, obrzeży),
- budowę konstrukcji parkingów, chodników, zjazdów,
- budowę nawierzchni chodnika, stanowisk postojowych i zjazdu indywidualnego z kostki
brukowej,
- oznakowanie poziome i pionowe,
- roboty porządkowe wraz z humusowaniem i obsianiem trawą.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym Projektem Wykonawczym.
3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
Oferty oceniane będą punktowo według następującej zasady: kryterium – cena 80%, kryterium – okres rękojmi – 20%.
a) kryterium - cena 80%
najniższa cena ofertowa [zł brutto}
Ilość punktów badanej oferty = --------------------------------------------------------- x 80 pkt,
przy czym 1 pkt = 1%, cena oferty badanej [zł. brutto]
b) kryterium – okres rękojmi 20 %
okres rękojmi badanej oferty [lata]
Ilość punktów badanej oferty = ---------------------------------------------------------- x 20 pkt,
przy czym 1 pkt = 1%. najdłuższy okres rękojmi [lata]
Okres rękojmi na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 5 i nie dłuższy niż 10 lat.
Oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów i nie będzie podlegała odrzuceniu.
Maksymalna liczba punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%.
Jeżeli nie można wybrać oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 30.04.2019 r.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert. Zawartość oferty.
lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Obsługi Klienta pom. Nr 7
w terminie do 03.12.2018 r .do godz. 12.00.
„Oferta – „Przebudowa drogi w ul. Moniuszki na odcinku 161 m w zakresie pobocza (chodnik i miejsca postojowe)”.
6. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.
Wyniki zapytania ofertowego zostaną umieszczone w internecie na stronie Zamawiającego z ogłoszeniem o niniejszym zapytaniu ofertowym, przy czym Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia zapytania zostanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy. Planowany termin podpisania umowy – do 3 dni od dnia wyboru oferty.
7. Postanowienia końcowe.
7.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.
b) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników
7.2. Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał lub wykonał nieterminowo zobowiązania w stosunku do Zamawiającego,
Zapisy pkt. 7.2 ppkt. a), b), c) dotyczą okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
7.3 Okres związania ofertą: 21 dni od daty terminu składania ofert.
Załącznikami do zapytania ofertowego są:
Załącznik nr 1 – formularz oferty.
Załącznik nr 2 – projekt umowy.
Załącznik nr 3 – Projekt wykonawczy.
Załącznik nr 4 – Projekt Stałej Organizacji Ruchu
Załącznik nr 5 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
………………………….
ZAMAWIAJĄCY
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku