II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2018.AU Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i wykonanie kompleksowej usługi w zakresie prowadzenia działań mających na celu ochronę przed bezdomnością zwierząt na terenie miasta Giżycka, a w szczególności prowadzenie schroniska dla bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Giżycko zlokalizowanej w Bystrym k/Giżycka.
Zakres zamówienia:
a) Prowadzenie działań mających na celu ograniczenie liczby psów bezdomnych i pozbawionych opieki na terenie miasta, w oparciu o uchwałę Rady Miejskiej w Giżycku w sprawie odławiania bezpańskich i pozbawionych opieki psów w zakresie: * wyłapywania i transportu (dostarczenia) zwierząt do schroniska, a w przypadkach koniecznych, do zakładu weterynaryjnego;
* zapewnienie opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt, na terenie wyznaczonym administracyjnymi granicami miasta Giżycka;
* schronisko odpowiedzialne jest za przewiezienie zwierzęcia domowego z miejsca zdarzenia drogowego do Schroniska lub kliniki weterynaryjnej,
* prowadzenie schroniska miejskiego w Bystrym k. Giżycka (stałe utrzymanie i opieka nad zwierzętami, dbałość o majątek gminny) – szczegółowe zasady prowadzenia schroniska określa „Regulamin schroniska dla bezdomnych i pozbawionych opieki psów w Bystrym k/Giżycka”,
* prowadzenie obserwacji nowoprzyjętych zwierząt i podejmowanie działań mających na celu odnalezienie właściciela psa w okresie kwarantanny;
* sterylizacja suk – wszystkich znajdujących się w schronisku, które osiągnęły dojrzałość płciową;
* trwałe znakowanie wszystkich znajdujących się w schronisku psów – nie później niż w dniu opuszczenia przez nie schroniska;
* zapewnienie opieki weterynaryjnej;
* Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawy prawo ochrony środowiska i innych przepisów szczególnych,
* prowadzenie działań edukacyjnych w placówkach oświatowo – wychowawczych, związanych z ochroną zwierząt;
* zbieranie i transport zwłok zwierzęcych z terenów Gminy Miejskiej Giżycko (zarządzanych przez Urząd Miejski w Giżycku) oraz z pasów drogowych dróg powiatowych w Giżycku,
b) Wykonywanie zadań będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne.
c) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy bieżącym utrzymaniu schroniska w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań.
d) Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z odławianiem i transportem psów z terenu miasta. Rozpoczęcie działań przez Wykonawcę związanych z wykonywaniem prac powinno nastąpić nie później niż w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne.
e) Prowadzenie oraz bieżąca aktualizacja strony internetowej zawierającej informacje na temat psów przygotowanych do adopcji z uwzględnieniem opisu i dokumentacji fotograficznej każdego psa.
Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał teren objęty przetargiem i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.
1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia podlegających na bezpośrednim fizycznym przyjmowaniu od Zamawiającego dyspozycji w zakresie realizacji usługi, koordynowania i nadzoru pracy osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Dokumentowanie zatrudnienia osoby o której mowa powyżej przez Wykonawcę/Podwykonawcę na umowę o pracę:
a) Oświadczenie zawierające wykaz osób /osoby, z którymi zawarto umowę o pracę,
b) Terminy na dostarczenie powyższego dokumentu:
- 3 dni robocze od podpisania umowy,
- 7 dni od dokonania zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia,
Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniania warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega sobie prawo, w przypadku podjęcia wątpliwości co do faktu wywiązywania się Wykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1 na umowę o pracę, do wezwania Wykonawcy do przedłożenia kopii umów o pracę.
Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1:
a) W przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów, o których mowa powyżej, Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu.
2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.).
3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania).
4. Powyższy wymóg określony dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).
5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
II.5) Główny kod CPV: 98380000-0
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 192000,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach:
lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia:
| Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
| 12 |
|
|
|
II.9) Informacje dodatkowe: