Przetargi

Rozeznanie cenowe z opcją zawarcia umowy na „Świadczenie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta od dnia podpisania umowy przez okres 2 miesięcy. (do 29.05.2017)

Rozeznanie cenowe z opcją zawarcia umowy

na „Świadczenie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta

od dnia podpisania umowy przez okres 2 miesięcy.

 

Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 tys. euro (art.4 pkt. 8 ustawy)

  • Złożenie oferty nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy;
  • Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie, którą Gmina Miejska Giżycko może przeznaczyć na realizację zadania.
  • Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia rozeznania cenowego bez podania przyczyn.
  • Po ewentualnym wyborze oferty Zamawiający zastrzega możliwość dalszych negocjacji z oferentem. 

Nr sprawy: WGK.7012.1.11.2017.DD

Zamawiający :  Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

tel. 087 7324 113;  fax. 0 87 428 52 41

NIP 845 19 51 457

 

e-mail: urzad@gizycko.pl

www.gizycko.pl

Osoba do kontaktów:  Jacek Stankiewicz – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska  tel. 87 7324 131,  

e-mail: jacek.stankiewicz@gizycko.pl

1. Cel ogłoszenia:

Celem ogłoszenia jest ustalenie wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 2, która winna być ustalona przez oferentów z największą możliwą starannością, tak by mogła stanowić ofertę wykonania zamówienia za oferowaną cenę. Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie, którą Gmina Miejska Giżycko może przeznaczyć na realizację zadania.

 2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)      Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sprzątania na bieżąco terenów, na których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko oraz na drogach publicznych gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym miasta Giżycko od dnia podpisania umowy przez okres 2 miesięcy.

2)      Teren na którym będzie wykonywana usługa jest podzielony na dwa obszary:

- obszar  I jest  opisany w załączniku 7a oraz 8a do rozeznania cenowego

- obszar II jest opisany w załączniku 7 b oraz 8b do rozeznania cenowego

i przedstawiony w sposób graficzny na Mapach Giżycka w skali 1 : 2000stanowiące  Załącznik do rozeznania cenowego.

3)       Zamówienie będzie wykonywane we wszystkie dni robocze, niedziele i dni  świąteczne.

4)       Do zakresu zamówienia wchodzi, wykonanie robót związanych ze świadczeniem usługi w zakresie szczegółowo opisanym w Warunkach Wykonania i Odbioru Usług (WWOU) – stanowiących Załącznik nr 5 do rozeznania cenowego a w szczególności :

- oczyszczanie nawierzchni ,

- zbieranie papierów i innych zanieczyszczeń z terenów objętych umową,

-opróżnianie śmietniczek przyulicznych, wymiana worków na odpady w śmietniczkach i wywóz odpadów na składowisko o uregulowanym stanie prawnym,  

- przekazywanie Zamawiającemu, na bieżąco informacji o złym stanie śmietniczek (tj.: braki wkładów, uszkodzenia  śmietniczek),

- sprzątanie jezdni po wypadkach i kolizjach,

- transport i przekazywanie do utylizacji na składowisku o uregulowanym stanie prawnych, odpadów komunalnych w ilości około 30 Mg dla obszaru I i 10 Mg dla obszaru II w okresie obowiązywania umowy.

- usuwanie „zieleni” wyrastającej w nawierzchniach: jezdni, chodników, traktów pieszych, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, alejek parkowych, nawierzchni placów i parkingów, nawierzchni zatok przystanków komunikacyjnych,

-usuwanie z jezdni, chodników, traktów pieszych, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, alejek parkowych, nawierzchni placów i parkingów liści i owoców (kasztany, „rajskie jabłka”) z  drzew rosnących w pobliżu,

-usuwanie z rusztów kratek ściekowych naniesionych liści i innych zanieczyszczeń powodujących ograniczenie w szybkim odprowadzeniu wody do systemu kanalizacji deszczowej, 

Prace związane z oczyszczaniem nawierzchni i wywóz odpadów na składowisko o uregulowanym stanie prawnym tj. gwarantującym zagospodarowanie odpadów powstających w wyniku realizacji umowy będą się zasadach określonych we właściwych przepisach a   

w szczególności w:

- ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku poz. 21 ze zmianami),

- ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 250 ze zmianami),

- rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1923),

- uchwale nr XXVI/99/2016 Rady Miejskiej w Giżycku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Giżycka z dnia 31.08.2016 r. wraz ze zmianami.

Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów na składowisko o uregulowanym stanie prawnym. 

Zamawiający wymaga aby przed dniem podpisania umowy wykonawca dostarczył Zamawiającemu dokument potwierdzający, iż niniejszy kontrakt jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę  500 000,00  zł. oraz minimum 200 000,00 zł. na jedno zdarzenie.

3. Warunki udziału w postępowaniu:

1)      Potencjał techniczny

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej:

Dla obszaru I

- samochód dostosowany do wywozu zebranych odpadów do miejsca magazynowania lub unieszkodliwiania odpadów,

- 1 zamiatarką ssawną samojezdną o pojemności zbiornika od 1 m³ do 5 m³.         

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.

Dla obszaru II

- samochód dostosowany do wywozu zebranych odpadów do miejsca magazynowania lub unieszkodliwiania odpadów,

- 1 zamiatarką ssawną samojezdną o pojemności zbiornika od 1 m³ do 5 m³.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.

Wykonawca składający ofertę na obszar I i obszar II musi dysponować sprzętem wynikającym z sumy sprzętu dla poszczególnych części zamówienia, których dotyczy złożona oferta. (nie dotyczy samochodu dostosowanego do wywozu zebranych odpadów)

2)      Zdolność zawodowa

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności zawodowej Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje, co najmniej
1 usługę (umowę)
odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez „usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia” należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 zadania (umowy) polegającego na usłudze związaną z oczyszczaniem miasta ( w tym: dróg, chodników, placów, parkingów, zatok postojowych),

- w przypadku składania oferty na obszar I – o wartości wykonywanych prac nie mniejszej niż 100 000,00 zł ,

- w przypadku składania oferty na obszar II – o wartości wykonywanych prac nie mniejszej niż 50 000,00 zł

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.

Wykonawca składający ofertę na zakres I i zakres II zamówienia musi wykazać jedną usługę o wartości wykonywanych prac nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

Ponadto Wykonawca składający ofertę powinien posiadać aktualne pozwolenie na transport odpadów wydane przez Starostwo Powiatowe w Giżycku. 

4. Opis sposobu przygotowania oferty:

  • Oferta powinna być złożona na formularzu przygotowanym przez Zamawiającego – Załącznik nr 1 do rozeznania cenowego.
  • Cena oferty musi być podana w PLN brutto i netto oraz zawierać wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją zamówienia w tym min.: koszty ubezpieczenia OC, koszty składowania i utylizacji odpadów i śmieci, wszystkie podatki i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach umowy oraz stwierdzone po dokonanej wizji lokalnej, w wyniku, której Wykonawca stwierdził, konieczność uszkodzenia czegokolwiek związanego z realizacją zadania to musi w cenie oferty zabezpieczyć wszelkie wydatki związane z realizacją zadania w tym miedzy innymi koszty ewentualnych odszkodowań, opłat itp.  Cena kompleksowa za usługę w okresie 2   miesięcy, zaproponowana przez Wykonawcę  w ofercie jest ostateczna i wyklucza możliwość żądania dodatkowej zapłaty za wykonywanie usług. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpłynąć na cenę zamówienia i ująć je w cenie oferty, a tym samym należy przewidzieć cały przebieg realizacji usługi, a wszystkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji Wykonawca winien uwzględnić w podanej cenie ofertowej.

4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis   sposobu obliczenia ceny:

 

    Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:

  • Cena oferty brutto (Pc) 95 %
  • Cena 1 mg pracy zamiatarki (Pz) (5%)

    Cena oferty (Pc)

   Ocena oferty będzie dokonana wg następującej formuły:

            Co

Pc = --------- x 95 pkt

           Cb

gdzie:

Pc - ilość punktów badanej ceny oferty (maks. 95 pkt)

Co - cena oferty najniższej

Cb - cena oferty badanej

 

Cena 1 mg pracy zamiatarki (Pz)

Liczba punktów, które można uzyskać  zostanie obliczona zgodnie z poniższym opisem:

a)      cena 1 mg pracy zamiatarki powyżej 100 zł/mg brutto            – 0 punktów,

b)      cena 1 mg pracy zamiatarki poniżej 100 zł/mg brutto              – 5 punktów,

Punkty zostaną przyznane na podstawie danych z formularza oferty cenowej wg Załącznika nr 1 do rozeznania cenowego.

 

Wynik całkowity:

Zamawiający może przeznaczyć Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca  najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:   

Po = Pc + Pz ,  gdzie:

Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,

Pcilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium   „Cena”

Pz – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena 1 mg pracy zamiatarki”

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.

Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się
w górę.

5. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

  • Miejsce realizacji zamówienia: teren administracyjny miasta Giżycka
  • Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy przez okres 2 miesięcy

6. Termin, miejsce i forma składania ofert:

  • Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Giżycku,
    Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, w pokoju 7 (Punkt Obsługi Klienta) w terminie do dnia 29.05.2017 r. do godziny 10.00.
  • Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, w pok. 110 w dniu 29.05.2017 r. o godz. 10.10.
  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7. Rozstrzygniecie postępowania :

  •  informacja o wynikach rozeznania cenowego będzie zamieszczona na stronie internetowej

 

Załączniki:

  • Załącznik nr 1a,1b - formularz oferty
  • Załącznik nr 2a,2b - wzór umowy
  • Załącznik 3a i 3 b  - wykaz wykonywanych usług
  • Załącznik 4 a i 4 b – potencjał techniczny
  • Mapa Giżycka
  • Warunki Wykonania i Odbioru Robót
  • Załącznik nr 7a,7b – wykaz ulic
  • Załącznik nr 8a, 8b -  wykaz terenów do sprzątania

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23.05.2017
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WGK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jacek Stankiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 maja 2017 15:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Stankiewicz
Ilość wyświetleń: 2526
31 maja 2017 14:43 (Jacek Stankiewicz) - Dodanie załącznika [rozstrzygniecie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 maja 2017 14:43 (Jacek Stankiewicz) - Dodanie załącznika [protokol_otwarcia_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 maja 2017 14:18 (Jacek Stankiewicz) - Dodanie załącznika [modyfikacja.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)