Centrum Profilaktyki i Integracji Społecznej w Giżycku
ul. Sikorskiego 3B, 11-500 Giżycko,
adres do korespondencji i doręczeń: Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego,
inspektora ds. administracji.
1. Wymagania podstawowe wobec kandydata:
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r.
poz. 530);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego oraz urządzeń biurowych,
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy
o finansach publicznych, Instrukcję kancelaryjną, Prawo zamówień publicznych,
2. Wymagania dodatkowe :
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- umiejętność komunikacji społecznej,
- dobra organizacja pracy,
- łatwość komunikowania się i przekazywania informacji,
- kreatywność,
- systematyczność,
- rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość za wykonywaną pracę,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wychodzącej w tym elektronicznej korespondencji oraz poczty elektronicznej,
- obsługa interesantów:
- przedstawienie podstawowych informacji,
- kierowanie do właściwych miejsc, instytucji wg właściwości,
- wydawanie i przyjmowanie wniosków o leczenie odwykowe,
- kompletowanie i przechowywanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną jednostki,
- wyszukiwanie możliwości pozyskiwania funduszy ze środków zewnętrznych,
- czynne uczestnictwo w opracowywaniu wniosków mających na celu pozyskiwanie środków finansowych na realizację programów profilaktycznych i zdrowotnych,
- koordynowanie pracą i kompletowanie wniosków o pozyskiwanie funduszy ze środków zewnętrznych,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw,
- opracowywanie zestawień statystycznych dot. różnych aspektów działalności jednostki,
- współpraca ze szkołami i organizacjami pozarządowymi w zakresie prowadzenia działań profilaktycznych,
- wykonywanie czynności kasjera zgodnie z obowiązującą instrukcją kasową oraz sporządzanie niezbędnych dokumentacji wynikającej z czynności kasowych,
- inne, wynikające z gospodarki kasowej określone Instrukcją Gospodarki Kasowej,
- wykonywanie doraźnych czynności zleconych przez Dyrektora w zakresie rachunkowo-księgowym.
- współpraca z pracownikami jednostki oparta na partnerstwie zawodowym,
- zgłaszanie bezpośrednio Dyrektorowi jednostki zaobserwowane nieprawidłowości, uchybienia oraz usterki techniczne.
4. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy: 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy. Wynagrodzenie wypłacane z dołu do 28 dnia każdego miesiąca. Urlop udzielany na podstawie art. 153 i art. 154 Kp. Obowiązuje okres wypowiedzenia zgodnie z art. 33, art. 34 i art. 36 Kp.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz ewentualne kursy i szkolenia,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Dokumenty należy złożyć do dnia 26.04.2022 r. do godz. 15.00
w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na wolne stanowisko Inspektora
ds. administracji w Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej
w Giżycku”, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Dokumenty należy złożyć osobiście w biurze lub przesłać pocztą na adres : Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej ul. Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
8. Informacje dodatkowe:
Proces naboru: przewiduje dwa etapy:
- ocena formalna złożonych dokumentów;
- rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku dostarczenia danych wykraczających poza zakres wynikający z przepisów prawa jest dobrowolne i jednoznaczne z wyrażeniem przez Państwa zgody na przetwarzanie tych danych.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni indywidualnie kolejno na test i na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Miejskiej Giżycko.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Centrum Profilaktyki
i Integracji Społecznej w Giżycku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów, którzy nie zostaną wybrani na dane stanowisko zostaną trwale usunięte w dniu ogłoszenia wyniku naboru.
Ewa Ostrowska
Dyrektor Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej
Klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej w Giżycku
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (…) tzw. RODO informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Profilaktyki Uzależnień
i Integracji Społecznej w Giżycku reprezentowane przed Dyrektora, ul. Sikorskiego 3B, 11-500 Giżycko, numer kontaktowy: (87) 429 13 36, e-mail: cpuis@gizycko.pl.
- Inspektorem Ochrony Danych w Centrum Profilaktyki Uzależnień i Integracji Społecznej jest Pani Katarzyna Furmaniak, Z-cą Izabela Kraśniewska email: dpo@gizycko.pl
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 221 §1 Kodeksu Pracy i innych przepisów sektorowych, w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO - tj. wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko pracy, na które Pan/ Pani aplikuje oraz na podstawie zgody, w zakresie danych wykraczających poza przepisy prawa. Zgoda ta może zostać w każdej chwili cofnięta, bez wpływu na przetwarzanie danych przed jej wycofaniem.
- Dane osobowe zawarte w kwestionariuszu osobowym nie są udostępniane żadnym innym podmiotom.
- Kwestionariusz osobowy będzie przechowywany przez okres rekrutacji na dane stanowisko pracy, a po tym czasie:
- trwale usuwany, w przypadku osób, które nie zostaną wybrane na dane stanowisko,
- pozostawiany w aktach osobowych, w przypadku osób wybranych na dane stanowisko przez okres zatrudnienia a następnie archiwizowany zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Posiada Pan/Pani prawo do: dostępu do swoich danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, o ile spełnione zostaną przesłanki określone w RODO, a w przypadku danych osobowych podanych dobrowolnie – do czasu wycofania Państwa zgody, lecz nie dłużej niż przez okres ustalony na podstawie przepisów archiwalnych.
- Osoba, która uważa, że jej dane osobowe przetwarzane są w sposób niezgodny
z przepisami ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-192 Warszawa).
- Obowiązek podania danych wynika z art. 221§1 Kodeksu Pracy, a odmowa ich podania jest jednoznaczna z rezygnacją z postępowania rekrutacyjnego. Podanie danych wykraczających poza zakres wynikający z przepisów prawa jest dobrowolne
i jednoznaczne z wyrażeniem przez Państwa zgody na przetwarzanie tych danych.