Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego
Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Giżycku
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie wyższe tj. ukończone studia potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; kierunek: ochrona lub inżynieria środowiska, biologia, ogrodnictwo, architektura krajobrazu lub pokrewne;
5) znajomość obsługi komputera w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym przedmiotem konkursu;
7) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe, pożądane:
1) znajomość przepisów prawa: ustawa kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ochronie przyrody, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych, ustawa kodeks cywilny;
2) co najmniej 3-letni staż pracy na podobnym stanowisku;
3) umiejętność analizy problemu, poprawnego wyciągania wniosków oraz przedstawiania skutecznych i poprawnych formalnie propozycji rozwiązań;
4) cechy osobowościowe: odpowiedzialność, sumienność, dyspozycyjność, aktywność, zmysł organizacyjny, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, kreatywność;
5) umiejętność organizacji pracy i współdziałania w zespole;
6) motywacja do pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody, a w szczególności:
a) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew lub krzewów;
b) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących wydania zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów;
2) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z uzyskiwaniem niezbędnych zezwoleń właściwych organów na usuwanie drzew lub krzewów z terenów stanowiących własność Gminy Miejskiej Giżycko;
3) prowadzenie spraw związanych z ewidencjonowaniem ilości drewna pozyskanego w ramach wycinki wykonywanej na zlecenie Gminy Miejskiej Giżycko;
4) wykonywanie obowiązków z zakresu sprawozdawczości finansowej i rzeczowej z obszaru prowadzonych zadań;
5) archiwizacja danych i dokumentacji wynikającej z realizacji powierzonych obowiązków;
6) przygotowywanie oraz terminowe przekazywanie do Wydziału Finansowo-Księgowego dokumentów księgowych;
7) przygotowywanie danych, materiałów i analiz niezbędnych do prac Rady Miejskiej w Giżycku;
8) prowadzenie korespondencji z zakresu wykonywanych czynności;
9) zastępstwo na stanowisku urzędniczym – inspektor ds. zieleni miejskiej.
4. Informacje dodatkowe w związku z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych.
W kwietniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Giżycku wyniósł powyżej 6%.
5. Warunki pracy na stanowisku:
Wymiar etatu - 1. Zatrudnienie na czas nieokreślony na podstawie umowy o pracę (poprzedzone jedną lub dwiema umowami na czas określony).
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust. 2 oraz art.19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, a także narzędzi do oceny stanu sanitarno-technicznego drzew. Praca wiąże się z koniecznością częstych wyjść w teren, w granicach administracyjnych miasta Giżycka.
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny*
2) życiorys (CV)
3) kwestionariusz osobowy (w załączeniu)*
4) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*
* dokument nie wymaga podpisu odręcznego w przypadku złożenia dokumentów za pośrednictwem ePUAP.
7. Miejsce, termin i forma składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego, pokój nr 7, przesłać pocztą: Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko lub za pośrednictwem platformy ePUAP www.epuap.gov.pl adres skrytki: /umgizycko/SkrytkaESP w terminie do 24 maja 2022 r. do godz. 1530 z dopiskiem na kopercie „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska”.
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES, XMLsig, PAdES, CAdES, ASiC lub podpisem potwierdzonym Profilem Zaufanym.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego w Giżycku).
8. Procedura naboru
Po dokonaniu analizy dokumentów kandydaci, którzy na jej podstawie zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania będą telefonicznie poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia egzaminu pisemnego lub ustnego z zakresu wiedzy i znajomości przepisów prawa.
Kandydaci, którzy uzyskają najlepsze wyniki egzaminu zostaną zaproszeni do trzeciego etapu - rozmowy kwalifikacyjnej z Burmistrzem Miasta Giżycka.
Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi, a po upływie 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu wszystkie dokumenty aplikacyjne, z wyjątkiem dokumentów kandydata, który zostanie wybrany na stanowisko podlegają zniszczeniu.
9. Osoba do kontaktu z kandydatami
Dodatkowych informacji o naborze udziela Pani Ewa Unrug-Wiszowaty - Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska nr tel. 87 7324 144.
10. Wyniki naboru
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Giżycku.
11.Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych.
UWAGA:
W przypadku przekazania w dokumentach rekrutacyjnych danych wykraczających poza wymagane przepisami, których podanie nie jest konieczne do udziału w rekrutacji (jak wizerunek, zainteresowania, stan zdrowia), proszę zamieścić poniższą zgodę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Burmistrza Miasta Giżycka. Jestem świadoma/y, że podanie tych danych nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, podaję je dobrowolnie, aby zostały uwzględnione przez Burmistrza w ocenie mojej kandydatury.
Zastrzega się prawo unieważnienia naboru, bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych jest Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
2) Administrator wyznaczył Zastępcę Inspektora ochrony danych: Izabelę Kraśniewską, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych za pośrednictwem e-mail: dpo@gizycko.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym naborze;
4) Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy, jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne.
5) Przetwarzanie podanych danych osobowych w toku obecnego naboru odbywa się w oparciu o:
- przepisy prawa pracy, w tym Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lic c RODO), w zakresie wskazanym w tych przepisach,
- dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO – w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych) przypadku pozostałych danych.
6) Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania rekrutacji oraz przez okres 30 dni od czasu zakończenia procesu rekrutacji.
8) Dane, nie będą przekazywane innym podmiotom oraz dane nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowych,
9) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
10) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych)
Burmistrz Miasta Giżycka
/-/
Wojciech Karol Iwaszkiewicz
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku