Przetargi - archiwum

MZOSiP - „Dostawa wraz z instalacją sprzętu i pomocy dydaktycznych dla szkół znajdujących się w na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w ramach projektu „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia.” / do 23 listopada/ OGŁOSZENIE O WYNIKU CZ. I, III; UNIEWAŻNIENIE CZ. II, IV

 

 

 

Nasz znak;MZO.III.341/11- cz.IV.u/09                                                Giżycko, 10.12.2009 r.

 

 

Zawiadomienie

o unieważnieniu postępowania

 

Zamawiający – Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2004 r. Dz. U. Nr 223,p oz. 1655 z późn. zm.)   zawiadamiam, o

unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publiczne

na Dostawę wraz z instalacją sprzętu i pomocy dydaktycznych dla szkół znajdujących się w na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w ramach projektu „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych  w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia”– część IV -

prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

 

Uzasadnienie:

         Wszczęte postępowanie przetargowe obarczone jest wadą  uniemożliwiającą  zawarcie ważnej umowy  oraz wykonanie zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego                         tj. 14 grudnia 2009 r.

W dniu 27 listopada 2009 roku Zamawiający rozstrzygnął  postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, wybierając najkorzystniejszą ofertę.

W toku prowadzonego postępowania 4 grudnia 2009 roku wpłynął  protest na wybór oferty. Powiadomienie, przyłączenie się, rozpatrzenie protestu i przystąpienie do ponownej oceny ofert  uniemożliwia  zawarcie umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy oraz wykonanie przedmiotu zamówienia  w terminie przewidzianym przez Zamawiającego.

        Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych
w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazał jako wiążący termin wykonania zadania 14 grudnia 2009 r. W umowie nie ma przesłanki co do przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający zmieniając termin wykonania zamówienia naruszyłby przepis art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

          Biorąc pod uwagę powyższe, w toczącym się postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 7 ustawy postępowanie należało unieważnić.

          Jednocześnie Zamawiający informuje, że w najbliższym czasie zostanie ogłoszone kolejne  

postępowanie  o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Projekt pn. „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia” otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

 

 

 

 

 

 

Nasz znak;MZO.III.341/11- cz.II.u/09                                                Giżycko, 10.12.2009 r.

 

 

Zawiadomienie

o unieważnieniu postępowania

 

Zamawiający – Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2004 r. Dz. U. Nr 223,p oz. 1655 z późn. zm.)   zawiadamiam, o

unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publiczne

na Dostawę wraz z instalacją sprzętu i pomocy dydaktycznych dla szkół znajdujących się w na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w ramach projektu „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych  w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia”– część II -

prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

 

Uzasadnienie:

         Wszczęte postępowanie przetargowe obarczone jest wadą  uniemożliwiającą  zawarcie ważnej umowy oraz wykonanie zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego                         tj. 14 grudnia 2009 r.

            W dniu 27 listopada 2009 roku Zamawiający rozstrzygnął  postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, wybierając najkorzystniejszą ofertę.

W toku prowadzonego postępowania  30 listopada 2009 roku wpłynął  protest na wybór oferty oraz w dniu 3 grudnia 2009 r. wpłynęło przyłączenie się do protestu z wnioskiem o oddalenie. Przystąpienie do ponownej oceny ofert, wyboru oferty, a także możliwość złożenia odwołania do Prezesa Urzędu uniemożliwiają  zawarcie umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy oraz wykonanie przedmiotu zamówienia  w terminie przewidzianym przez Zamawiającego.

        Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych
w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazał jako wiążący termin wykonania zadania 14 grudnia 2009 r. W umowie nie ma przesłanki co do przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający zmieniając termin wykonania zamówienia naruszyłby przepis art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

          Biorąc pod uwagę powyższe, w toczącym się postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 7 ustawy postępowanie należało unieważnić.

          Jednocześnie Zamawiający informuje, że w najbliższym czasie zostanie ogłoszone kolejne  

postępowanie  o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Projekt pn. „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia” otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

 


 

 

 

 

 

 

Nasz znak:MZO.III.341/11/2009                                                        Giżycko, 27.11.2009 r.

 

Zamawiający: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 

Nazwa  zamówienia: „Dostawa wraz z instalacją sprzętu i pomocy dydaktycznych dla szkół znajdujących się w na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w ramach projektu „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych  w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia”

 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że   w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. Dostawa wraz z instalacją sprzętu  i pomocy dydaktycznych dla szkół znajdujących się w na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w ramach projektu „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych  w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia” wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:

CZĘŚĆ I zamówienia:

Oferta Nr 2 – Technologie Informatyczne, Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 58/33A, 03-468 Warszawa.

 

U z a s a d n i e n i e: Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

W przedmiotowym postępowaniu na CZĘŚĆ I oferty złożyli Wykonawcy:

1. Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok,

2. Technologie Informatyczne, Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 58/33A, 03-468 Warszawa.

 

CZĘŚĆ II zamówienia:

Oferta Nr 3 – NORDWECO Sp. z o.o., ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin

 

U z a s a d n i e n i e: Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

W przedmiotowym postępowaniu na CZĘŚĆ II oferty złożyli Wykonawcy:

1. PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, Pl. Legionów 8, 50-047 Wrocław,

2.Przedsiebiorstwo Realizacji Zamówień Publicznych, Z.Leśniak, Spółka Jawna, ul. Kilińskiego 6, 28-230 Połaniec,

3. NORDWECO, Sp. z o.o., ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin,

4. AV Solution Integracje Systemów Multimedialnych, M. Sołtys, Spółka Komandytowa, Al. Prymasa Tysiąclecia 78A, 01-424 Warszawa.

 Załącznik :

- Druk ZP-21

 

 

 

CZĘŚĆ III zamówienia:

Oferta  Nr 2 - Fabryka Pomocy Naukowych, Sp. z o.o., ul. Słowiańska 7, 48-300 Nysa

 

U z a s a d n i e n i e: Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

W przedmiotowym postępowaniu na CZĘŚĆ III oferty złożyli Wykonawcy:

1. Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok,

2. Fabryka Pomocy Naukowych, Sp. z o.o., ul. Słowiańska 7, 48-300 Nysa

 

Załącznik :

- Druk ZP-21

 

CZĘŚĆ IV zamówienia:

Oferta Nr 2 – Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok.

 

U z a s a d n i e n i e: Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

W przedmiotowym postępowaniu na CZĘŚĆ IV oferty złożyli Wykonawcy:

1. PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, Pl. Legionów 8, 50-047 Wrocław,

2. Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok,

3. CEZAS GLOB Sp. z o.o., ul. Żelazna 2, 10-419 Olsztyn,

4. AV Solution Integracje Systemów Multimedialnych, M. Sołtys, Spółka Komandytowa, Al. Prymasa Tysiąclecia 78A, 01-424 Warszawa.

 

Załącznik :

- Druk ZP-21

 

Dyrektor Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli

/-/

Piotr Szulc

 

do pobrania załączniki: ZP-21

 

Projekt pn. „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia” otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013


 

 

 

 

 

Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony 

 

 

pt. „Dostawa wraz z instalacją sprzętu i pomocy dydaktycznych dla szkół znajdujących się w na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w ramach projektu  „Wyposażenie szkół podstawowych oraz  gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia.”

 

     Ø     Wspólny słownik zamówień CPV

39162110-9 – sprzęt dydaktyczny,

30213000-5 - komputery  osobiste,

30213100-6 – komputery przenośne,

30200000-1 – urządzenia komputerowe,

39162100-6 – pomoce dydaktyczne,

32320000-2 – sprzęt telewizyjny i audiowizualny.

                                                                  

Ø  Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z  instalacją: Cz. I -  29 komputerów  osobistych,

       8 laptopów, 1 drukarki, 1 skanera, Cz. II – 11 projektów multimedialnych, 6 rzutników

       multimedialnych, 2 ekranów z pilotami, 1 ekranu do projektora, 4 ekranów, 2 wizualizerów,

       1 rzutnika pisma, wyposażenia 6 pracownik językowych, 12 tablic interaktywnych,

       Cz. III - 10 mikroskopów,2 pryzmatów szklanych, 2 zestawów optycznych, 1 kpl. programu dla

       logopedy,  pomocy dydaktycznych  do pracowni fizyki, pomocy dydaktycznych do pracowni

       chemii, 15 globusów, Cz. IV – 4 telewizorów, 4 telewizorów LCD 46”, 3 wież stereo, 1 zestawu

       nagłaśniającego, 8 odtwarzaczy CD, 4 odtwarzaczy DVD do szkół podstawowych i gimnazjów na

       terenie Gminy Miejskiej Giżycko.

      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ – część I/II/III/IV

 

Ø  Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia 14 grudnia 2009 r.

Ø  Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Ø  Termin wykonania zamówienia do 14 grudnia 2009 r.

Ø  O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone:

 

Art. 22 ust. 1 pkt 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca

  2004r o swobodzie działalności gospodarczej;

Wymagane dokumenty:

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności

  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji

  działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do  udostępnienia potencjału i osób zdolnych

 

 do wykonania zamówienia.

Art. 22 ust. 1 pkt 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Art. 22 ust. 1 pkt 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24).

Wymagane dokumenty:

- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

- polisę lub inny dokument ubezpieczenia  potwierdzający, że Wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ).

Ø  Wadium nie jest wymagane.

Ø  Kryteria oceny i wyboru oferty: - cena – 100 %.

Ø    Termin składania ofert upływa 23 listopada 2009 roku o godz. 10:00.

Ø    Oferty należy składać na adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku,

      al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko, pokój nr 115.

Ø  Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Ø  Zamawiający nie zawrze umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Ø    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 115 w dniu 23 listopada 2009 roku o godz. 1010.

Ø  Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

·         Barbara Caban - główny specjalista ds. organizacyjnych Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli  w Giżycku, tel. 0-87 428 29 35, 087 7324130.

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)  w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 115 Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja

 

 14, w godz. od 800 do 1500 , tel. 0 87 428 29 35, fax. 087 4282935.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.

 

Ø Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16 listopada 2009 pod poz. 209865-2009.

 

 Załączniki:

1. SIWZ
2. Modyfikacja SIWZ z dnia 18.11.2009 r. 
3. Odpowiedzi na zapytania dotyczące SIWZ z 17.11.2009 r.
4. Odpowiedzi na zapytania dotyczące SIWZ z 18.11.2009 r.

 

 Projekt pn. „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia” otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013


Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.11.2009
Dokument wytworzony przez: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Piotr Szulc
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 listopada 2009 15:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 4920
10 grudnia 2009 15:34 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
10 grudnia 2009 15:31 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
27 listopada 2009 15:11 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.