Nasz znak;MZO.III.341/11- cz.IV.u/09 Giżycko, 10.12.2009 r.
Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania
Zamawiający – Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2004 r. Dz. U. Nr 223,p oz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiam, o
unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publiczne
na Dostawę wraz z instalacją sprzętu i pomocy dydaktycznych dla szkół znajdujących się w na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w ramach projektu „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia”– część IV -
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
Uzasadnienie:
Wszczęte postępowanie przetargowe obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy oraz wykonanie zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego tj. 14 grudnia 2009 r.
W dniu 27 listopada 2009 roku Zamawiający rozstrzygnął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, wybierając najkorzystniejszą ofertę.
W toku prowadzonego postępowania 4 grudnia 2009 roku wpłynął protest na wybór oferty. Powiadomienie, przyłączenie się, rozpatrzenie protestu i przystąpienie do ponownej oceny ofert uniemożliwia zawarcie umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy oraz wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego.
Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych
w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazał jako wiążący termin wykonania zadania 14 grudnia 2009 r. W umowie nie ma przesłanki co do przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający zmieniając termin wykonania zamówienia naruszyłby przepis art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Biorąc pod uwagę powyższe, w toczącym się postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 7 ustawy postępowanie należało unieważnić.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w najbliższym czasie zostanie ogłoszone kolejne
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Projekt pn. „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia” otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Nasz znak;MZO.III.341/11- cz.II.u/09 Giżycko, 10.12.2009 r.
Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania
Zamawiający – Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2004 r. Dz. U. Nr 223,p oz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiam, o
unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publiczne
na Dostawę wraz z instalacją sprzętu i pomocy dydaktycznych dla szkół znajdujących się w na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w ramach projektu „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia”– część II -
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
Uzasadnienie:
Wszczęte postępowanie przetargowe obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy oraz wykonanie zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego tj. 14 grudnia 2009 r.
W dniu 27 listopada 2009 roku Zamawiający rozstrzygnął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, wybierając najkorzystniejszą ofertę.
W toku prowadzonego postępowania 30 listopada 2009 roku wpłynął protest na wybór oferty oraz w dniu 3 grudnia 2009 r. wpłynęło przyłączenie się do protestu z wnioskiem o oddalenie. Przystąpienie do ponownej oceny ofert, wyboru oferty, a także możliwość złożenia odwołania do Prezesa Urzędu uniemożliwiają zawarcie umowy zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy oraz wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego.
Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych
w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazał jako wiążący termin wykonania zadania 14 grudnia 2009 r. W umowie nie ma przesłanki co do przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający zmieniając termin wykonania zamówienia naruszyłby przepis art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Biorąc pod uwagę powyższe, w toczącym się postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 7 ustawy postępowanie należało unieważnić.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w najbliższym czasie zostanie ogłoszone kolejne
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Projekt pn. „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia” otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Nasz znak:MZO.III.341/11/2009 Giżycko, 27.11.2009 r.
Zamawiający: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Nazwa zamówienia: „Dostawa wraz z instalacją sprzętu i pomocy dydaktycznych dla szkół znajdujących się w na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w ramach projektu „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia”
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Dostawa wraz z instalacją sprzętu i pomocy dydaktycznych dla szkół znajdujących się w na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w ramach projektu „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia” wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:
CZĘŚĆ I zamówienia:
Oferta Nr 2 – Technologie Informatyczne, Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 58/33A, 03-468 Warszawa.
U z a s a d n i e n i e: Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu na CZĘŚĆ I oferty złożyli Wykonawcy:
1. Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok,
2. Technologie Informatyczne, Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 58/33A, 03-468 Warszawa.
CZĘŚĆ II zamówienia:
Oferta Nr 3 – NORDWECO Sp. z o.o., ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin
U z a s a d n i e n i e: Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu na CZĘŚĆ II oferty złożyli Wykonawcy:
1. PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, Pl. Legionów 8, 50-047 Wrocław,
2.Przedsiebiorstwo Realizacji Zamówień Publicznych, Z.Leśniak, Spółka Jawna, ul. Kilińskiego 6, 28-230 Połaniec,
3. NORDWECO, Sp. z o.o., ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin,
4. AV Solution Integracje Systemów Multimedialnych, M. Sołtys, Spółka Komandytowa, Al. Prymasa Tysiąclecia 78A, 01-424 Warszawa.
Załącznik :
- Druk ZP-21
CZĘŚĆ III zamówienia:
Oferta Nr 2 - Fabryka Pomocy Naukowych, Sp. z o.o., ul. Słowiańska 7, 48-300 Nysa
U z a s a d n i e n i e: Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu na CZĘŚĆ III oferty złożyli Wykonawcy:
1. Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok,
2. Fabryka Pomocy Naukowych, Sp. z o.o., ul. Słowiańska 7, 48-300 Nysa
Załącznik :
- Druk ZP-21
CZĘŚĆ IV zamówienia:
Oferta Nr 2 – Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok.
U z a s a d n i e n i e: Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu na CZĘŚĆ IV oferty złożyli Wykonawcy:
1. PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, Pl. Legionów 8, 50-047 Wrocław,
2. Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok,
3. CEZAS GLOB Sp. z o.o., ul. Żelazna 2, 10-419 Olsztyn,
4. AV Solution Integracje Systemów Multimedialnych, M. Sołtys, Spółka Komandytowa, Al. Prymasa Tysiąclecia 78A, 01-424 Warszawa.
Załącznik :
- Druk ZP-21
Dyrektor Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli
/-/
Piotr Szulc
do pobrania załączniki: ZP-21
Projekt pn. „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia” otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
ogłasza przetarg nieograniczony
pt. „Dostawa wraz z instalacją sprzętu i pomocy dydaktycznych dla szkół znajdujących się w na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w ramach projektu „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia.”
Ø Wspólny słownik zamówień CPV
39162110-9 – sprzęt dydaktyczny,
30213000-5 - komputery osobiste,
30213100-6 – komputery przenośne,
30200000-1 – urządzenia komputerowe,
39162100-6 – pomoce dydaktyczne,
32320000-2 – sprzęt telewizyjny i audiowizualny.
Ø Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją: Cz. I - 29 komputerów osobistych,
8 laptopów, 1 drukarki, 1 skanera, Cz. II – 11 projektów multimedialnych, 6 rzutników
multimedialnych, 2 ekranów z pilotami, 1 ekranu do projektora, 4 ekranów, 2 wizualizerów,
1 rzutnika pisma, wyposażenia 6 pracownik językowych, 12 tablic interaktywnych,
Cz. III - 10 mikroskopów,2 pryzmatów szklanych, 2 zestawów optycznych, 1 kpl. programu dla
logopedy, pomocy dydaktycznych do pracowni fizyki, pomocy dydaktycznych do pracowni
chemii, 15 globusów, Cz. IV – 4 telewizorów, 4 telewizorów LCD 46”, 3 wież stereo, 1 zestawu
nagłaśniającego, 8 odtwarzaczy CD, 4 odtwarzaczy DVD do szkół podstawowych i gimnazjów na
terenie Gminy Miejskiej Giżycko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ – część I/II/III/IV
Ø Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia 14 grudnia 2009 r.
Ø Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Ø Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Ø Termin wykonania zamówienia do 14 grudnia 2009 r.
Ø O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone:
Art. 22 ust. 1 pkt 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca
2004r o swobodzie działalności gospodarczej;
Wymagane dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych
do wykonania zamówienia.
Art. 22 ust. 1 pkt 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Art. 22 ust. 1 pkt 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24).
Wymagane dokumenty:
- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ).
Ø Wadium nie jest wymagane.
Ø Kryteria oceny i wyboru oferty: - cena – 100 %.
Ø Termin składania ofert upływa 23 listopada 2009 roku o godz. 10:00.
Ø Oferty należy składać na adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku,
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko, pokój nr 115.
Ø Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ø Zamawiający nie zawrze umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ø Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 115 w dniu 23 listopada 2009 roku o godz. 1010.
Ø Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
· Barbara Caban - główny specjalista ds. organizacyjnych Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, tel. 0-87 428 29 35, 087 7324130.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 115 Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja
14, w godz. od 800 do 1500 , tel. 0 87 428 29 35, fax. 087 4282935.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi.
Ø Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16 listopada 2009 pod poz. 209865-2009.
Załączniki:
1. SIWZ
2. Modyfikacja SIWZ z dnia 18.11.2009 r.
3. Odpowiedzi na zapytania dotyczące SIWZ z 17.11.2009 r.
4. Odpowiedzi na zapytania dotyczące SIWZ z 18.11.2009 r.
Projekt pn. „Wyposażenie szkół podstawowych oraz gimnazjalnych w Giżycku w sprzęt i pomoce optymalizujące proces kształcenia” otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku