Przetargi - archiwum

MZOSiP - Dostawa komputerów przenośnych, rzutników multimedialnych, tablic interaktywnych, aparatów cyfrowych oraz sprzętu Audio-Video do szkół podstawowych i gimnazjów w Giżycku /do 5 listopada/ UNIEWAŻNIENIE

    

                                                                                               

      

 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Giżycko, 05.11.2009 r.

NPKT.Z-2/2009

 

 

 

Unieważnienie przetargu


Dotyczy: przetargu nieograniczonego, pod nazwą: „Dostawa komputerów przenośnych, rzutników multimedialnych, tablic interaktywnych, aparatów cyfrowych oraz sprzętu Audio-Video do szkół podstawowych i gimnazjów w Giżycku.”

            Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Dostawa komputerów przenośnych, rzutników multimedialnych, tablic interaktywnych, aparatów cyfrowych oraz sprzętu Audio-Video do szkół podstawowych i gimnazjów w Giżycku” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.


UZASADNIENIE


W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Dostawa komputerów przenośnych, rzutników multimedialnych, tablic interaktywnych, aparatów cyfrowych oraz sprzętu Audio-Video do szkół podstawowych i gimnazjów w Giżycku” wpłynęła jedna oferta.          

            Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

                                                                       Dyrektor

                                                                       MZOSiP

                                                                       /-/

                                                                       Piotr Szulc


    

                                                                                               

      

 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony

 

pt. „Dostawa komputerów przenośnych, rzutników multimedialnych, tablic interaktywnych, aparatów cyfrowych oraz sprzętu Audio-Video do szkół podstawowych i gimnazjów w Giżycku.”

 

Wspólny słownik zamówień – Komputery przenośne: 30213100-6

                                               Kamery cyfrowe: 38651600-9

                                               Aparaty fotograficzne: 38651000-3

                                               Sprzęt elektroniczny: 31710000-6

                                               Urządzenia multimedialne: 32322000-6

                                          

  1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w sprzęt komputerowych, tablice interaktywne, urządzenia Audio i Video szkół podstawowych i gimnazjów w Giżycku w ramach projektu „Nasza przyszłość kształtuje teraźniejszość” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ø  Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia: 30 listopad 2009 roku

Ø  Wadium nie jest wymagane.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

Ø    Termin składania ofert upływa 5 listopada 2009 roku o godz. 10.00.

 

Ø    Oferty należy składać na adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój nr 115.

 

Ø    Otwarcie  ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 115 w dniu 5 listopada 2009 roku  o godz. 10.10.

Ø  Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Ø  Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

·         Tomasz Szymański – starszy referent do spraw administracyjnych Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół
i Przedszkoli  w Giżycku, tel. 0-87 428 29 35, 087 7324130

Ø  Kryteria oceny i wyboru oferty: - cena – 100 %

 

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone:

 Art. 22 ust. 1 pkt 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej;

Wymagane dokumenty:

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

Art. 22 ust. 1 pkt 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Wymagane dokumenty:

- aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony

  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

 

 Art. 22 ust. 1 pkt 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24).

Wymagane dokumenty:

- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega    z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24  

  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 4 i 5 do SIWZ)

 

Zamawiający nie zawrze umowy  ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)  w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 115 Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, w godz. od 800 do 1500 , tel. 0 87 428 29 35, fax. 087 4282935.

Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi,

 

Ø  Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29 października 2009 roku pod poz.  377712-2009

 

 

 

Dyrektor

Miejskiego Zespołu Obsługi

Szkół i Przedszkoli

/-/

Piotr Szulc

 

 

Projekt „Naszą przyszłość kształtuje teraźniejszość”

Biuro Projektu: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli

Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

tel.: (087) 428 29 35, fax: (087) 428 29 35, e-mail: piotr.szulc@gizycko.pl

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.10.2009
Dokument wytworzony przez: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Piotr Szulc
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 października 2009 12:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3598
05 listopada 2009 12:11 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
29 października 2009 13:16 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
29 października 2009 13:15 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.