PO.52222/07/7/09 Giżycko, 18 czerwca 2009 r.
Zamawiający: Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Nazwa zamówienia:
„Dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w istniejącej kanalizacji oraz dostawa i wymiana studni teletechnicznej”
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa
i ułożenie kabla światłowodowego w istniejącej kanalizacji oraz dostawa
i wymiana studni teletechnicznej” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:
NET – SERVICE, ul. Kajki 10, 11-500 Giżycko
U z a s a d n i e n i e
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:
ul. Polna 18, 82-300 Elbląg.
Załącznik:
- Druk ZP - 21
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 100,00 |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Razem |
1. |
261,44 |
|
|
|
|
261,44 |
2. |
141,44 |
|
|
|
|
141,44 |
3. |
275,88 |
|
|
|
|
275,88 |
4. |
245,40 |
|
|
|
|
245,40 |
5. |
205,12 |
|
|
|
|
205,12 |
6. |
400,00 |
|
|
|
|
400,00 |
Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania:
Dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w istniejącej kanalizacji oraz dostawa i wymiana studni teletechnicznej.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – 32.56.20.00-0 – kable światłowodowe,
45.31.43.00-4 – instalowanie infrastruktury okablowania.
Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w istniejącej kanalizacji teletechnicznej z parku Rogera Goemaere’a przy ul. Moniuszki na wzgórze św. Brunona oraz dostawa i wymiana studni teletechnicznej na studnię typu SKR2
w parku Rogera Goemaere’a przy ul. Moniuszki.
Ø Bezwzględnie wymagany termin wykonania zadania: 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Ø Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Ø Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Ø Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Ø Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Ø Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ø Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Ø Termin składania ofert upływa dniem 5 czerwca 2009 roku o godzinie 10:00
Ø Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, złożyć w sekretariacie pokój 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
Ø Publiczne otwarcie ofert nastąpi 5 czerwca 2009 roku o godzinie 10:30, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.
Ø Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Ø Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Adam Maliszewski, Szef Pionu Ochrony w Giżycku, tel. 0 87 7324 123.
Ø Kryteria oceny ofert: cena - 100%
Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
· prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
Wymagane dokumenty :
· aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Art. 22 ust. 1 pkt. 2
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. :
· wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
Wymagane dokumenty :
· wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
tj.:
· są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 20.000,00 PLN.
Wymagane dokumenty :
· polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 20.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
· oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
· oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Ø Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście, pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w pomieszczeniu Monitoringu Miejskiego, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (087) 7324 123.
Ø Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21 maja 2009 r. pod poz. 160954-2009.
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w BZP
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku