Przetargi - archiwum

Dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w istniejącej kanalizacji oraz dostawa i wymiana studni teletechnicznej /do 5 czerwca/

PO.52222/07/7/09                                                              Giżycko, 18 czerwca 2009 r.

 

 

Zamawiający:          Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 

Nazwa zamówienia:

„Dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w istniejącej kanalizacji oraz dostawa i wymiana studni teletechnicznej”

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

 

  Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa
i ułożenie kabla światłowodowego w istniejącej kanalizacji oraz dostawa
i wymiana studni teletechnicznej” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:

                          NET – SERVICE, ul. Kajki 10, 11-500 Giżycko

 

U z a s a d n i e n i e

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

  W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

  1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BESTEL Sp. z o.o., ul. Gajowa 4,
    85-087 Bydgoszcz,
  2. Przedsiębiorstwo POLNET Sp. z o.o., ul. Wypusty 3, 16-300 Augustów,
  3. ZAMITECH, Adam Zaleski, ul. Tuwima 8, 42-680 Tarnowskie Góry,
  4. Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne TELŁĄCZ, Jerzy Markiewicz,
    ul. Studzienna 2, 15-771 Białystok,
  5. Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Leszek Śladkowski, os. Barwinek 24/7, 25-150 Kielce,
  6. NET – SERVICE, ul. Kajki10, 11-500 Giżycko,
  7. Telekomunikacja Kolejowa Sp. z o.o., Zakład Telekomunikacji w Warszawie,
    ul. Chłopickiego 50, 04-275 Warszawa,
  8. Elbląskie Przedsiębiorstwo Robót Telekomunikacyjnych Spółka z o.o.,

ul. Polna 18, 82-300 Elbląg.

 

           

  

Załącznik:

- Druk ZP - 21

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 100,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

261,44

 

 

 

 

261,44

2.

141,44

 

 

 

 

141,44

3.

275,88

 

 

 

 

275,88

4.

245,40

 

 

 

 

245,40

5.

205,12

 

 

 

 

205,12

6.

400,00

 

 

 

 

400,00

 

 

 

 

Burmistrz Miasta Giżycka

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

 

zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania:

 

Dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w istniejącej kanalizacji oraz dostawa i wymiana studni teletechnicznej.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – 32.56.20.00-0 – kable światłowodowe,
                                                          45.31.43.00-4 –  instalowanie infrastruktury okablowania.

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w istniejącej kanalizacji teletechnicznej z parku Rogera Goemaere’a przy ul. Moniuszki na wzgórze św. Brunona oraz dostawa i wymiana studni teletechnicznej na studnię typu SKR2
w parku Rogera Goemaere’a przy ul. Moniuszki.

 

Ø  Bezwzględnie wymagany termin wykonania zadania: 21 dni od dnia zawarcia umowy.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Ø  Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø  Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø  Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Ø  Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 

Ø Termin składania ofert upływa dniem 5 czerwca 2009 roku o godzinie 10:00

 

Ø Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, złożyć w sekretariacie pokój 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

 

Ø Publiczne otwarcie ofert nastąpi  5 czerwca 2009 roku o godzinie 10:30, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.

 

Ø Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

 

Ø Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Adam Maliszewski, Szef  Pionu Ochrony w Giżycku, tel. 0 87 7324 123.

 

Ø Kryteria oceny ofert: cena - 100%

 

Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone

w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

·         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia                          2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

Wymagane dokumenty :

·         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,  tj. :

·         wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

Wymagane dokumenty :

·         wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) – Załącznik nr 4 do SIWZ.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
tj.:

·         są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 20.000,00 PLN.

Wymagane dokumenty :

·         polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na  kwotę min. 20.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty :

·         oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek  na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

·         oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

Ø  Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście, pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w pomieszczeniu Monitoringu Miejskiego, w godz. 8.00 do 15.00, tel. (087) 7324 123.

Ø  Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21 maja 2009 r. pod poz. 160954-2009.

 

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w BZP

 


 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 21.05.2009
Dokument wytworzony przez: Pion Ochrony (PO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Adam Maliszewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 maja 2009 15:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 4892
18 czerwca 2009 13:12 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
18 czerwca 2009 13:12 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
18 czerwca 2009 13:12 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.