Przetargi - archiwum

Usługa zestawienia i udostępnienia łącz między siedzibą Urzędu Miejskiego w Giżycku a wskazanymi lokalizacjami na terenie miasta Giżycka /do 29 maja/ UNIEWAŻNIENIE

Giżycko, 04 czerwca 2009 r.

PO.5222/06-1/09

 

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

                Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr PO.5222/06/09 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Zestawienie i dzierżawę łączy między siedzibą Urzędu Miejskiego w Giżycku a lokalizacjami wskazanymi przez zamawiającego” – zgodnie
z art. 93 ust. 1 pkt. 4.

 

U z a s a d n i e n i e

Zamawiający bezpośrednio  przed otwarciem ofert odczytał kwotę 76.128,00 zł, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Wykonawca Multimedia Polska S.A., ul. Tadeusza Wendy 7/9, 81-3451 Gdynia zaoferował kwotę 232.776,00 zł.

W związku z tym, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – unieważnienie postępowania jest zasadne.


 

Burmistrz Miasta Giżycka

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

 

zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania:

 

USŁUGA ZESTAWIENIA I UDOSTĘPNIENIA ŁĄCZ MIĘDZY SIEDZIBĄ URZĘDU MIEJSKIEGO W GIŻYCKU A WSKAZANYMI LOKALIZACJAMI NA TERENIE MIASTA GIŻYCKA

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – 64.21.00.00-1 Usługi telefoniczne i przesyłu danych.

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zestawienie i udostępnienie łącz między siedzibą Urzędu Miejskiego w Giżycku a wskazanymi lokalizacjami na terenie miasta Giżycka.

 

Ø  Umowa udostępnienia zawarta na okres 24 miesięcy od dnia uruchomienia wszystkich łączy. Bezwzględnie wymagany termin uruchomienia wszystkich łączy to 30.09.2009 roku.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Ø  Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Ø  Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø  Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø  Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Ø  Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 

Ø  Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
o numerze:

Urząd Miejski w Giżycku

11-500 Giżycko

Aleja 1 Maja 14

BANK PEKAO SA

Nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365.

z dopiskiem „wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na usługę zestawienia połączeń między główną siedzibą Urzędu i wyznaczonymi przez Zamawiającego lokalizacjami.”

 

Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku (pokój 101).

 

Ø Termin składania ofert upływa z dniem 29 maja  2009 roku o godzinie 10:00.

 

Ø Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, złożyć w sekretariacie pokój 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

 

Ø Publiczne otwarcie ofert nastąpi 29 maja  2009 roku o godzinie 10:10, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.

 

Ø Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

 

Ø Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Adam Maliszewski, Szef  Pionu Ochrony w Giżycku, tel. 0 87 7324 123.

 

Ø Kryteria oceny ofert: cena - 100%

 

Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone

w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

·         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia                          2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

Wymagane dokumenty :

·         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,  tj. :

·         wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

Wymagane dokumenty :

·         wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) – Załącznik nr 4 do SIWZ.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :

·         są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 30.000,00 PLN.

Wymagane dokumenty :

·         polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na  kwotę min. 30.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane               w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty :

·         oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek  na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

·         oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

Ø  Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście, pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, w pomieszczeniu Monitoringu Miejskiego, w godz. 800 do 1500, tel. (087) 7324 123.

Ø  Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21 maja 2009 r. pod poz. 160504-2009.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 21.05.2009
Dokument wytworzony przez: Pion Ochrony (PO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Adam Maliszewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 maja 2009 15:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3990
04 czerwca 2009 09:12 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
21 maja 2009 15:09 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
21 maja 2009 15:06 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.