Przetargi - archiwum

Zarządzania gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka w okresie od 01.07.2009r. do 30.06.2011r. /do 5 czerwca/

 

 

 

 

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony

na wykonywanie usługi w zakresie: „Zarządzania  gminnym  zasobem   nieruchomości  miasta Giżycka w okresie od  01.07.2009r. do 30.06.2011r.”

 

Wspólny słownik zamówień (CPV) :

70.33.00.00-3 – usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy.

70.30.00.00-4   – obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy.

 

 

Przedmiot zamówienia :

I.                   Organizowanie oraz wykonywanie prac związanych z zarządzaniem  gminnym zasobem nieruchomości zgodnie z zasadami wynikającymi                      z przepisów prawa i standardami zawodowymi oraz zgodnie z etyką zawodową w odniesieniu do następujących nieruchomości:

    Zakres 1: nieruchomości „100% komunalne”:

Budynki mieszkalne i użytkowe (wraz z lokalami) oraz tereny posesji wraz z istniejącą zabudową gospodarczą (składy, garaże), infrastrukturą techniczną, obiektami zieleni                i małej architektury.

Zakres 2. Komunalne lokale mieszkalne i użytkowe w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z przynależnymi piwnicami oraz tereny posesji  wraz                          z istniejącą zabudową gospodarczą (składy, garaże), infrastrukturą techniczną, obiektami zieleni i małej architektury.

Zakres ten nie będzie obejmował zadań dotyczących zarządzania częściami wspólnymi          w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych wynikających  z przepisów ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali.

Ø  Bezwzględnie wymagany termin wykonania – od 1 lipca 2009 roku do 30 czerwca 2011roku.

Ø  Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego

Ø  Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Ø  Dopuszcza się składanie ofert częściowych .

Ø  Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø  Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø  Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

Ø  Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości :

  • W przypadku składania oferty na 1 zakres  - 8.700,00zł /osiem  tysięcy siedemset złotych/
  • W przypadku składania oferty na 2 zakres  - 3.300,00zł /trzy  tysiące trzysta złotych/
  • W przypadku składania oferty łącznej na zakres 1 i zakres 2 - 12.000,00zł /dwanaście  tysięcy złotych/

Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
Zamówień Publicznych art. 45 ust. pkt. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez  podmioty, o których mowa
w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PEKAO S.A. nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365. Dowód wniesienia wadium powinien znajdować się w ofercie. 

Ø  Termin składania ofert upływa 05 czerwca 2009 roku o godz. 11.00. Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego – Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko. (sekretariat Urzędu Miejskiego). Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al.  Maja 14   11 - 500 Giżycko

Ø  Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

Ø  Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 05 czerwca 2009 roku o godz. 11.10.

Ø  Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

Arkadiusz Połojański –                             Naczelnik Wydziału Mienia

odnośnie przedmiotu zamówienia            Urzędu Miejskiego w Giżycku

tel. 0-87 73 24 118 lub 0-87 52 31 wew.118,

fax. 087 428 52 41.

Mariola Tafil –                                          Inspektor Wydziału Ogólnego

odnośnie procedury                                   Urzędu Miejskiego w Giżycku

                                                                       tel. 087 73 24 143, fax. 087 428 52 41.

Ø  Kryteria oceny i wyboru oferty :

·         cena – 100%,

Ø  W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. :

I.                   Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

·         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy  z dnia  2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej,

·         spełniają warunki określone w art. 184 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r.                         o gospodarce nieruchomościami.

Wymagane dokumenty :

·         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie                  do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

·         Licencje(a)  zawodowe zarządcy nieruchomości Wykonawcy  bądź osób, które będą wykonywać czynności z zakresu zarządzania nieruchomościami w imieniu Wykonawcy – nadanych w trybie Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r, o gospodarce nieruchomościami.

 

II.                Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. :

·         wykonali w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia,

·         przynajmniej przez 12 miesięcy zarządzali (administrowali) w sposób ciągły nieruchomościami  o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż  9 000m2,

·         posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne i lokal (biuro obsługi interesantów – patrz §3 pkt 6,7,8 projektu umowy)

·         dysponują kadrą (osobami) posiadającymi doświadczenie w zarządzaniu bądź administrowaniu nieruchomościami.

Wymagane dokumenty :

·         Wykaz wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich  przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

·         przedstawią tytuł prawny (może być przedwstępna umowa) do lokalu (nieruchomości) położonego na terenie miasta Giżycka, który będzie biurem obsługi interesantów, bądź złożą oświadczenie, że najpóźniej do dnia podpisania umowy będą dysponować lokalem, na terenie miasta Giżycka, umożliwiającym realizację zamówienia (biuro obsługi interesantów).

·         wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, tj. minimalnie:                             6 komputerów, 4 drukarki, kserokopiarka, telefon, fax (może być przedwstępna umowa z firmą telekomunikacyjną bądź oświadczenie Wykonawcy, że najpóźniej do dnia podpisania umowy będzie dysponował telefonem stacjonarnym podłączonym na terenie miasta Giżycka, umożliwiającym realizację zamówienia.

·         wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie stosownych uprawnień.

III.             Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,  tj.:

·         są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone                   w związku z wykonywaniem czynności zawodowych, w zakresie określonym             w art. 186 ust.3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 września 2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz. U. z 2004r. Nr 207, poz. 2114) na  minimalną sumę gwarancyjną 50 000 Euro obejmującą  OC w odniesieniu do jednego zdarzenia oraz wszystkich zdarzeń.

UWAGA: Obowiązek ubezpieczenia OC powstaje nie później niż w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia przez Wykonawcę czynności zarządcy nieruchomości.

Wymagane dokumenty :

·         polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca                   jest ubezpieczony na  kwotę min. 50 000 Euro od odpowiedzialności cywilnej               w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie        w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane               w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia.

IV.             Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty :

·         zaświadczenia właściwego  naczelnika Urzędu  Skarbowego  oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,                  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie              lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

·         oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

Ø  Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście
lub za zaliczeniem pocztowym (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w  siedzibie Zamawiającego, - Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycko,  w pokoju 110, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 087 7324 118 lub 087 42852 31 wew.118, fax. 087 4285241.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna ponadto na stronie
internetowej: 
www.bip.gizycko.pl od dnia publikacji ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Ø  Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12 maja 2009 r. pod poz. 143104-2009.

Ø  Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25 maja 2009 r. od poz. 164128-2009.


 

WO.2232/1-4/09                                                                       Giżycko, 02.04.2009 r.

 

 

Zamawiający:             Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 

Nazwa zamówienia:

„Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka w okresie od 01.07.2009 r. do 30.06.2011 r.” – Zakres I i II

 

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

 

  Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka w okresie od 01.07.2009 r. do 30.06.2011 r.” – Zakres I i II wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:

 

ADMINISTRATOR Spółka z o.o., ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko.

 

 

 

U z a s a d n i e n i e

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

  W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

  1. Administrator Spółka z o. o., ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko – Zakres I i II,
  2. Giżyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o, ul. Kazimierza Wielkiego 12 – Zakres I.

 

           

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 100,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

400,00

 

 

 

 

400,00

2.

269,52

 

 

 

 

269,52

 

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 100,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

400,00

 

 

 

 

400,00

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 12.05.2009
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Andrzej Podlesicki
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 maja 2009 10:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 4320
17 czerwca 2009 10:20 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
17 czerwca 2009 10:20 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
25 maja 2009 10:32 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.