Przetargi - archiwum

Realizacja usługi w zakresie całorocznej, bieżącej pielęgnacji, utrzymania, rozwijania i przekształcania zieleni na terenie miasta Giżycka, w terminie od 1 lutego 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku /do 5 stycznia/

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

 

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena (całość zadania)

80,00

Liczba pkt w kryterium cena  koszty rozszerzenia zakresu

10,00

Liczba pkt w kryterium cena

Koszty przekształcenia terenów zieleni

10,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

165,20

37,92

23,88

 

 

227,00

2.

320,00

1,52

40,00

 

 

361,52

3.

153,68

40,00

23,48

 

 

217,16

 

 

 

oznaczenie sprawy WM.7070/1/2009      

Zakres II  DRUK ZP-21

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena (całość zadania)

80,00

Liczba pkt w kryterium cena  koszty rozszerzenia zakresu

10,00

Liczba pkt w kryterium cena

Koszty przekształcenia terenów zieleni

10,00

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1.

206,04

37,92

23,88

 

 

267,84

2.

320,00

1,52

40,00

 

 

361,52

3.

240,40

40,00

23,48

 

 

303,88

 

 

 


 

 

Burmistrz Miasta Giżycka

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

tel. (0-87) 7324113, fax 428 52 41

urzad@gizycko.um.gov.pl

www.gizycko.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.:

 

„Realizacja  usługi w zakresie całorocznej, bieżącej pielęgnacji, utrzymania, rozwijania i przekształcania zieleni  na terenie miasta Giżycka, w terminie  od 1 lutego 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku”

 

Wspólny słownik zamówień (CPV) :

77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymywania terenów zielonych

77312000-0 usługi usuwania chwastów

77312100-1 usługi odchwaszczania

77313000-7 usługi utrzymania parków

77314100-5 usługi w zakresie trawników

77342000-9 przycinanie żywopłotów

77315000-1 usługi w zakresie siewu

90000000-7 usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania

                        i usługi ekologiczne

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i wykonanie kompleksowej usługi                                  w zakresie całorocznego,  bieżącego utrzymania, pielęgnacji, rozwijania i przekształcania zieleni niskiej zlokalizowanej na terenach, których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko - podzielonych na 2 zakresy zadań - szczegółowo określonych                          w załączniku  nr 1 i 2 do umowy, której wzór (projekt) stanowi złącznik nr 2 do SIWZ.

·        Do zakresu zamówienia wchodzi m.in. następujący zakres prac:

 

Zakres I

·         Cięcia odmładzające krzewów i żywopłotów

·         Pielenie chwastów

·         Koszenie trawników

·         Utrzymanie czystości i porządku , w tym zbieranie odpadów komunalnych                     i wywóz (na bieżąco) na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym statusie prawnym, bądź przekazywanie podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia w zakresie zbiórki, odbioru i transportu odpadów;

·         Grabienie terenów objętych umową z liści i innych odpadów po okresie wegetacyjnym

·         Uzupełnianie nasadzeń (krzewy) oraz ich zabezpieczanie na okres jesień – zima

·         Przekształcanie trawnika w rabatę

·         Założenie nowego trawnika

·         Utrzymanie zieleni w pasach drogowych (koszenie, pielenie chwastów                    w ekranach pod drzewami, usuwanie odrostów wokół pni drzew)

·         Bieżące utrzymanie nasadzeń w tym: pielenie, nawadnianie, nawożenie, uzupełnianie roślinności.

·         Nasadzenia roślin ich bieżące utrzymanie i pielęgnacja.

 

Zakres II

 

·         Cięcia odmładzające krzewów i żywopłotów

·         Pielenie chwastów

·         Koszenie trawników

·         Utrzymanie czystości i porządku , w tym zbieranie odpadów komunalnych                     i wywóz (na bieżąco) na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym statusie prawnym, bądź przekazywanie podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia w zakresie zbiórki, odbioru i transportu odpadów;

·         Grabienie terenów objętych umową z liści i innych odpadów po okresie wegetacyjnym

·         Uzupełnianie nasadzeń (krzewy) oraz ich zabezpieczanie na okres jesień – zima

·         Przekształcanie trawnika w rabatę

·         Założenie nowego trawnika

·         Utrzymanie zieleni w pasach drogowych (koszenie, pielenie chwastów                    w ekranach pod drzewami, usuwanie odrostów wokół pni drzew)

·         Bieżące utrzymanie terenów, nasadzeń w tym: pielenie, nawadnianie, nawożenie, uzupełnianie roślinności.

·         Nasadzenia roślin ich bieżące utrzymanie i pielęgnacja.

·         Bieżące utrzymanie, eksploatacja, naprawa i uzupełnianie instalacji zraszających, pokrycie kosztów zużycia wody, obowiązkiem Wykonawcy będzie zawarcie stosownych umów z przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym)

·         Bieżące utrzymanie donic  betonowych zlokalizowanych na terenie miasta                  w ilości 5 sztuk , (w tym uzupełnianie na bieżąco brakującej roślinności                             i zabezpieczenie na okres zimy).

·         Bieżące utrzymanie wież kwiatowych w ilości 9 sztuk (montaż, demontaż, nawadnianie, nawożenie, uzupełnianie sadzonek, dbałość o właściwy stan donic, obsadzanie roślinnością).

·         Bieżące utrzymanie donic wiszących w ilości 30 sztuk (montaż, demontaż, nawadnianie, nawożenie, uzupełnianie sadzonek, dbałość o właściwy stan donic obsadzanie roślinnością).

 

 

  • Bezwzględnie wymagany termin  realizacji zamówienia od 01.02.2009r. do 31 grudnia 2009 roku;
  • Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej;

·         Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.

·         Termin składania ofert upływa 5 stycznia 2009r, o godz. 11.00.

·         Miejsce składania ofert : siedziba Zamawiającego;

·         Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. 106 dn. 5 stycznia 2008r. o godz. 11.10.

·         Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

  • Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Arkadiusz Połojański Naczelnik Wydziału Mienia UM Giżycko

tel. (0-87) 7324119 –   od poniedziałku do piątku

w godzinach od 8.00 do 15.30.

Kryteria oceny oferty: 

Jedynym kryterium oceny ofert będzie oferowana cena brutto za całość zadania (ryczałt oraz poszczególne elementy wymienione w formularzu ofertowym),                 po spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ.

 

Wybór Wykonawcy nastąpi na oba zakresy odrębnie. Oferty zostaną ocenione                   wg poniższych kryteriów:

 

 

ZAKRES NR I

 

 

Wyszczególnienie

 

Waga kryterium

 

Cena ryczałtowa (część I formularza ofertowego)

 

Koszty rozszerzenia zakresu

(część II formularza ofertowego)

 

Koszty przekształcenia terenów zieleni (część III formularza ofertowego)

 

80%

 

 

10%

 

 

 

10%

 

 

 

 

ZAKRES NR II

 

 

Wyszczególnienie

 

Waga kryterium

 

Cena ryczałtowa (część I formularza ofertowego)

 

Koszty rozszerzenia zakresu

(część II formularza ofertowego)

 

Koszty przekształcenia terenów zieleni (część III formularza ofertowego)

 

80%

 

 

10%

 

 

10%

 

 

Ocena ofert na poszczególne zakresy będzie dokonana wg następującej formuły:

 

              cena brutto oferty najtańszej (jako suma, po uwzględnieniu wag kryteriów)

Pc  =         cena brutto oferty badanej (jako suma, po uwzględnieniu wag kryteriów)          x 100 pkt

                Gdzie:

            Pc – punkty za oferowaną cenę brutto (max. 100 pkt.)

 

Uwaga!

Oferta z najniższą ceną otrzymuje maksymalną ilość punktów, zaś pozostałe oferty zostaną ocenione wg powyższego wzoru.

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

·        prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.  o swobodzie działalności gospodarczej,

·        posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach                 (Dz. U. Z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami) lub umowę z właściwym podmiotem posiadającym zezwolenie na zbiórkę, odbiór i transport odpadów wydane przez właściwe organy (burmistrz, starosta) bądź oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą  - posiadającym stosowne zezwolenia burmistrza i starosty - umowy na odbiór odpadów komunalnych, w przypadku wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że warunkiem podpisania umowy  poprzetargowej będzie przedstawienie tej umowy.

Wymagane dokumenty :

·         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

·         zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i  transportu odpadów , określone w art. 28  ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Dz. U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami), wydane przez właściwe organy lub umowa z właściwym przedsiębiorcą na odbiór odpadów komunalnych, bądź oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą  - posiadającym stosowne zezwolenia burmistrza   i starosty - umowy na odbiór odpadów komunalnych,

·          w przypadku wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu,

 

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. :

·         wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 90 000 zł;

·         posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne.

·         zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane lub nadzorowane  przez osoby posiadające przygotowanie do prac w ogrodnictwie

Wymagane dokumenty :

·         wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze                       do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),

·         wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,

·         wykaz personelu przewidzianego do wykonania zamówienia (co najmniej jedna osoba posiadająca kwalifikacje w dziedzinie ogrodnictwa lub architektury krajobrazu)

·         potwierdzone za zgodność z oryginałem  dokumenty odzwierciedlające posiadanie przez osoby przewidziane do wykonania zamówienia kwalifikacji w dziedzinie ogrodnictwa (szkoły, kursy, szkolenia, studia)

 

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,  tj.

·         są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności                  na kwotę min. 50.000,00 PLN,

Wymagane dokumenty :

·         Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na  kwotę min. 50.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

 

 

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane        w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

 

Wymagane dokumenty :

·         Oświadczenie Wykonawcy o  niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek                        na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego;

·         Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega  wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 6 do SIWZ.

 

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000 zł                   (słownie: pięć tysięcy złotych ).

Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.

Wadium może być wnoszone w następujących formach:

·         w pieniądzu  - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w SIWZ,
·         poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
·         gwarancjach bankowych,
·         gwarancjach ubezpieczeniowych,
·         poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2,  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).

Szczegółowe informacje dot. wadium znajdują się w SIWZ.

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

WM.7070/1-2/09                                                                  Giżycko, 08 stycznia  2009 r.

 

 

                                                                        

 

Zamawiający:             Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 

Nazwa zamówienia:

„Wykonanie usługi w zakresie bieżącej pielęgnacji, rozwijania
i przekształcania terenów zieleni na terenie miasta Giżycka w terminie od
1 lutego 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.”

 

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

 

  Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst  jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie usługi w zakresie bieżącej pielęgnacji rozwijania i przekształcania terenów zieleni na terenie miasta Giżycka w terminie od 1 lutego 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:

Zakres I i Zakres II: Przedsiębiorstwa Zaopatrzenia Rolnictwa „CHEMI – PLON” Spółka z o.o., ul. Suwalska 27, 11-500 Giżycko.  

 

U z a s a d n i e n i e

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

 

  W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

 

1.      Anna Borowicz – Raczkowska, ul. Białostocka 7/17, 11-500 Giżycko,

2.      Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa „CHEMI – PLON” Spółka z o.o.,
ul. Suwalska 27, 11-500 Giżycko,

3.      Zakład Usługowy Roboty Ogólnobudowlane i Tereny Zielone, Andrzej Morski,
ul. Suwalska 21, 11-500 Giżycko.

 

  

Załącznik:

- Druk ZP – 21 Zakres I i II

 

 

 

 

 

oznaczenie sprawy WM.7070/1/2009      

Zakres I  DRUK ZP-21

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.12.2008
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Arkadiusz Połojański
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 grudnia 2008 11:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 4515
23 stycznia 2009 15:13 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
08 stycznia 2009 14:39 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
29 grudnia 2008 09:56 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.