Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena (całość zadania) 80,00 |
Liczba pkt w kryterium cena koszty rozszerzenia zakresu 10,00 |
Liczba pkt w kryterium cena Koszty przekształcenia terenów zieleni 10,00 |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Razem |
1. |
165,20 |
37,92 |
23,88 |
|
|
227,00 |
2. |
320,00 |
1,52 |
40,00 |
|
|
361,52 |
3. |
153,68 |
40,00 |
23,48 |
|
|
217,16 |
oznaczenie sprawy WM.7070/1/2009
Zakres II DRUK ZP-21
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena (całość zadania) 80,00 |
Liczba pkt w kryterium cena koszty rozszerzenia zakresu 10,00 |
Liczba pkt w kryterium cena Koszty przekształcenia terenów zieleni 10,00 |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Razem |
1. |
206,04 |
37,92 |
23,88 |
|
|
267,84 |
2. |
320,00 |
1,52 |
40,00 |
|
|
361,52 |
3. |
240,40 |
40,00 |
23,48 |
|
|
303,88 |
Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
tel. (0-87) 7324113, fax 428 52 41
urzad@gizycko.um.gov.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.:
Wspólny słownik zamówień (CPV) :
77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymywania terenów zielonych
77312000-0 usługi usuwania chwastów
77312100-1 usługi odchwaszczania
77313000-7 usługi utrzymania parków
77314100-5 usługi w zakresie trawników
77342000-9 przycinanie żywopłotów
77315000-1 usługi w zakresie siewu
90000000-7 usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania
i usługi ekologiczne
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i wykonanie kompleksowej usługi w zakresie całorocznego, bieżącego utrzymania, pielęgnacji, rozwijania i przekształcania zieleni niskiej zlokalizowanej na terenach, których obowiązek utrzymania ciąży na Gminie Miejskiej Giżycko - podzielonych na 2 zakresy zadań - szczegółowo określonych w załączniku nr 1 i 2 do umowy, której wzór (projekt) stanowi złącznik nr 2 do SIWZ.
· Do zakresu zamówienia wchodzi m.in. następujący zakres prac:
Zakres I
· Cięcia odmładzające krzewów i żywopłotów
· Pielenie chwastów
· Koszenie trawników
· Utrzymanie czystości i porządku , w tym zbieranie odpadów komunalnych i wywóz (na bieżąco) na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym statusie prawnym, bądź przekazywanie podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia w zakresie zbiórki, odbioru i transportu odpadów;
· Grabienie terenów objętych umową z liści i innych odpadów po okresie wegetacyjnym
· Uzupełnianie nasadzeń (krzewy) oraz ich zabezpieczanie na okres jesień – zima
· Przekształcanie trawnika w rabatę
· Założenie nowego trawnika
· Utrzymanie zieleni w pasach drogowych (koszenie, pielenie chwastów w ekranach pod drzewami, usuwanie odrostów wokół pni drzew)
· Bieżące utrzymanie nasadzeń w tym: pielenie, nawadnianie, nawożenie, uzupełnianie roślinności.
· Nasadzenia roślin ich bieżące utrzymanie i pielęgnacja.
Zakres II
· Cięcia odmładzające krzewów i żywopłotów
· Pielenie chwastów
· Koszenie trawników
· Utrzymanie czystości i porządku , w tym zbieranie odpadów komunalnych i wywóz (na bieżąco) na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym statusie prawnym, bądź przekazywanie podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia w zakresie zbiórki, odbioru i transportu odpadów;
· Grabienie terenów objętych umową z liści i innych odpadów po okresie wegetacyjnym
· Uzupełnianie nasadzeń (krzewy) oraz ich zabezpieczanie na okres jesień – zima
· Przekształcanie trawnika w rabatę
· Założenie nowego trawnika
· Utrzymanie zieleni w pasach drogowych (koszenie, pielenie chwastów w ekranach pod drzewami, usuwanie odrostów wokół pni drzew)
· Bieżące utrzymanie terenów, nasadzeń w tym: pielenie, nawadnianie, nawożenie, uzupełnianie roślinności.
· Nasadzenia roślin ich bieżące utrzymanie i pielęgnacja.
· Bieżące utrzymanie, eksploatacja, naprawa i uzupełnianie instalacji zraszających, pokrycie kosztów zużycia wody, obowiązkiem Wykonawcy będzie zawarcie stosownych umów z przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym)
· Bieżące utrzymanie donic betonowych zlokalizowanych na terenie miasta w ilości 5 sztuk , (w tym uzupełnianie na bieżąco brakującej roślinności i zabezpieczenie na okres zimy).
· Bieżące utrzymanie wież kwiatowych w ilości 9 sztuk (montaż, demontaż, nawadnianie, nawożenie, uzupełnianie sadzonek, dbałość o właściwy stan donic, obsadzanie roślinnością).
· Bieżące utrzymanie donic wiszących w ilości 30 sztuk (montaż, demontaż, nawadnianie, nawożenie, uzupełnianie sadzonek, dbałość o właściwy stan donic obsadzanie roślinnością).
· Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.
· Termin składania ofert upływa 5 stycznia 2009r, o godz. 11.00.
· Miejsce składania ofert : siedziba Zamawiającego;
· Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. 106 dn. 5 stycznia 2008r. o godz. 11.10.
· Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Arkadiusz Połojański Naczelnik Wydziału Mienia UM Giżycko
tel. (0-87) 7324119 – od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 15.30.
Kryteria oceny oferty:
Jedynym kryterium oceny ofert będzie oferowana cena brutto za całość zadania (ryczałt oraz poszczególne elementy wymienione w formularzu ofertowym), po spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ.
Wybór Wykonawcy nastąpi na oba zakresy odrębnie. Oferty zostaną ocenione wg poniższych kryteriów:
ZAKRES NR I
Wyszczególnienie |
Waga kryterium |
Cena ryczałtowa (część I formularza ofertowego)
Koszty rozszerzenia zakresu (część II formularza ofertowego)
Koszty przekształcenia terenów zieleni (część III formularza ofertowego) |
80%
10%
10% |
ZAKRES NR II
Wyszczególnienie |
Waga kryterium |
Cena ryczałtowa (część I formularza ofertowego)
Koszty rozszerzenia zakresu (część II formularza ofertowego)
Koszty przekształcenia terenów zieleni (część III formularza ofertowego) |
80%
10%
10% |
Ocena ofert na poszczególne zakresy będzie dokonana wg następującej formuły:
cena brutto oferty najtańszej (jako suma, po uwzględnieniu wag kryteriów)
Pc = cena brutto oferty badanej (jako suma, po uwzględnieniu wag kryteriów) x 100 pkt
Gdzie:
Pc – punkty za oferowaną cenę brutto (max. 100 pkt.)
Uwaga!
Oferta z najniższą ceną otrzymuje maksymalną ilość punktów, zaś pozostałe oferty zostaną ocenione wg powyższego wzoru.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
· prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
· posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. Z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami) lub umowę z właściwym podmiotem posiadającym zezwolenie na zbiórkę, odbiór i transport odpadów wydane przez właściwe organy (burmistrz, starosta) bądź oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą - posiadającym stosowne zezwolenia burmistrza i starosty - umowy na odbiór odpadów komunalnych, w przypadku wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że warunkiem podpisania umowy poprzetargowej będzie przedstawienie tej umowy.
Wymagane dokumenty :
· aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
· zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów , określone w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Dz. U. z 2001 roku Nr 62, poz. 628 ze zmianami), wydane przez właściwe organy lub umowa z właściwym przedsiębiorcą na odbiór odpadów komunalnych, bądź oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą - posiadającym stosowne zezwolenia burmistrza i starosty - umowy na odbiór odpadów komunalnych,
· w przypadku wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu,
Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. :
· wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 90 000 zł;
· posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne.
· zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane lub nadzorowane przez osoby posiadające przygotowanie do prac w ogrodnictwie
Wymagane dokumenty :
· wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),
· wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,
· wykaz personelu przewidzianego do wykonania zamówienia (co najmniej jedna osoba posiadająca kwalifikacje w dziedzinie ogrodnictwa lub architektury krajobrazu)
· potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty odzwierciedlające posiadanie przez osoby przewidziane do wykonania zamówienia kwalifikacji w dziedzinie ogrodnictwa (szkoły, kursy, szkolenia, studia)
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.
· są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 PLN,
Wymagane dokumenty :
· Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wymagane dokumenty :
· Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego;
· Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 6 do SIWZ.
Wadium
Szczegółowe informacje dot. wadium znajdują się w SIWZ.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
WM.7070/1-2/09 Giżycko, 08 stycznia 2009 r.
Zamawiający: Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Nazwa zamówienia:
„Wykonanie usługi w zakresie bieżącej pielęgnacji, rozwijania
i przekształcania terenów zieleni na terenie miasta Giżycka w terminie od
1 lutego 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.”
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie usługi w zakresie bieżącej pielęgnacji rozwijania i przekształcania terenów zieleni na terenie miasta Giżycka w terminie od 1 lutego 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta:
Zakres I i Zakres II: Przedsiębiorstwa Zaopatrzenia Rolnictwa „CHEMI – PLON” Spółka z o.o., ul. Suwalska 27, 11-500 Giżycko.
U z a s a d n i e n i e
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:
1. Anna Borowicz – Raczkowska, ul. Białostocka 7/17, 11-500 Giżycko,
2. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa „CHEMI – PLON” Spółka z o.o.,
ul. Suwalska 27, 11-500 Giżycko,
3. Zakład Usługowy Roboty Ogólnobudowlane i Tereny Zielone, Andrzej Morski,
ul. Suwalska 21, 11-500 Giżycko.
Załącznik:
- Druk ZP – 21 Zakres I i II
oznaczenie sprawy WM.7070/1/2009
Zakres I DRUK ZP-21
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku