Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania: „ Bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego przy al. 1 Maja w Giżycku”

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

www.bip.giżycko.pl

ogłasza przetarg nieograniczony

 

Na wykonanie zadania:

„ Bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego przy al. 1 Maja w Giżycku”

Wspólny słownik zamówień ( CPV)

93711110-9  -  usługi utrzymania cmentarzy

Przedmiotem zamówienia jest :

1.1     Przedmiotem zamówienia jest:

Bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego przy al. 1 Maja”.

·       Przedmiotem zamówienia jest organizacja i wykonywanie obowiązków obciążających właściciela nieruchomości, wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz.U. z 2005r Nr 236, poz. 2008 ze zm.) w odniesieniu do cmentarza komunalnego przy al. 1 Maja
w Giżycku.
·       Zamówienie będzie wykonywane we wszystkie dni robocze, niedziele i dni
     świąteczne.
·               W szczególności do zakresu zamówienia wchodzi :

a)    zbieranie odpadów z alejek cmentarza, terenów zielonych oraz przyległych do ogrodzenia po stronie zewnętrznej, usuwanie roślinności z ciągów komunikacyjnych na terenie cmentarza, obmiatanie;

b) organizacja odbioru odpadów z terenu cmentarza, wywożenie odpadów zgromadzonych na terenie cmentarza oraz składanych przez użytkowników grobów w wyznaczonych miejscach, na wysypisko komunalne 
o uregulowanym statusie prawnym oraz ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym wystarczającej liczby (nie mniej niż. 8 szt.) pojemników na odpady;

c)  zimowe utrzymanie cmentarza , w tym: odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, likwidowanie śliskości na ciągach komunikacyjnych w sposób nie powodujący zakłóceń w ruchu pieszych oraz umożliwiający swobodny dostęp do miejsc pochówku;

d)      zapewnienie sprawności ujęć wody, pomp, oświetlenia, utrzymanie ogrodzeń (m.in. naprawa przerwanych siatek ogrodzeniowych, spawanie oderwanych przęseł  ogrodzeniowych  itp.), a także utrzymywanie sprawności kłódek, zamków i klamek. Utrzymanie tabliczek z oznaczeniem kwater i tablic informacyjnych;

e)      gospodarowanie zielenią (trawniki, krzewy, żywopłoty), obejmujące
w szczególności koszenie trawników, przycinkę krzewów i żywopłotów oraz ochrona mienia komunalnego znajdującego się na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym do cmentarza;

f)       otwieranie i zamykanie bram i bramek cmentarza zgodnie z Regulaminem korzystania  z cmentarzy komunalnych w Giżycku;

g)     bieżący nadzór oraz informowanie o przestrzeganiu przez użytkowników Regulaminu korzystania z cmentarzy komunalnych w Giżycku.

·     Obowiązkiem Wykonawcy jest taka organizacja usługi, która zapewni na bieżąco utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarza oraz jego funkcjonowanie w godzinach określonych    w Regulaminie użytkowania cmentarzy komunalnych 
w Giżycku.

·       Wykonywanie zadań będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne.

·       Opróżnienie pojemników na odpady i wywóz odpadów po ich opróżnieniu, będzie odbywało się stosowanie do potrzeb, na podstawie umowy z przedsiębiorcą posiadającym stosowne zezwolenie Burmistrza Miasta Giżycka na odbiór odpadów komunalnych (z wyjątkiem sytuacji, gdy Wykonawca sam posiada takie zezwolenie). Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji odpadów na składowisku ponosi Wykonawca.

·        Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy ręcznym utrzymaniu i obmiataniu w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań.

·        Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z bieżącym utrzymaniem cmentarza. Podjęcie działań przez Wykonawcę związanych
z wykonywaniem prac powinno być podjęte w ciągu tego samego dnia roboczego
a najpóźniej w ciągu dnia następnego, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne.

Ø      Bezwzględnie wymagany termin wykonania zamówienia – od 16 lipca 2008 roku do
31 marca 2010 roku
.

Ø        Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (dwa tysiące złotych). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego przy al. 1 Maja w Giżycku”.

Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2,  ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).

Dokumenty, o których mowa powyżej muszą zachowywać ważność przez cały okres,
w którym Wykonawca jest związany ofertą.

Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).

Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa Ustawa.

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365.  

Ø      Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

Ø      Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

Ø      Nie będzie zawierana umowa ramowa.

Ø      Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Ø      Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

 

 

Ø      Termin składania ofert upływa 24.06.2008 r. o godz. 12.00.

Ø      Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego złożyć w sekretariacie pok. 104 lub wysłać na adres: Urząd Miejski, al.  Maja 14   11 - 500 Giżycko

Ø      Termin związania ofertą – 30 dni.

Ø      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 24.06.2008 r. o godz. 12.10.

Ø      Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:

Arkadiusz Połojański – Naczelnik Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0-87 73 24 118 lub 0-87 73 24 119.

Ø      Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

Ø      W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

Art. 22 ust. 1 pkt. 1

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :

·        prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia

      2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

·        posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie) lub zawrą z właściwym przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie, umowy na odbiór odpadów komunalnych w przypadku wyboru ich oferty.

Wymagane dokumenty :

·        aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

·        zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 (odpady  komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie)lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie, umowy na odbiór odpadów komunalnych w przypadku wyboru ich oferty.

Art. 22 ust. 1 pkt. 2

Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :

·        wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 40.000,00 PLN,

·          posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne.

Wymagane dokumenty :

·       wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru).

 

Art. 22 ust. 1 pkt. 3

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,  tj. :

·      są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 40.000,00 PLN.

Wymagane dokumenty :

·        polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na  kwotę min. 40.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.

·        Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Art. 22 ust. 1 pkt. 4

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Wymagane dokumenty :

·        dokument potwierdzający wniesienie wadium,

·        oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia –  można odebrać osobiście lub za pośrednictwem poczty (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu)  siedzibie Zamawiającego, Wydział Mienia pok. 110, w godz. 800 do 1500, tel. 087 73 24 118  lub 087-73 24 119,
fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl.

            Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.06.2008 r. pod poz. 130867-2008.

 

 

 

 

Giżycko, dn. 16 czerwca 2008

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 czerwca 2008 15:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 2972
25 czerwca 2008 13:49 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
25 czerwca 2008 13:34 (Małgorzata Kulas) - Usunięcie załącznika.
25 czerwca 2008 13:28 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.