Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Na wykonanie zadania:
93711110-9 - usługi utrzymania cmentarzy
Przedmiotem zamówienia jest :
1.1 Przedmiotem zamówienia jest:
„Bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego przy al. 1 Maja”.
a) zbieranie odpadów z alejek cmentarza, terenów zielonych oraz przyległych do ogrodzenia po stronie zewnętrznej, usuwanie roślinności z ciągów komunikacyjnych na terenie cmentarza, obmiatanie;
b) organizacja odbioru odpadów z terenu cmentarza, wywożenie odpadów zgromadzonych na terenie cmentarza oraz składanych przez użytkowników grobów w wyznaczonych miejscach, na wysypisko komunalne
o uregulowanym statusie prawnym oraz ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym wystarczającej liczby (nie mniej niż. 8 szt.) pojemników na odpady;
c) zimowe utrzymanie cmentarza , w tym: odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, likwidowanie śliskości na ciągach komunikacyjnych w sposób nie powodujący zakłóceń w ruchu pieszych oraz umożliwiający swobodny dostęp do miejsc pochówku;
d) zapewnienie sprawności ujęć wody, pomp, oświetlenia, utrzymanie ogrodzeń (m.in. naprawa przerwanych siatek ogrodzeniowych, spawanie oderwanych przęseł ogrodzeniowych itp.), a także utrzymywanie sprawności kłódek, zamków i klamek. Utrzymanie tabliczek z oznaczeniem kwater i tablic informacyjnych;
e) gospodarowanie zielenią (trawniki, krzewy, żywopłoty), obejmujące
w szczególności koszenie trawników, przycinkę krzewów i żywopłotów oraz ochrona mienia komunalnego znajdującego się na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym do cmentarza;
f) otwieranie i zamykanie bram i bramek cmentarza zgodnie z Regulaminem korzystania z cmentarzy komunalnych w Giżycku;
g) bieżący nadzór oraz informowanie o przestrzeganiu przez użytkowników Regulaminu korzystania z cmentarzy komunalnych w Giżycku.
· Obowiązkiem Wykonawcy jest taka organizacja usługi, która zapewni na bieżąco utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarza oraz jego funkcjonowanie w godzinach określonych w Regulaminie użytkowania cmentarzy komunalnych
w Giżycku.
· Wykonywanie zadań będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne.
· Opróżnienie pojemników na odpady i wywóz odpadów po ich opróżnieniu, będzie odbywało się stosowanie do potrzeb, na podstawie umowy z przedsiębiorcą posiadającym stosowne zezwolenie Burmistrza Miasta Giżycka na odbiór odpadów komunalnych (z wyjątkiem sytuacji, gdy Wykonawca sam posiada takie zezwolenie). Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji odpadów na składowisku ponosi Wykonawca.
· Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy ręcznym utrzymaniu i obmiataniu w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań.
· Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z bieżącym utrzymaniem cmentarza. Podjęcie działań przez Wykonawcę związanych
z wykonywaniem prac powinno być podjęte w ciągu tego samego dnia roboczego
a najpóźniej w ciągu dnia następnego, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne.
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101).
Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa Ustawa.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 89 1240 5598 1111 0000 5021 2365.
Ø Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Ø Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Ø Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Ø Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Ø Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Ø Termin składania ofert upływa 24.06.2008 r. o godz. 12.00.
Ø Termin związania ofertą – 30 dni.
Ø Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 106 w dniu 24.06.2008 r. o godz. 12.10.
Ø Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Arkadiusz Połojański – Naczelnik Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 0-87 73 24 118 lub 0-87 73 24 119.
Ø W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 i nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. :
· prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia
2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,
· posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie) lub zawrą z właściwym przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie, umowy na odbiór odpadów komunalnych w przypadku wyboru ich oferty.
Wymagane dokumenty :
· aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
· zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie)lub oświadczenie o zawarciu z właściwym przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie, umowy na odbiór odpadów komunalnych w przypadku wyboru ich oferty.
Wymagane dokumenty :
· wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru).
Art. 22 ust. 1 pkt. 3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. :
Wymagane dokumenty :
Art. 22 ust. 1 pkt. 4
Wymagane dokumenty :
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – można odebrać osobiście lub za pośrednictwem poczty (po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) siedzibie Zamawiającego, Wydział Mienia pok. 110, w godz. 800 do 1500, tel. 087 73 24 118 lub 087-73 24 119,
fax. 087-428 5241, bądź na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.06.2008 r. pod poz. 130867-2008.
Giżycko, dn. 16 czerwca 2008
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku