Burmistrz Miasta Giżycka
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego
Wspólny słownik Zamówień (CPV)-45421135-9 , (CPV) 45421134-2
Instalowanie okien drewnianych
Instalowanie drzwi drewnianych
na udzielenie zamówienia pn:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku, al.1 Maja 14
Określenie przedmiotu zamówienia:
-wymiana 39 szt. okien drewnianych oraz 3 szt. drzwi wewnętrznych drewnianych
Bezwzględnie wymagany termin realizacji zamówienia do 30 wrzesień 2008r.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium na kwotę: 1500,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
w art.45 ust.6 i 7 ,tj.:
- w pieniądzu
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109,poz.1158 z późniejszymi zmianami)
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego Bank PEKAO S.A. 89 1240 5598 1111 0000 5021 23 65
Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować
w kasie Urzędu Miejskiego (pok.101)
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie będzie zawierana umowa ramowa.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
-dostępny na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w zakładce przetargi:
-dostępny do odbioru osobiście lub za zaliczeniem pocztowym( po uprzednim pisemnym zgłoszeniu) w siedzibie Zamawiającego, Wydział Ogólny pokój 203, w godz. 8,00 do 15,00 tel. (87) 7324145.
Termin składania ofert upływa 03..07.2008r. o godz.10,00
Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego - Urząd Miejski, al. 1 Maja 14,
11-500 Giżycko, pokój 104.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi 03.07. 2008r. o godz.10,10, w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.
Termin związania ofertą- 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Kazimierz Smolak
tel. (087) 7324145.
Kryteria oceny: cena 100%
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w:
art.22 ust.1. pkt.1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia
2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej.
- zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób, legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Wymagane dokumenty:
-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
art.22 ust.1 pkt.2
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- wykonali w ciągu 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim
rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Wymagane dokumenty
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia ,z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie.
art.22 ust.1 pkt.3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności kwotę min. 50 tyś. zł.
Wymagane dokumenty;
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min.50 tyś .zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu.
Art.22 ust.1 pkt.4
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych);
Wymagane dokumenty
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
- - dokument potwierdzający wniesienie wadium
- - oświadczenie wykonawcy dotyczące ZUS i US.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12 czerwca 2008 r. pod poz. 128096-2008.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku