Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
ogłasza przetarg pisemny w postępowaniu o udzielenie zamówienia
o wartości poniżej 30 000 euro do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt. 8 na wykonanie:
Wymiany nawierzchni utwardzenia części działki nr 195/8 w Giżycku w ramach zadania Przebudowa drogi wewnętrznej od ul. Smętka do ul. Daszyńskiego
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wymiana nawierzchni betonowej na nawierzchnię z kostki betonowej polegająca na:
- rozbiórce istniejącej nawierzchni betonowej wraz z krawężnikami betonowym – 115 m2,
- wykonaniu koryta w gruncie kat. II-IV na głębokość 20 cm – 161,7 m2,
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego - mieszanka kruszyw niezwiązanych o uziarnieniu Gc80/20 gr. 15 cm – 161,7 m2,
- ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm kostka szara prostokątna o wym. 20x10cm – 161,70 m2
- odtworzeniu zieleńca
Szczegółowe warunki i wymagania zamówienia określa Dokumentacja Przetargowa
2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
2.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 3 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia przetargu.
2.2 Termin wykonania zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania Umowy,
3. TERMIN SKŁADANIA OFERT
3.1. Termin składania ofert upływa dnia 21.10.2016 r. o godz. 12 00.
3.2. Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Karol Walinowicz –Naczelnik Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 798 612 935 e-mail karol.walinowicz@gizycko.pl
Sebastian Pyzalski – Gł. Specjalista Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku
tel. 87 7324120 e-mail sebastian.pyzalski@gizycko.pl
4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %
5. INNE POSTANOWIENIA
Zamawiający zastrzega prawo do:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.
b) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
Dokumentację Przetargową można odebrać w Wydziale Inwestycji, w pokoju 113, w godz. 800 do 1500, tel. 087-7324120 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.gizycko.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku