Przetargi - archiwum

Wymiany nawierzchni utwardzenia części działki nr 195/8 w Giżycku w ramach zadania Przebudowa drogi wewnętrznej od ul. Smętka do ul. Daszyńskiego

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

 

  ogłasza przetarg pisemny w postępowaniu o udzielenie zamówienia  

 o wartości poniżej 30 000 euro  do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt. 8 na wykonanie:

Wymiany nawierzchni utwardzenia części działki nr 195/8 w Giżycku w ramach zadania Przebudowa drogi wewnętrznej od ul. Smętka do ul. Daszyńskiego

 

 

1.  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Wymiana nawierzchni betonowej na nawierzchnię z kostki betonowej  polegająca na:

- rozbiórce istniejącej nawierzchni betonowej wraz z krawężnikami betonowym  – 115 m2,

- wykonaniu koryta w gruncie kat. II-IV na głębokość 20 cm – 161,7 m2,

- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego -  mieszanka kruszyw niezwiązanych o uziarnieniu Gc80/20 gr. 15 cm  – 161,7 m2,

- ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm kostka szara prostokątna o wym. 20x10cm  –  161,70 m2

- odtworzeniu zieleńca

Szczegółowe warunki i wymagania zamówienia określa Dokumentacja Przetargowa

2.   TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

        2.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 3 dni od daty ostatecznego  rozstrzygnięcia przetargu.

        2.2 Termin wykonania zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania Umowy,

3.   TERMIN SKŁADANIA OFERT

3.1.   Termin składania ofert upływa dnia 21.10.2016 r. o godz. 12 00.

3.2.   Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:

    Karol Walinowicz –Naczelnik Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku,

     tel. 798 612 935  e-mail karol.walinowicz@gizycko.pl

Sebastian Pyzalski – Gł. Specjalista Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku

tel. 87 7324120 e-mail sebastian.pyzalski@gizycko.pl

4.  OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %

 5. INNE POSTANOWIENIA

 Zamawiający zastrzega prawo do:

a)  swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.

b)  odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c)  zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,

d)  zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e)  żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,

f)   wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

 

Dokumentację Przetargową można odebrać w Wydziale Inwestycji, w pokoju 113, w godz. 800 do 1500,   tel. 087-7324120 lub pobrać ze strony internetowej  www.bip.gizycko.pl

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.10.2016 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sebastian Pyzalski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 października 2016 13:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sebastian Pyzalski
Ilość wyświetleń: 2323
27 października 2016 15:20 (Sebastian Pyzalski) - Dodanie załącznika [powiadomienie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 października 2016 13:40 (Sebastian Pyzalski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 października 2016 13:38 (Sebastian Pyzalski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)