Zaktualizowana treść zapytania ofertowego - zmiany wprowadzone 06 kwietnia 2016 r.
(wprowadzone zmiany wyróżniono kolorem czerwony)
Giżycko, 25.03.2016 r.
Zapytanie ofertowe na wykonanie Audytu Bezpieczeństwa Informacji
w Urzędzie Miejskim w Giżycku
I. Postanowienia ogólne
W związku z faktem, że Zamawiający planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, niniejsze postępowanie – w związku z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) będzie procedowane na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego (art. 701 i kolejne)
II. Zamawiający : Gmina Miejska w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu bezpieczeństwa informacji – analizy przedwdrożeniowej w jednostce – Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, a w szczególności:
-przegląd systemu ochrony technicznej i fizycznej
- ocena systemu zabezpieczeń
- przegląd stacji roboczych, serwerów, urządzeń sieciowych (procesy, autoryzacja, zabezpieczenia, analiza systemu zarządzania kopiami zapasowymi, konfiguracja systemu),
-przegląd konfiguracji oprogramowania, sieci LAN
-inwentaryzacja oprogramowania, dokumentacji licencyjnej
- skanowanie
-weryfikacja zgodności z KRI
- weryfikacja dokumentacji wewnętrznej (kompletność, aktualność)
Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do uwzględnienia przepisów oraz wytycznych określonych w:
- ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych,
- ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
- rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Audyt winien być zakończony opracowaniem i przekazaniem raportu o stosownym poziomie poufności wraz z projektami niezbędnej zaktualizowanej dokumentacji.
Informacje uzupełniające:
- liczba stacji roboczych (komputerów) w Urzędzie: 110 szt.
- liczba urządzeń mobilnych (laptopy/tablety): 10 + tablety 21 radnych + 2 na stanie urzędu
- liczba serwerów fizycznych 6
- liczba serwerów wirtualnych 2
- liczba usług teleinformatycznych ok. 39
- liczba użytkowanych systemów IT 80
- liczba pracowników – 83 osób
Wymagania wobec Wykonawców/osób bezpośrednio realizujących przedmiot zamówienia:
- posiada uprawnienia Audytora Wiodącego ISO 27001:2013.
IV. Termin wykonania zamówienia: termin realizacji – 30 dni od daty podpisania umowy.
V. Kryterium wyboru oferty: cena
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu przygotowania oferty
1. W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które wykażą, że w latach 2012 – 2016 wykonały
w instytucjach publicznych co najmniej trzy zamówienia w przedmiocie tożsamym z określonym
w niniejszym postępowaniu, tj. wykonały co najmniej trzy audyty certyfikacyjne lub audyty nadzorcze zgodnie z normą ISO 27001:2013.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują osobą bezpośrednio realizującą przedmiot zamówienia posiadającą uprawnienia Audytora Wiodącego ISO 27001:2013.
Oferta powinna zawierać:
VIII. Termin, miejsce i forma składania ofert
Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: przetargi@gizycko.pl w terminie do dnia 11 kwietnia 2016r. do godz.11:00.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) swobodnego wyboru ofert w ramach prowadzonego postępowania,
2) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
3) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz bez uzasadnienia,
4) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
5) żądania dokumentów, szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,
6) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
IX. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Arkadiusz Połojański – Sekretarz, tel. 797 721 731
Poniższa treść zapytania ofertowego została unieważniona w dniu 06.04.2016 r.
Giżycko, 25.03.2016 r.
Zapytanie ofertowe na wykonanie Audytu Bezpieczeństwa Informacji
w Urzędzie Miejskim w Giżycku
I. Postanowienia ogólne
W związku z faktem, że Zamawiający planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, niniejsze postępowanie – w związku z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity
Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) będzie procedowane na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego (art. 701 i kolejne)
II. Zamawiający : Gmina Miejska w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu bezpieczeństwa informacji w jednostce – Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, a w szczególności:
Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do uwzględnienia przepisów oraz wytycznych określonych w:
- ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych,
- ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
- rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
IV. Termin wykonania zamówienia: termin realizacji – 30 dni od daty podpisania umowy.
V. Kryterium wyboru oferty: cena
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu przygotowania oferty
W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które wykażą, że w latach 2012-2016 wykonały w instytucjach publicznych co najmniej trzy zamówienia w przedmiocie tożsamym z określonym w niniejszym postępowaniu
Oferta powinna zawierać:
VIII. Termin, miejsce i forma składania ofert
Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: przetargi@gizycko.pl w terminie do dnia 11 kwietnia 2016r. do godz.11:00.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) swobodnego wyboru ofert w ramach prowadzonego postępowania,
2) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
3) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz bez uzasadnienia,
4) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
5) żądania dokumentów, szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,
6) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
IX. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Arkadiusz Połojański – Sekretarz, tel. 797 721 731
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku