Przetargi - archiwum

Zagospodarowanie terenów zieleni na terenie miasta Giżycka /13 października/

Giżycko: Zagospodarowanie terenów zieleni na terenie miasta Giżycka
 

Numer ogłoszenia: 319456 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14/120, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, faks 087 4285241.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów zieleni na terenie miasta Giżycka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje części: 1. Zakres I - Zagospodarowanie skrzyżowania ul. Kościuszki i ul. Wodociągowej - Rondo Polskich Dzieci Wojny w Giżycku. 2. Zakres II - Zagospodarowanie zielenią fragmentu działki Nr 460/2 przy ul. Pocztowej w Giżycku. 3. Zakres III - Zagospodarowanie zielenią fragmentu działki Nr 612/1 i 612/8 przy ul. Olsztyńskiej w Giżycku. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: na Zakres I: Załącznik nr I A na Zakres II: Załącznik nr II A na Zakres II: Załącznik nr III A Wykonawca zobowiązany będzie do : a) w odniesieniu do zakresu I: - zmiany kształtu wyspy ronda oraz terenu przyległego (przygotowanie terenu i wymiana gruntu), - zakup i transport drzew oraz roślin, - zakup i transport ziemi urodzajnej, - sadzenie drzew, - sadzenie krzewów, - sadzenie roślin cebulowych, - wysianie trawy, - uzupełnienie korą, - zagospodarowanie i wywóz odpadów podlegających biodegradacji (przekazania na składowisko odpadów o uregulowanym stanie formalno-prawnym) - pielęgnacja do 31 grudnia 2013 roku. b) w odniesieniu do zakresu II: - zdjęcie warstwy ziemi, - rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej, - zakup i transport drzew oraz roślin, - zakup i transport ziemi urodzajnej, - sadzenie drzew, - sadzenie krzewów, - sadzenie roślin cebulowych, - wysianie trawy, - uzupełnienie korą, - zagospodarowanie i wywóz odpadów podlegających biodegradacji (przekazania na składowisko odpadów o uregulowanym stanie formalno-prawnym) - pielęgnacja do 31 grudnia 2013 roku. c) w odniesieniu do zakresu III: - zdjęcie warstwy ziemi, - rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej, - zakup i transport drzew oraz roślin, - zakup i transport ziemi urodzajnej, - sadzenie drzew, - sadzenie krzewów, - wysianie trawy, - uzupełnienie korą, - zagospodarowanie i wywóz odpadów podlegających biodegradacji (przekazania na składowisko odpadów o uregulowanym stanie formalno-prawnym) - pielęgnacja do 31 grudnia 2013 roku. Miejsce świadczenia usługi miasto Giżycko. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na : - Zakres I - Zagospodarowanie skrzyżowania ul. Kościuszki i ul. Wodociągowej - Rondo Polskich Dzieci Wojny w Giżycku. - Zakres II - Zagospodarowanie zielenią fragmentu działki Nr 460/2 przy ul. Pocztowej w Giżycku. - Zakres III - Zagospodarowanie zielenią fragmentu działki Nr 612/1 i 612/8 przy ul. Olsztyńskiej w Giżycku. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7, 03.12.11.00-6, 03.45.13.00-9, 03.45.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełmnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 u.p.z.p.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełmnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 u.p.z.p.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełmnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 u.p.z.p.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zapewnią, aby czynności objete zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących sie wykształceniem w dziedzinie ogrodnictwa lub architektury krajobrazu
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • są bezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwote min. 50.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty ( np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, pełnomocnictwa). Przez aktualny rozumiemy dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez zamawiającego nie wykraczających poza przedmiot zamówienia (treść oferty), b) podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenia podwykonawcom innej części prac niż wskazane w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji prac. c) zmiany terminu przekazania terenu prac, d) ustawowej zmiany podatku VAT, e) wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, f) konieczności wprowadzenia zmian projektowych, g) konieczności zlecenia robót dodatkowych, h) rozszerzenia zakresu rzeczowego robót, i) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (anomalia pogodowe, klęska żywiołowa), j) stwierdzenia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu podpisania k) umowy w związku ze stwierdzeniem w trakcie realizacji budowy istotnych braków w dokumentacji projektowej, pomyłek lub błędów, l) uzasadnionych zmian w zakresie wykonania umowy proponowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego korzystnych dla Zamawiającego po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Zmiany, o których mowa w ust. 18.8 mogą być dokonane w przypadku: a) wystąpienia konieczności wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, ale nie przewidzianych w Specyfikacji Technicznej jeżeli prace te będą niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, b) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Mienia, pok. 110 Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat (pok. 104) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zagospodarowanie skrzyżowania ul. Kościuszki i ul. Wodociągowej - Rondo Polskich dzieci Wojny w Giżycku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do : a) w odniesieniu do zakresu I: - zmiany kształtu wyspy ronda oraz terenu przyległego (przygotowanie terenu i wymiana gruntu), - zakup i transport drzew oraz roślin, - zakup i transport ziemi urodzajnej, - sadzenie drzew, - sadzenie krzewów, - sadzenie roślin cebulowych, - wysianie trawy, - uzupełnienie korą, - zagospodarowanie i wywóz odpadów podlegających biodegradacji (przekazania na składowisko odpadów o uregulowanym stanie formalno-prawnym) - pielęgnacja do 31 grudnia 2013 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7, 03.12.11.00-6, 03.45.13.00-9, 03.45.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zagospodarowanie zielenią fragmentu działki Nr 460/2 przy ul.Pocztowej w Giżycku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w odniesieniu do zakresu II: - zdjęcie warstwy ziemi, - rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej, - zakup i transport drzew oraz roślin, - zakup i transport ziemi urodzajnej, - sadzenie drzew, - sadzenie krzewów, - sadzenie roślin cebulowych, - wysianie trawy, - uzupełnienie korą, - zagospodarowanie i wywóz odpadów podlegających biodegradacji (przekazania na składowisko odpadów o uregulowanym stanie formalno-prawnym) - pielęgnacja do 31 grudnia 2013 roku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7, 03.12.11.00-6, 03.45.13.00-9, 03.45.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagospodarowanie zielenią fragmentu działki Nr 612/1 i 612/8 przy ul. Olsztyńskiej w Giżycku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w odniesieniu do zakresu III: - zdjęcie warstwy ziemi, - rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej, - zakup i transport drzew oraz roślin, - zakup i transport ziemi urodzajnej, - sadzenie drzew, - sadzenie krzewów, - wysianie trawy, - uzupełnienie korą, - zagospodarowanie i wywóz odpadów podlegających biodegradacji (przekazania na składowisko odpadów o uregulowanym stanie formalno-prawnym) - pielęgnacja do 31 grudnia 2013 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7, 03.12.11.00-6, 03.45.13.00-9, 03.45.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

OGŁOSZENIE W UZP

 http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=319456&rok=2010-10-05

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 5.10.2010
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jacek Stankiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 października 2010 15:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 2977
14 października 2010 15:00 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_wyniku_14102010.pdf] do dokumentu.
14 października 2010 15:00 (Małgorzata Kulas) - Usunięcie załącznika [zmiany_do_siwz_14102010.pdf] z dokumentu.
14 października 2010 14:53 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika [zmiany_do_siwz_14102010.pdf] do dokumentu.