WM.7080/9/2010 Giżycko, 29 kwietnia 2010 r.
Zamawiający: Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Nazwa zamówienia:
„Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt na terenie Gminy Giżycko od dni a podpisania umowy do 30 kwietnia 2012 r.”
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt na terenie Gminy Giżycko od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2012 r.” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Prowadzenia Schronisk dla Bezdomnych Zwierząt, Anna Maria Krajewska – Kuncewicz, Bystry 26, 11-500 Giżycko.
U z a s a d n i e n i e
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:
Załącznik:
- Druk ZP - 21
Giżycko:
Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt na terenie Gminy Giżycko od dnia podpisania umowy do 31 kwietnia 2012 roku
Numer ogłoszenia: 112330 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14/120, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, faks 087 4285241.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt na terenie Gminy Giżycko od dnia podpisania umowy do 31 kwietnia 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie działań mających na celu ograniczenie liczby psów bezdomnych i pozbawionych opieki na terenie miasta, w oparciu o uchwałę Rady Miejskiej w Giżycku w sprawie odławiania bezpańskich i pozbawionych opieki psów w zakresie: wyłapywania i transportu (dostarczenia)zwierząt do schroniska, a w przypadkach koniecznych, do zakładu weterynaryjnego; prowadzenia schroniska miejskiego w Bystrym k.Giżycka (stałe utrzymanie i opieka nad zwierzętami, dbałość o majątek gminny) - szczegółowe zasady prowadzenia schroniska określa Regulamin schroniska dla bezdomnych i pozbawionych opieki psów w Bystrym k. Giżycka, będący załącznikiem do umowy; prowadzenia obserwacji nowoprzyjętych zwierząt i podejmowania działań mających na celu odnalezienie właściciela psa w okresie kwarantanny; sterylizacji suk - wszystkich znajdujących się w schronisku, które osiągnęły dojrzałość płciową; zachipowania wszystkich znajdujących się w schronisku psów - nie później niż w dniu opuszczenia przez nie schroniska; zapewnienia dozoru weterynaryjnego; przestrzegania zapisów ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawy prawo ochrony środowiska i innych przepisów szczególnych prowadzenia działań edukacyjnych związanych z ochroną zwierząt; zbierania i transportu zwłok zwierzęcych z terenów publicznych miasta Giżycka w przypadkach koniecznych (wypadki, zdarzenia losowe) zapewnienie opieki chorym, niezdolnym do samodzielnego życia kotom. Wykonywanie zadań będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne. Zbiórka i wywóz odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, będzie odbywało się stosownie do potrzeb, na podstawie umowy z przedsiębiorcą posiadającym stosowne zezwolenie Burmistrza Miasta Giżycka na odbiór odpadów komunalnych (z wyjątkiem sytuacji, gdy Wykonawca sam posiada takie zezwolenie). Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji odpadów na składowisku ponosi Wykonawca. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy bieżącym utrzymaniu schroniska w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań. Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z odławianiem i transportem psów z terenu miasta. Rozpoczęcie działań przez Wykonawcę związanych z wykonywaniem prac powinno nastąpić nie później niż w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty(np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, pełnomocnictwa). Przez aktualny rozumiemy dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Mienia (pokój 110), Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 11:00, miejsce: sekretariat pokój 104, Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zamieszczone w UZP 20.04.2010
http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=112330&rok=2010-04-20
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku