Przetargi - archiwum

Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt na terenie Gminy Giżycko od dnia podpisania umowy do 31 kwietnia 2012 roku /do 28 kwietnia/ OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA Z DNIA 29.04.2010 r./

WM.7080/9/2010                                                  Giżycko, 29 kwietnia 2010 r.

Zamawiający:            Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

Nazwa zamówienia:

„Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt na terenie Gminy Giżycko od dni a podpisania umowy do 30 kwietnia 2012 r.”

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

   Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt na terenie Gminy Giżycko od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2012 r.” wybrana została do realizacji ww zamówienia oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Prowadzenia Schronisk dla Bezdomnych Zwierząt, Anna Maria Krajewska – Kuncewicz, Bystry 26, 11-500 Giżycko.

 

U z a s a d n i e n i e

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

   W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

  1. Przedsiębiorstwo Prowadzenia Schronisk dla Bezdomnych Zwierząt, Anna Maria Krajewska – Kuncewicz, Bystry 26, 11-500 Giżycko.

 

 

Załącznik:

- Druk ZP - 21

 

 

Giżycko:
Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt na terenie Gminy Giżycko od dnia podpisania umowy do 31 kwietnia 2012 roku

Numer ogłoszenia: 112330 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14/120, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, faks 087 4285241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie działań w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt na terenie Gminy Giżycko od dnia podpisania umowy do 31 kwietnia 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie działań mających na celu ograniczenie liczby psów bezdomnych i pozbawionych opieki na terenie miasta, w oparciu o uchwałę Rady Miejskiej w Giżycku w sprawie odławiania bezpańskich i pozbawionych opieki psów w zakresie: wyłapywania i transportu (dostarczenia)zwierząt do schroniska, a w przypadkach koniecznych, do zakładu weterynaryjnego; prowadzenia schroniska miejskiego w Bystrym k.Giżycka (stałe utrzymanie i opieka nad zwierzętami, dbałość o majątek gminny) - szczegółowe zasady prowadzenia schroniska określa Regulamin schroniska dla bezdomnych i pozbawionych opieki psów w Bystrym k. Giżycka, będący załącznikiem do umowy; prowadzenia obserwacji nowoprzyjętych zwierząt i podejmowania działań mających na celu odnalezienie właściciela psa w okresie kwarantanny; sterylizacji suk - wszystkich znajdujących się w schronisku, które osiągnęły dojrzałość płciową; zachipowania wszystkich znajdujących się w schronisku psów - nie później niż w dniu opuszczenia przez nie schroniska; zapewnienia dozoru weterynaryjnego; przestrzegania zapisów ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawy prawo ochrony środowiska i innych przepisów szczególnych prowadzenia działań edukacyjnych związanych z ochroną zwierząt; zbierania i transportu zwłok zwierzęcych z terenów publicznych miasta Giżycka w przypadkach koniecznych (wypadki, zdarzenia losowe) zapewnienie opieki chorym, niezdolnym do samodzielnego życia kotom. Wykonywanie zadań będących przedmiotem zamówienia będzie odbywało się we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne. Zbiórka i wywóz odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, będzie odbywało się stosownie do potrzeb, na podstawie umowy z przedsiębiorcą posiadającym stosowne zezwolenie Burmistrza Miasta Giżycka na odbiór odpadów komunalnych (z wyjątkiem sytuacji, gdy Wykonawca sam posiada takie zezwolenie). Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji odpadów na składowisku ponosi Wykonawca. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy bieżącym utrzymaniu schroniska w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań. Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z odławianiem i transportem psów z terenu miasta. Rozpoczęcie działań przez Wykonawcę związanych z wykonywaniem prac powinno nastąpić nie później niż w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia, jeżeli o czasie realizacji decydować będą czynniki obiektywne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie) lub zawrą z właściwym przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie, umowy na odbiór odpadów komunalnych w przypadku wyboru ich oferty posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnością zwierząt, wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2005r Nr 236, poz. 2008) posiadają podpisaną z uprawnionym podmiotem umowę na odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych, bądź nie później niż do dnia podpisania umowy zawrą taką umowę
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 50.000 zł
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  •  
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty(np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, pełnomocnictwa). Przez aktualny rozumiemy dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Mienia (pokój 110), Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 11:00, miejsce: sekretariat pokój 104, Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Ogłoszenie zamieszczone w UZP 20.04.2010
http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=112330&rok=2010-04-20

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20.04.2010
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jacek Stankiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 kwietnia 2010 15:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3306
29 kwietnia 2010 14:49 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
29 kwietnia 2010 14:48 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
29 kwietnia 2010 14:48 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.