Komunikaty - archiwum

Zapytanie ofertowe na wykonanie tablic pamiątkowych w ramach promocji projektu z zakresu infrastruktury transportowej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Warmia – Mazury 2007 – 2013 /do 3 marca/ POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

                                                                                      

                             

                                         

 

Gmina Miejska Giżycko (Beneficjent)

Urząd Miejski w Giżycku (podmiot realizujący projekt)

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

tel. 087 7324 113; fax. 0 87 428 52 41

e-mail: urzad@gizycko.pl

www.gizycko.pl

 

 

Zapytanie ofertowe na wykonanie tablic pamiątkowych w ramach promocji projektu z zakresu infrastruktury transportowej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Warmia – Mazury 2007 – 2013

 

Nr sprawy: WT.MF. - 7041 – 42 - I - 11/2010 

 

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia2004 r. Prawo zamówień publicznych

 

  1. Beneficjent (Zamawiający):

Urząd Miejski w Giżycku

Al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

NIP 845 10 02 471

  1. Nazwa projektu realizowanego w ramach RPO WiM 2007-2013:

„Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych – przebudowa ulicy św. Brunona w Giżycku”

  1. Opis przedmiotu oraz sposób przygotowania oferty:

 

Przedmiot zamówienia obejmuje dwie dwustronne tablice pamiątkowe (wykonanie elementów stalowych wraz z żeliwnymi elementami dekoracyjnymi)  o wymiarach 90 cm wys. x  120 cm szer., przeznaczone do ustawienia przy przebudowanej ul. Św. Brunona.

Zakres zamówienia obejmuje: 

- zaprojektowanie tablic pamiątkowych wg poniższych zaleceń – zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów RPO WiM w zakresie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych,

- wykonanie zaprojektowanych tablic pamiątkowych - po formalnej akceptacji przez beneficjenta (zamawiającego),

- dostawa oraz montaż tablic pamiątkowych w miejscu realizacji inwestycji.

Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) w Urzędzie Miejskim w Giżycku przy al. 1 Maja 14 w pok. Nr 104 (sekretariat) w terminie do dnia  3 marca 2010 r. do godz. 12.00.

z dopiskiem:

„ Oferta na tablice pamiątkowe – ul. Św. Brunona”

 Oferty, które wpłyną do siedziby Urzędu po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

 

 

Projekt pn. „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych

– przebudowa ulicy św. Brunona” otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.02.2010
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Magdalena Fuk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 lutego 2010 14:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3143
09 marca 2010 14:31 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
05 marca 2010 13:06 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.
05 marca 2010 13:06 (Małgorzata Kulas) - Dodanie załącznika.