|
|
WT.MF 7041 – 42 - I – 10-04/2010 r.
Giżycko, dnia 8 marca 2010 r.
INFORMACJA O UWZGLĘDNIENIU ODWOŁANIA
Urząd Miejski w Giżycku, Wydział Techniczno-Inwestycyjny informuje o uwzględnieniu odwołania dot. wykluczenia z konkursu ofert Pani Anety Krawczyk Chylice, ul. Starochylicka 16, 05-510 Konstancin – Jeziorna o udzielenie zamówienia nr WT.MF.7041-42-I-10/2010 prowadzonego w trybie art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego na realizację zadania: Wykonanie audytu zewnętrznego projektu „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych – przebudowa ulicy św. Brunona w Giżycku”
Po ponownym rozpatrzeniu ofert wybrano ofertę Pani Anety Krawczyk Chylice, ul. Starochylicka 16, 05-510 Konstancin – Jeziorna ze względu na najniższą cenę.
Znak sprawy - WT.MF 7041 – 42 - I - 10-03/2010 r.
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dotyczy: „Wykonanie audytu zewnętrznego projektu „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych – przebudowa ulicy św. Brunona w Giżycku”
Urząd Miejski w Giżycku, Wydział Techniczno-Inwestycyjny informuje, że w przetargu pisemnym prowadzonym w trybie określonym przepisami kodeksu cywilnego na wykonanie audytu zewnętrznego projektu „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych – przebudowa ulicy św. Brunona w Giżycku”
wybrana została oferta firmy:
ABS Audyt Biuro Rachunkowe Szkolenia Elżbieta Giza , ul. Górecka 109, 54-060 Wrocław
UZASADNIENIE
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:
1. Aneta Krawczyk Chylice, ul. Starochylicka 16, 05-510 Konstancin – Jeziorna
2. ZUFIKS, ul. Kajki 10/12, 10-547 Olsztyn
3. Grupa Gomułka – Audyt Sp. z o.o., ul. Matejki Jana 4, 40-077 Katowice
4. „DPC A. Danylczenko i Spółka” Sp. J. , ul. Konsularna 1/21, 45-089 Opole
5. Firma Biegłych Rewidentów „Mazur i Partnerzy” Sp. z o.o. ul. Ryska 1, 15-008 Białystok
6. ABS Audyt Biuro Rachunkowe Szkolenia Elżbieta Giza , ul. Górecka 109, 54-060 Wrocław
Z postępowania zostali wykluczeni wykonawcy:
1. Aneta Krawczyk Chylice, ul. Starochylicka 16, 05-510 Konstancin – Jeziorna
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU
Znak sprawy - WT.MF 7041 – 42 - I - 10/2010 r.
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
na wykonanie audytu zewnętrznego projektu „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych – przebudowa ulicy św. Brunona w Giżycku” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 – „Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna”, Działanie 5.2 - „Infrastruktura transportowa służąca rozwojowi lokalnemu”, Poddziałanie 5.2.1 – „Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój lokalny” Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14 000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy).
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miejska Giżycko (Beneficjent)
Urząd Miejski w Giżycku (podmiot realizujący projekt)
al. 1 Maja 14,
11-500 Giżycko
tel. 087 7324 113; fax. 0 87 428 52 41
e-mail: urzad@gizycko.pl
Osoba do kontaktów: Pani Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno – Inwestycyjnego – tel. 087 7324 120
NR PROJEKTU:
WND-RPWM.05.02.01-28-027/09
WARTOŚĆ PROJEKTU:
Całkowita wartość projektu 6 662 999,24 PLN ( słownie: sześć milionów sześćset sześćdziesiąt dwa tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 24/100). Koszty kwalifikowane – 6 650 799,24 PLN ( słownie: sześć milionów sześćset pięćdziesiąt tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 24/100). Całkowita wartość dotacji: 4 655 559,47 PLN (słownie: cztery miliony sześćset pięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt dziewięć złotych 47/100).
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego projektu: „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych – przebudowa ulicy św. Brunona w Giżycku”. Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie. Audyt powinien przebiegać zgodnie z dokumentem: „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” Olsztyn, dnia 04 sierpnia 2009 r.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
10-23 marzec 2010 r.
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
Podstawę wypłaty wynagrodzenia będzie stanowić wystawiona przez Audytora faktura Vat lub rachunek za wykonanie prac audytorskich potwierdzonych sprawozdaniem z audytu przygotowanym wg dokumentu „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” Olsztyn, dnia 04 sierpnia 2009 r.
Zapłata za wykonanie zamówienia będzie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Audytora w fakturze lub rachunku w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty dostarczenia Zmawiającemu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
WYMOGI UDZIAŁU WYKONAWCÓW:
1) O udzielenie zlecenia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje i doświadczenie lub/i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zlecenia.
2) Przez wykonawców o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu należy rozumieć podmioty posiadające:
a) udokumentowane kwalifikacje do realizacji zadań o podobnym charakterze,
b) udokumentowane doświadczenie:
- w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze,
- związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych,
- w przeprowadzeniu audytu zewnętrznego.
3) Wykonawca ubiegający się o przeprowadzenie audytu zewnętrznego zobligowany jest do złożenia:
a) wykazu wykonywanych audytów projektów wraz z terminem ich wykonania,
b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia,
c) potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego.
4) Powyższe dokumenty powinny dotyczyć zarówno kwalifikacji i doświadczenia osób, które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację zlecenia, jak również podmiotu ubiegającego się o uzyskanie zlecenia.
5) Audyt przeprowadzają podmioty, które m.in.:
a) uprawnione są do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (t.j. Dz. U. z 2009r.,Nr 77, poz.649.),
b) posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249 poz.2104 z 2005r. z późn. zm.),
c) w latach 2003-2006 zdały przed komisja powołana w Ministerstwie Finansów egzaminy pozwalające na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego oraz
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych,
- nie były karane za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
6) Mając na uwadze poprawność i kompleksowość audytu zalecane jest, aby jednym z członków zespołu audytowego była osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.
BEZSTRONNOŚĆ I NIEZALEŻNOŚĆ WYKONAWCY AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO
1) Wykonawca audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu muszą spełnić wymóg bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta. Pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu takich okoliczności, składa zarówno wykonawca audytu zewnętrznego jak i osoba przeprowadzająca audyt.
2) Niniejsze oświadczenie stanowią załączniki do umowy podpisanej pomiędzy Beneficjentem a wykonawcą audytu zewnętrznego.
3) Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli wykonawca audytu zewnętrznego ( dotyczy również osób uczestniczących w przeprowadzeniu audytu):
a) posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Beneficjenta RPO WiM lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której ma wykonać usługę dotycząca audytu zewnętrznego projektu,
b) jest lub w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem Beneficjenta albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,
c) w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego,
d) osiągnął, chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Beneficjenta, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych – nie dotyczy to pierwszego roku działalność podmiotu przeprowadzającego audyt,
e) jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych Beneficjenta albo zatrudnienia przy prowadzeniu audytu takie osoby,
f) jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację , zarządzanie przedmiotowym projektem,
g) pozostanie w stosunku pracy lub zlecenia z IZ/ IP /IP II,
h) z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności.
4) Osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu zewnętrznego powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności w stosunku do IZ/ IP/ IP II. Poprzez spełnianie warunków bezstronności i niezależności rozumie się przede wszystkim nie pozostawienie w stosunku pracy z IZ/ IP/ IP II osób wykonujących audyt zewnętrzny.
DOKUMENTY DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA MOŻNA POBRAĆ:
a) w siedzibie Zamawiającego:
Wydział Techniczno – Inwestycyjny – pok. 113, Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
b) ze strony internetowej Gminy Miejskiej Giżycko:
www.bip.gizycko.pl
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Cena – 100%
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Data: 03.03.2010 r. Godzina: 10:00
MIEJSCE:
Urząd Miejski w Giżycku, pok. Nr 104 (sekretariat)
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
WARUNKI OTWARCIA OFERT:
Data: 03.03.2010 r. Godzina: 10:15
Projekt pn. „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych
– przebudowa ulicy św. Brunona” otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku