Komunikaty - archiwum

Zapytanie ofertowe - audyt zewnętrzny projektu „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych – przebudowa ulicy św. Brunona w Giżycku”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Warmia – Mazury 2007 – 2013/do 3 marca/ POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

                                                                                      

                             

                                         

 

 

WT.MF 7041 – 42 - I – 10-04/2010 r.                         

Giżycko, dnia 8 marca  2010 r.  

 

 

INFORMACJA O UWZGLĘDNIENIU ODWOŁANIA

 

 

Urząd Miejski w Giżycku, Wydział Techniczno-Inwestycyjny informuje o uwzględnieniu odwołania dot. wykluczenia z konkursu ofert Pani Anety Krawczyk Chylice, ul. Starochylicka 16, 05-510 Konstancin – Jeziorna o udzielenie zamówienia nr WT.MF.7041-42-I-10/2010 prowadzonego w trybie art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego na realizację zadania: Wykonanie audytu zewnętrznego projektu  „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych – przebudowa ulicy św. Brunona w Giżycku”

 

Po ponownym rozpatrzeniu ofert wybrano ofertę Pani Anety Krawczyk Chylice, ul. Starochylicka 16, 05-510 Konstancin – Jeziorna ze względu na najniższą cenę.

 


 

 Znak sprawy - WT.MF 7041 – 42 - I - 10-03/2010 r.     

 

POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Dotyczy: „Wykonanie audytu zewnętrznego projektu  „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych – przebudowa ulicy św. Brunona w Giżycku”

 

Urząd Miejski w Giżycku, Wydział Techniczno-Inwestycyjny informuje, że  w przetargu pisemnym prowadzonym w trybie określonym przepisami kodeksu cywilnego na wykonanie audytu zewnętrznego projektu  „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych – przebudowa ulicy św. Brunona w Giżycku”

wybrana została oferta firmy:

ABS Audyt Biuro Rachunkowe Szkolenia Elżbieta Giza , ul. Górecka 109, 54-060 Wrocław

 

 

UZASADNIENIE

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:

1.   Aneta Krawczyk Chylice, ul. Starochylicka 16, 05-510 Konstancin – Jeziorna                                   

2.   ZUFIKS, ul. Kajki 10/12, 10-547 Olsztyn

3.   Grupa Gomułka – Audyt Sp. z o.o., ul. Matejki Jana 4,  40-077 Katowice

4.   „DPC A. Danylczenko i Spółka” Sp. J. , ul. Konsularna 1/21, 45-089 Opole

5.    Firma Biegłych Rewidentów „Mazur i Partnerzy” Sp. z o.o. ul. Ryska 1, 15-008 Białystok 

6.   ABS Audyt Biuro Rachunkowe Szkolenia Elżbieta Giza , ul. Górecka 109, 54-060 Wrocław

Z postępowania zostali wykluczeni wykonawcy:

1.   Aneta Krawczyk Chylice, ul. Starochylicka 16, 05-510 Konstancin – Jeziorna                    

 

PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU               

 

 

 


 

 Znak sprawy - WT.MF 7041 – 42 - I - 10/2010 r.                                                                                                                        

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

na wykonanie audytu zewnętrznego projektu  „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych – przebudowa ulicy św. Brunona w Giżycku” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 – „Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna”, Działanie 5.2 - „Infrastruktura transportowa służąca rozwojowi lokalnemu”, Poddziałanie 5.2.1 – „Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój lokalny” Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14 000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy).

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Miejska Giżycko (Beneficjent)

Urząd Miejski w Giżycku (podmiot realizujący projekt)

al. 1 Maja 14,

11-500 Giżycko

tel. 087 7324 113; fax. 0 87 428 52 41

e-mail: urzad@gizycko.pl

www.gizycko.pl

Osoba do kontaktów: Pani Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno – Inwestycyjnego – tel. 087 7324 120

 

 

NR PROJEKTU:

WND-RPWM.05.02.01-28-027/09

 

WARTOŚĆ PROJEKTU:

Całkowita wartość projektu 6 662 999,24 PLN ( słownie: sześć milionów sześćset sześćdziesiąt dwa tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 24/100). Koszty kwalifikowane – 6 650 799,24 PLN ( słownie: sześć milionów sześćset pięćdziesiąt tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 24/100). Całkowita wartość dotacji: 4 655 559,47 PLN (słownie: cztery miliony sześćset pięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt dziewięć złotych 47/100).

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego projektu: „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych – przebudowa ulicy św. Brunona w Giżycku”. Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie. Audyt powinien przebiegać zgodnie z dokumentem: „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”  Olsztyn,  dnia 04 sierpnia 2009 r.

 

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

10-23 marzec 2010 r.

 

 

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:

Podstawę wypłaty wynagrodzenia będzie stanowić wystawiona przez Audytora faktura Vat lub rachunek za wykonanie prac audytorskich potwierdzonych sprawozdaniem z audytu   przygotowanym wg dokumentu „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” Olsztyn,  dnia 04 sierpnia 2009 r.

Zapłata za wykonanie zamówienia będzie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Audytora w fakturze lub rachunku w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty dostarczenia Zmawiającemu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.

 

 

WYMOGI UDZIAŁU WYKONAWCÓW:

1)      O udzielenie zlecenia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają niezbędne  kwalifikacje i doświadczenie lub/i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zlecenia.

2)      Przez wykonawców o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu należy rozumieć podmioty posiadające:

a)      udokumentowane kwalifikacje do realizacji zadań o podobnym charakterze,

b)      udokumentowane doświadczenie:

-        w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze,

-        związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych,

-        w przeprowadzeniu audytu zewnętrznego.

3)      Wykonawca ubiegający się o przeprowadzenie audytu zewnętrznego zobligowany jest do złożenia:

a)      wykazu wykonywanych  audytów projektów wraz z terminem ich wykonania,

b)      wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia,

c)      potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego.

4)      Powyższe dokumenty powinny dotyczyć zarówno kwalifikacji i doświadczenia osób, które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację zlecenia, jak również podmiotu ubiegającego się o uzyskanie zlecenia.

5)      Audyt przeprowadzają podmioty, które m.in.:

a)      uprawnione są do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (t.j. Dz. U. z 2009r.,Nr 77, poz.649.),

b)      posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych ( Dz.  U. Nr 249 poz.2104 z 2005r. z późn. zm.),

c)      w latach 2003-2006 zdały przed komisja powołana w Ministerstwie Finansów egzaminy pozwalające na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego oraz

-        posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych,

-        nie były karane za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

-         

6)      Mając na uwadze poprawność i kompleksowość audytu zalecane jest, aby jednym z członków zespołu audytowego była osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.

 

 

BEZSTRONNOŚĆ I NIEZALEŻNOŚĆ WYKONAWCY AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO

1)      Wykonawca audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu muszą spełnić wymóg bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta. Pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu takich okoliczności, składa zarówno wykonawca audytu zewnętrznego jak  i osoba przeprowadzająca audyt.

2)      Niniejsze oświadczenie stanowią załączniki do umowy podpisanej pomiędzy Beneficjentem a wykonawcą audytu zewnętrznego.

3)      Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli wykonawca audytu zewnętrznego ( dotyczy również osób uczestniczących w przeprowadzeniu audytu):

a)      posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Beneficjenta RPO WiM lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której ma wykonać usługę dotycząca audytu zewnętrznego projektu,

b)      jest lub w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem Beneficjenta albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,

c)      w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego,

d)      osiągnął, chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Beneficjenta, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych – nie dotyczy to pierwszego roku działalność podmiotu przeprowadzającego audyt,

e)      jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych Beneficjenta albo zatrudnienia przy prowadzeniu audytu takie osoby,

f)       jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację , zarządzanie przedmiotowym projektem,

g)      pozostanie w stosunku pracy lub zlecenia z IZ/ IP /IP  II,

h)      z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności.

4)      Osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu zewnętrznego powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności w stosunku do IZ/ IP/ IP II. Poprzez spełnianie warunków bezstronności i niezależności rozumie się przede wszystkim nie pozostawienie w stosunku pracy z IZ/ IP/ IP II osób wykonujących audyt zewnętrzny.

 

 

DOKUMENTY DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA MOŻNA POBRAĆ:

a)     w siedzibie Zamawiającego:

Wydział Techniczno – Inwestycyjny – pok. 113, Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

b)     ze strony internetowej Gminy Miejskiej Giżycko:

www.bip.gizycko.pl

 

KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Cena – 100%

 

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Data: 03.03.2010 r.    Godzina: 10:00

 

 

MIEJSCE:

Urząd Miejski w Giżycku, pok. Nr 104 (sekretariat)

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

 

 

WARUNKI OTWARCIA OFERT:

Data: 03.03.2010 r.    Godzina: 10:15

 

 

Projekt pn. „Poprawa dostępu do terenów turystycznych i inwestycyjnych

– przebudowa ulicy św. Brunona” otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.02.2010
Dokument wytworzony przez: Wydział Techniczno-Inwestycyjny (WT)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Magdalena Fuk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 lutego 2010 14:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3677
09 marca 2010 14:37 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
09 marca 2010 14:36 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
09 marca 2010 14:36 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.