Konkursy na stanowisko - archiwum

Konkurs na stanowisko urzędnicze – Podinspektora w Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku / do 20 lipca 2009

Konkurs na stanowisko urzędnicze – Podinspektora w Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku /6 lipca 2009 r./

 

Burmistrza Miasta Giżycka

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Giżycku al. 1 Maja 14

 

Burmistrz Miasta Giżycka ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze – podinspektora w Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku 

 

Wymiar etatu – 1, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony (poprzedzone trzymiesięcznym okresem próbnym)

 

Główne obowiązki

 

- administrowanie cmentarzami komunalnymi na podstawie właściwych przepisów prawa i zapewnienie właściwego utrzymania cmentarzy komunalnych

- prowadzenie ksiąg cmentarnych

- organizowanie opieki nad cmentarzami wojennymi i zabytkowymi

- wykonywanie obowiązków gminy wynikających z ustawy o ochronie zwierząt oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie

- organizowanie i nadzór nad funkcjonowaniem miejskiej komunikacji zbiorowej

- zapewnienie sprawnego funkcjonowania oraz nadzór nad prawidłową eksploatacją urządzeń komunalnych w zakresie: placów zabaw, wiat przystankowych, słupów ogłoszeniowych, ławek i śmietniczek oraz zapewnienie organizacji oflagowania miasta

 

Wykształcenie

 

Wyższe magisterskie, preferowane: prawnicze, administracyjne lub geodezyjne (gospodarka nieruchomościami)

 

Wymagania konieczne

 

-         pełna  zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

-         niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;

-         znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego i procedur administracyjnych;

-         posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;

-      nieposzlakowana opinia;

 

Wymagania pożądane:

 

 -     co najmniej dwuletni staż pracy na podobnym stanowisku

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:


- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania w/w zakresu czynności;

- życiorys i list motywacyjny.


Dokumenty należy składać w terminie do: 20 lipca 2009 r. w Sekretariacie Burmistrza Miasta Giżycka:

 

Urząd Miejski w Giżycku

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

pokój. 104

z dopiskiem na kopercie: ”Oferta pracy -  Wydział Mienia”

 

Inne informacje

 

Szczegółowych informacji o konkursie udziela p.o. Naczelnika Wydziału Mienia – Jacek Markowski  tel.  (087 732 41 18)       

 

Postępowanie dot. naboru na wolne stanowisko urzędnicze prowadzone jest na podstawie: - przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r.. Nr 223, poz. 1458);

- Zarządzenia Nr 186/2005 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 6 października 2005 roku w sprawie zasad naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 6.07.2009r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jacek Markowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 lipca 2009 14:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Kulas
Ilość wyświetleń: 3597
06 lipca 2009 14:35 (Małgorzata Kulas) - Zmiana treści dokumnetu.
06 lipca 2009 14:34 (Małgorzata Kulas) - Utworzenie dokumentu.