Burmistrz Miasta Giżycka
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
aplikanta Straży Miejskiej w Giżycku
Wymiar czasu pracy – pełny, zatrudnienie na czas nieokreślony (poprzedzone sześciomiesięczną umową na czas określony, w tym trzymiesięcznym okresem służby przygotowawczej)
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- ukończenie 21 lat,
- posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- posiadanie uregulowanego stosunku do służby wojskowej,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B lub C,
Preferowane będą:
- posiadanie aktualnego orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do wykonywania czynności strażnika miejskiego,
- wcześniejsza praca w straży miejskiej,
- odbyta służba wojskowa.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ochrona porządku publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz.U. z 1997 r. Nr 123, poz. 779 z późn.zm.).
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności strażnika miejskiego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U .z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.)
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty należy składać osobiście w pokoju nr 104 (sekretariat) lub przesłać w terminie do 8 sierpnia 2009 r. do godz. 15.30 na adres: Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisko aplikanta Straży Miejskiej w Giżycku” .Uwaga – liczy się data wpływu do Urzędu.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Giżycku po terminie 8 sierpnia 2009 r. nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem www.bip.gizycko.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Giżycku przy al. 1 Maja 14.
Szczegółowych informacji o naborze udziela: Komendant Straży Miejskiej – Dariusz Gajownik tel. (087) 7324121
Burmistrz Miasta Giżycka
/ - /
Jolanta Piotrowska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku