Przetargi

Zapytanie ofertowe na nadzór archeologiczny.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nadzór archeologiczny nad zadaniem: „Wykonanie nasadzeń krzewów oraz bylin ozdobnych i miododajnych w postaci dwóch rabat z krzewów o łącznej powierzchni  450m2 oraz jednej rabaty bylinowej o powierzchni 65m2 oraz ustawienie czterech tablic informacyjnych towarzyszących nasadzeniom na terenie parku Rogera Goemaere’a w Giżycku, dz. o nrze 1-295/8 zlokalizowanego na obszarze części miasta Giżycka wpisanego do rejestru zabytków” zgodnie z posiadaną przez  Zamawiającego dokumentacją

 Gmina Miejska Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w trybie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r poz. 1605 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych. (art.4-2, ust.1 pkt. 1-8 ustawy).

1.      PRZEDMIOT ZAMÓWENIA

1.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na rzecz zamawiającego pod nazwą:

Nadzór archeologiczny nad zadaniem: „Wykonanie nasadzeń krzewów oraz bylin ozdobnych i miododajnych w postaci dwóch rabat z krzewów o łącznej powierzchni 450m2 oraz jednej rabaty bylinowej o powierzchni 65m2 oraz ustawienie czterech tablic informacyjnych towarzyszących nasadzeniom na terenie parku Rogera Goemaere’a w Giżycku, dz. o nrze 1-295/8 zlokalizowanego na obszarze części miasta Giżycka wpisanego do rejestru zabytków” zgodnie z posiadaną przez  Zamawiającego dokumentacją.

1.2 Dane Zamawiającego:

NIP:                                                                                       845 19 51 457

Nazwa Zamawiającego:                                                        Gmina Miejska Giżycko

Dokładny adres do korespondencji:                                      Urząd Miejski w Giżycku

                                                                                        ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

e-mail do korespondencji w sprawie zamówienia:   ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl

znak postępowania:                                                                 WGK.7021.1.31.2024.DC

Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

 

 2.        TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

2.1. Termin realizacji zamówienia: 15.08.2024r. – 31.10.2024 r.

2.2. Miejsce wykonywania zamówienia – park im. Rogera Goemaere’a w Giżycku, na działce oznaczonej nr. ewid. 1-295/8 (nr pozwolenia WUOZ–ELK.5142.264.2024.JS), wpisany do rejestru zabytków pod numerem KL.WKZ 534/410/d/83 z dnia 03.08.1983r.

  3.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru archeologicznego nad zadaniem – Wykonanie nasadzeń krzewów oraz bylin ozdobnych i miododajnych w postaci dwóch rabat z krzewów o łącznej powierzchni 450m2 oraz jednej rabaty bylinowej o powierzchni 65m2 oraz ustawienie czterech tablic informacyjnych towarzyszących nasadzeniom na terenie parku Rogera Goemaere’a w Giżycku, dz. o nrze 1-295/8 zlokalizowanego na obszarze części miasta Giżycka wpisanego do rejestru zabytków” zgodnie z posiadaną przez  Zamawiającego dokumentacją.  poprzez:

- opracowanie planu prac całego zadania objętego nadzorem, który będzie stanowił załącznik do wniosku o wydanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z art. 36 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na inne prace na zabytku w zakresie badań sondażowych i nadzoru archeologicznego,

- przygotowanie pełnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na przeprowadzenie badań sondażowych i nadzór archeologiczny przedmiotowego zakresu prac zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją,

- dokonanie szczegółowego rozpoznania terenowego,

 - przeprowadzenie badań sondażowych w terenie,

- stałą obecność archeologa w trakcie wykonywania wszelkich prac ziemnych prowadzonych na terenie objętym nadzorem (wytyczanie rabat, zdejmowanie warstwy humusu, przygotowanie dołków pod rośliny i pod tabliczki informacyjne itp.),

- obserwowanie i dokumentowanie każdego etapu wykonania przedmiotu zamówienia,

- obserwowanie i dokumentowanie każdego znaleziska archeologicznego,

- rozpoznanie i zabezpieczenie ewentualnego znaleziska (obiektu), które podczas prac ziemnych mogłyby zostać zniszczone,

- podjęcie innych działań, które zapobiegną uszkodzeniu lub zniszczeniu zabytku,

- konsultowanie z Konserwatorem Zabytków wszelkich nieprzewidzianych zdarzeń i czynności, które powstaną podczas przeprowadzania prac, a nie zostały ujęte w przedmiocie zamówienia,

- przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu całości dokumentacji niezbędnej do realizacji pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

3.2 Zamówienie musi być wykonane zgodnie z postanowieniami zezwolenia Warmińsko-Mazurskiego  Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 5 lipca 2024 r. nr WUOZ-ELK.5142.264.2024.JS. przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje do wykonywania prac archeologicznych przy zabytkach rejestrowych wpisanych do rejestru zabytków, wynikające z art. 37e ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.)

3.3 Z posiadaną dokumentacją można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający udostępni dokumentację na nośniku CD lub w wersji papierowej.

 4. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

            - cena – 80%

            - doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac – 20%

4.1. Cena

Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej Zamawiający dokona wyboru oferty o najniższej cenie brutto za realizację całości zadania.

4.2. Doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac

Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej Zamawiający  będzie się kierował udokumentowaną przez Oferenta liczbą zrealizowanych inwestycji o zakresie podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia przez osoby posiadające kwalifikacje wynikające z art. 37e ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. z 2022, poz. 840 ze zm.).

4.2.1. Zamawiający zastrzega, że minimalną liczbą zrealizowanych inwestycji jest 1 (jedna) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli Oferent działa krócej – przez cały okres jego działalności.

4.2.2. Zamawiający zastrzega, że w przypadku oferentów oferujących taką samą cenę za realizację przedmiotu zamówienia – doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac będzie miało decydującą wagę.

 5. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Ewa Unrug-Wiszowaty –  Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urząd Miejski w Giżycku, tel. 87 732 41 44 lub 798 614 893, e-mail: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl.

 6. OZNACZENIE OFERTY, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT

 6.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)      odwołania postępowania, unieważnienia go  w całości lub w części w każdym czasie,

b)      zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

c)      zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

d)      żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

e)   wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia,

Ofertę przesłać w terminie do 19 lipca 2024 roku, do godz. 10:00, na adres mailowy: urzad@gizycko.pl. zatytułowaną „OFERTA  - Nadzór archeologiczny nad zadaniem: „Wykonanie nasadzeń krzewów oraz bylin ozdobnych i miododajnych w postaci dwóch rabat z krzewów o łącznej powierzchni 450m2 oraz jednej rabaty bylinowej o powierzchni 65m2 oraz ustawienie czterech tablic informacyjnych towarzyszących nasadzeniom na terenie parku Rogera Goemaere’a w Giżycku, dz. o nrze 1-295/8 zlokalizowanego na obszarze części miasta Giżycka wpisanego do rejestru zabytków”

6.2.  Otwarcie ofert nastąpi 19 lipca 2024 roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój 111.

 7.      INFORMACJA DOT. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia   27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:

1)           administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;

2)           Inspektorem ODO jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:

1)      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

3)      3)        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania    danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

4)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Nie przysługuje Pani/Panu:

1)        w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2)        prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3)        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu  przetwarzającego istnieje   obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 8.      WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW

1.            pozwolenie Warmińsko-Mazurskiego Konserwatora Zabytków nr WUOZ-ELK.5142.264.2024.JS  z dnia 5 lipca 2024 r.;

2.            dokumentacja realizacji zadania nasadzenia dwóch rabat krzewów oraz bylin ozdobnych i miododajnych oraz jednej rabaty bylinowej w parku im. R.Goemaere’a na dz. ozn. nr ewid. 1-295/8 - do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

3.            formularz oferty cenowej;

4.            projekt umowy.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2024-07-12
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WGK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Unrug-Wiszowaty
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 lipca 2024 15:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Domysławski
Ilość wyświetleń: 712
12 lipca 2024 15:16 (Mirosław Domysławski) - Opublikowanie dokumentu.
12 lipca 2024 15:15 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [umowa_archeolog.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
12 lipca 2024 15:15 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3_oferta_nadzor_arch_park_rogera.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)