Zapytanie ofertowe z opcją zawarcia umowy
na realizację zadań wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1580 ze zm.), dotyczących zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku
Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia. Złożenie oferty nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy.
I. Zamawiający: Gmina Miejska Giżycko, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, NIP 845 19 51 457
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej równowartości kwoty 130 000 PLN, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.) - na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wewnętrznym udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Giżycku, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
III. Przedmiot zamówienia
Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2024r.
IV. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
a) gotowość do realizacji zamówienia w systemie ciągłym (całodobowo, we wszystkie dni trwania umowy), w tym przyjmowanie zgłoszeń od służb miejskich,
b)dojazd na miejsce zdarzenia, schwytanie/zabranie oraz transport zwierzęcia do miejsca świadczenia usług weterynaryjnych,
c)całodobowa opieka lekarsko-weterynaryjna (w tym karmienie) obejmująca diagnostykę, leczenie i hospitalizację, w tym: leczenie podstawowe, przeprowadzenie zabiegu chirurgicznego, opiekę pooperacyjną lub hospitalizację, eutanazję zwierzęcia.
d)utylizacja zwłok zwierzęcych w zależności od ich wagi:
V. Wymagane dokumenty przy składaniu oferty.
1. Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Dokument (kopia) potwierdzający prowadzenie działalności weterynaryjnej.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Uzupełniony i podpisany projekt umowy wraz z załącznikami - stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
VI. Kryterium
Kryterium będzie cena, rozpatrywana na podstawie średniej ceny brutto za usługę objętą zamówieniem, podaną przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
VII. Termin realizacji zamówienia.
Od dnia 1.01.2024r. do dnia 31.12.2024r.
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Ewa Unrug-Wiszowaty, tel. (87) 7324 144, adres email: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl.
VIII. Termin i miejsce składania ofert.
Termin składania ofert upływa 11 grudnia 2023 rok godz. 10.00. Oferty w zamkniętej kopercie oznaczonej: „Oferta na zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie 01.01.2024-31.12.2024” roku należy składać w Punkcie Obsługi Klienta (al. 1 Maja 14, parter, pok.7) lub mailowo:urzad@gizycko.pl
Załączniki:
1. Formularz oferty cenowej – zał. Nr 1
2. Projekt umowy - zał. Nr 2
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku