Przetargi

„Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz w pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku”

   

Zapytanie ofertowe z opcją zawarcia umowy

na realizację zadań wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1580 ze zm.), dotyczących zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od    1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku

Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia. Złożenie oferty nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy.

I. Zamawiający: Gmina Miejska Giżycko, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko,  NIP 845 19 51 457

II. Tryb udzielenia zamówienia

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej równowartości kwoty 130 000 PLN, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.) - na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wewnętrznym udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim  w Giżycku, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.

III. Przedmiot zamówienia

Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od   1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2024r.

IV. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:

a) gotowość do realizacji zamówienia w systemie ciągłym (całodobowo, we wszystkie dni trwania umowy), w tym przyjmowanie zgłoszeń od służb miejskich,

b)dojazd na miejsce zdarzenia, schwytanie/zabranie oraz transport zwierzęcia do miejsca świadczenia usług weterynaryjnych,

c)całodobowa opieka lekarsko-weterynaryjna (w tym karmienie) obejmująca diagnostykę, leczenie i hospitalizację, w tym: leczenie podstawowe, przeprowadzenie zabiegu chirurgicznego, opiekę pooperacyjną lub hospitalizację, eutanazję zwierzęcia.

d)utylizacja zwłok zwierzęcych w zależności od ich wagi:

V. Wymagane dokumenty przy składaniu oferty.

1. Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

2. Dokument (kopia) potwierdzający prowadzenie działalności weterynaryjnej.

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4. Uzupełniony i podpisany projekt umowy wraz z załącznikami - stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

VI. Kryterium

Kryterium będzie cena, rozpatrywana na podstawie średniej ceny brutto za usługę objętą zamówieniem, podaną przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

VII. Termin realizacji zamówienia.

Od dnia  1.01.2024r. do dnia 31.12.2024r.

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Ewa Unrug-Wiszowaty, tel. (87) 7324 144, adres email: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl.

VIII. Termin i miejsce składania ofert.

Termin składania ofert upływa 11 grudnia 2023 rok godz. 10.00. Oferty w zamkniętej kopercie oznaczonej: „Oferta na zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie 01.01.2024-31.12.2024” roku należy składać w Punkcie Obsługi Klienta (al. 1 Maja 14, parter, pok.7) lub mailowo:urzad@gizycko.pl

Załączniki:

1.       Formularz oferty cenowej – zał. Nr 1

2.       Projekt umowy  - zał. Nr 2

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27.11.2023 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WGK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Urbaniak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 listopada 2023 14:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Edyta Polak
Ilość wyświetleń: 654
15 grudnia 2023 12:27 (Anna Urbaniak) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 listopada 2023 10:16 (Edyta Polak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 listopada 2023 10:16 (Edyta Polak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)