„Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją”
Gmina Miejska Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w trybie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r poz. 1710 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 tys. (art.4-2, ust.1 pkt. 1-8 ustawy).
1. PRZEDMIOT ZAMÓWENIA
1.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na rzecz zamawiającego pod nazwą:
„Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją”
1.2 Dane Zamawiającego:
NIP: 845 19 51 457
Nazwa Zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko
Dokładny adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku
ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
e-mail do korespondencji w sprawie zamówienia: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl
znak postępowania: WGK.7045.3.1.2019-2021.AU
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
2. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
2.1. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy
2.2 Miejsce wykonywania zamówienia – cmentarz ewangelicki przy ul. Warszawskiej (nr pozwolenia WUOZ–ELK.5142.74.2021.JS), wpisany do rejestru zabytków pod numerem KL.WKZ 534/516/d/86 z dnia 23.07.1986r.
nr ewid. działki 2-549.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Obiektem objętym zakresem prac jest drewniany krzyż z metalowym elementem ozdobnym. Pierwotnie krzyż wykonany w całości z konstrukcji drewnianej o wymiarach: wys. ok. 450cm, szer. ok. 200cm. Dokładny projekt przedstawia opracowana dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Pierwotna lokalizacja krzyża to południowo-zachodnia część cmentarza ewangelickiego, w parku miejskim przy ul. Warszawskiej w Giżycku. Zakres prac obejmuje wykonanie nowego krzyża na dokładny wzór starego obiektu wraz z fundamentem. Krzyż powinien być wykonany z wysokiej jakości drewna dębowego oraz zabezpieczony preparatami drewno - ochronnymi, przy zachowaniu dokładnych jego wymiarów oraz wszelkich naniesionych na wizualizacji rysunkowej szczegółów. Element ozdobny, jakim jest koronka umieszczona w górnej części krzyża powinien zostać odrestaurowany.
Zakres prac do wykonania:
a) wykonanie krzyża w całości z konstrukcji drewnianej o wymiarach: wys. ok. 450cm, szer. ok. 200cm zgodnie opracowaną dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
b) wykonanie krzyża z wysokiej jakości drewna dębowego lub modrzewiowego o wilgotności nie przekraczającej 23%,
c) zabezpieczenie drewna preparatami drewno – ochronnymi,
d) wykonanie fundamentu, do którego zostanie zamocowany krzyż, zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
e) odrestaurowanie metalowego elementu ozdobnego tj. koronki umieszczonej w górnej części krzyża, przekazanego przez Zamawiającego,
f) wykonanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu prac,
g) pełna współpraca z osobą realizująca nadzór archeologiczny, którą zapewnia Zamawiający.
h) zapewnienie przez Wykonawcę kierownika budowy:
i) zamówienie musi być wykonane zgodnie z postanowieniami zezwolenia Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WUOZ-ELK.5142.74.2021.JS oraz pozwolenia na budowę
nr WB.6740.198.2023 z dnia 14 czerwca 2023r.
j) transport i utylizacja odpadów.
4. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium 100% cena. Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej, Zamawiający dokona wyboru oferty o najniższej cenie brutto za realizację całości zadania.
5. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY.
W zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.
6. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Ewa Unrug-Wiszowaty – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urząd Miejski w Giżycku, tel. 87 732 41 44 lub 798 614 893, e-mail: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl.
7.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
b) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
c) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
d) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
e) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia.
7.2 Ofertę należy przesłać w terminie do 12 września 2023 roku, do godz. 10:00, na adres mailowy: urzad@gizycko.pl. zatytułowaną „Oferta na wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku"
7.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 września 2023 roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój 111.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14,
11-500 Giżycko;
2) Inspektorem ODO jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – formularz oferty cenowej
Załącznik nr 2 – projekt umowy
Załącznik nr 3 - dokumentacja techniczna
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku