Przetargi

,,Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją"

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją”

 

Gmina Miejska Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w trybie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r poz. 1710 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 tys. (art.4-2, ust.1 pkt. 1-8 ustawy).

 

1. PRZEDMIOT ZAMÓWENIA

1.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na rzecz zamawiającego pod nazwą:

„Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją

1.2 Dane Zamawiającego:

NIP:                                                                                      845 19 51 457

Nazwa Zamawiającego:                                                       Gmina Miejska Giżycko

Dokładny adres do korespondencji:                                     Urząd Miejski w Giżycku

                                                                                              ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

e-mail do korespondencji w sprawie zamówienia:               ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl

znak postępowania:                                                              WGK.7045.3.1.2019-2021.AU

Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

 

2. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

2.1. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy

2.2 Miejsce wykonywania zamówienia – cmentarz ewangelicki przy ul. Warszawskiej (nr pozwolenia WUOZ–ELK.5142.74.2021.JS), wpisany do rejestru zabytków pod numerem KL.WKZ 534/516/d/86 z dnia 23.07.1986r.
      nr ewid. działki 2-549.

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy  ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Obiektem objętym zakresem prac jest drewniany krzyż z metalowym elementem ozdobnym. Pierwotnie krzyż wykonany w całości z konstrukcji drewnianej o wymiarach: wys. ok. 450cm, szer. ok. 200cm. Dokładny projekt przedstawia opracowana dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Pierwotna lokalizacja krzyża to południowo-zachodnia część cmentarza ewangelickiego, w parku miejskim przy ul. Warszawskiej w Giżycku. Zakres prac obejmuje wykonanie nowego krzyża na dokładny wzór starego obiektu wraz z fundamentem. Krzyż powinien być wykonany z wysokiej jakości drewna dębowego oraz zabezpieczony preparatami drewno - ochronnymi, przy zachowaniu dokładnych jego wymiarów oraz wszelkich naniesionych na wizualizacji rysunkowej szczegółów. Element ozdobny, jakim jest koronka umieszczona w górnej części krzyża powinien zostać odrestaurowany.

Zakres prac do wykonania:

a)  wykonanie krzyża w całości z konstrukcji drewnianej o wymiarach: wys. ok. 450cm, szer. ok. 200cm zgodnie opracowaną dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,

b) wykonanie krzyża z wysokiej jakości drewna dębowego lub modrzewiowego o wilgotności nie     przekraczającej 23%,

c)  zabezpieczenie drewna preparatami drewno – ochronnymi,

d) wykonanie fundamentu, do którego zostanie zamocowany krzyż, zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,

e)  odrestaurowanie metalowego elementu ozdobnego tj. koronki umieszczonej w górnej części krzyża, przekazanego przez Zamawiającego,

f) wykonanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu prac,

g) pełna współpraca z osobą realizująca nadzór archeologiczny, którą zapewnia Zamawiający.

h) zapewnienie przez Wykonawcę kierownika budowy:

  • uprawnionego do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 rok poz. 840 z późn. zm.),
  • posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej.

i) zamówienie musi być wykonane zgodnie z postanowieniami zezwolenia Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WUOZ-ELK.5142.74.2021.JS oraz pozwolenia na budowę 
nr WB.6740.198.2023 z dnia 14 czerwca 2023r.

j) transport i utylizacja odpadów.

4. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium 100% cena. Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej, Zamawiający dokona wyboru oferty o najniższej cenie brutto za realizację całości zadania.

5.  INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY.

W zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawcę  o terminie i miejscu zawarcia umowy.

6. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Ewa Unrug-Wiszowaty –  Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urząd Miejski w Giżycku, tel. 87 732 41 44 lub 798 614 893, e-mail: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl.

7.       OZNACZENIE OFERTY, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT 

7.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)      odwołania postępowania, unieważnienia go  w całości lub w części w każdym czasie,

b)      zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

c)      zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

d)     żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

e)    wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia. 

7.2 Ofertę należy przesłać w terminie do 12 września 2023 roku, do godz. 10:00, na adres mailowy: urzad@gizycko.pl. zatytułowaną „Oferta na wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku"

7.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 września 2023 roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego,   pokój 111.

8.   INFORMACJA DOT. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH. 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14,
11-500 Giżycko;

2)   Inspektorem ODO jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:

1)      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

3)      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

4)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Nie przysługuje Pani/Panu:

1)      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2)      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3)      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu  przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – formularz oferty cenowej

Załącznik nr 2 – projekt umowy

Załącznik nr 3 -  dokumentacja techniczna

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 31.08.2023 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WGK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Urbaniak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 sierpnia 2023 08:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Edyta Polak
Ilość wyświetleń: 744
14 września 2023 10:02 (Edyta Polak) - Dodanie załącznika [powiadomienie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 sierpnia 2023 08:52 (Edyta Polak) - Dodanie załącznika [dokumentacja_techniczna.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 sierpnia 2023 08:51 (Edyta Polak) - Dodanie załącznika [formularz_ofery_cenowej.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)