Przetargi

Nadzór archeologiczny nad zadaniem – Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Nadzór archeologiczny nad zadaniem – Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez         Zamawiającego dokumentacją”

 

Gmina Miejska Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w trybie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia        11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r poz. 1710 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 tys. (art.4-2, ust.1 pkt. 1-8 ustawy).

 

1.      PRZEDMIOT ZAMÓWENIA

1.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na rzecz zamawiającego pod nazwą:

Nadzór archeologiczny nad zadaniem – Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją”

 

1.2 Dane Zamawiającego:

NIP:                                                                                       845 19 51 457

Nazwa Zamawiającego:                                                         Gmina Miejska Giżycko

Dokładny adres do korespondencji:                                      Urząd Miejski w Giżycku

                                                                                               ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

e-mail do korespondencji w sprawie zamówienia:               ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl

znak postępowania:                                                               WGK.7045.3.1.2019-2021.AU

Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

 

2.        TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

2.1. Termin realizacji zamówienia: wraz z rozpoczęciem realizacji zadania: Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem     zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją”

2.2 Miejsce wykonywania zamówienia – cmentarz ewangelicki przy ul. Warszawskiej (nr pozwolenia WUOZ–ELK.5142.118.2023.JS), wpisany do rejestru zabytków pod numerem KL.WKZ 534/516/d/86 z dnia 23.07.1986r. nr ewid. działki 2-549.

 

 

3.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru archeologicznego nad zadaniem – Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją poprzez:

- opracowanie planu prac całego zadania objętego nadzorem, który będzie stanowił załącznik do wniosku o wydanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z art. 36 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na inne prace na zabytku w zakresie nadzoru archeologicznego,

- przygotowanie pełnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na nadzór archeologiczny przedmiotowego zakresu prac zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją,

- dokonanie szczegółowego rozpoznania terenowego,

- stałą obecność archeologa w trakcie wykonywania wszelkich prac ziemnych prowadzonych na terenie objętym nadzorem (zdejmowanie humusu, kopanie fundamentów, posadowienie krzyża itp.),

- obserwowanie i dokumentowanie każdego etapu wykonania przedmiotu zamówienia,

- obserwowanie i dokumentowanie każdego znaleziska archeologicznego,

- rozpoznanie i zabezpieczenie ewentualnego znaleziska (obiektu), które podczas prac ziemnych mogłyby zostać zniszczone,

- podjęcie innych działań, które zapobiegną uszkodzeniu lub zniszczeniu zabytku,

- konsultowanie z Konserwatorem Zabytków wszelkich nieprzewidzianych zdarzeń i czynności, które powstaną podczas przeprowadzania prac, a nie zostały ujęte w przedmiocie zamówienia,

- przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu całości dokumentacji niezbędnej do realizacji pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

 

3.2 Zamówienie musi być wykonane zgodnie z postanowieniami zezwolenia Warmińsko-Mazurskiego        Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 19 kwietnia 2023r. nr WUOZ-ELK.5142.118.2023.JS.

3.3 Z dokumentacją projektową można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający udostępni dokumentację na nośniku CD lub w wersji papierowej.

 

4. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

            - cena – 80%

            - doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac – 20%

4.1. Cena

Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej Zamawiający dokona wyboru oferty o najniższej cenie brutto za realizację całości zadania.

4.2. Doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac

Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej Zamawiający  będzie się kierował udokumentowaną przez Oferenta liczbą zrealizowanych inwestycji o zakresie podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia.

 

4.2.1. Zamawiający zastrzega, że minimalną liczbą zrealizowanych inwestycji jest 1 (jedna) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli Oferent działa krócej – przez cały okres jego działalności.

4.2.2. Zamawiający zastrzega, że w przypadku oferentów oferujących taką samą cenę za realizację przedmiotu zamówienia – doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac będzie miało decydującą wagę.

 

5. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Ewa Unrug-Wiszowaty –  Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urząd Miejski w Giżycku, tel. 87 732 41 44 lub 798 614 893, e-mail: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl.

 

6. OZNACZENIE OFERTY, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT

 

6.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)      odwołania postępowania, unieważnienia go  w całości lub w części w każdym czasie,

b)      zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

c)      zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

d)      żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

e)   wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia,

Ofertę przesłać w terminie do 18 sierpnia 2023 roku, do godz. 10:00, na adres mailowy: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl. zatytułowaną „OFERTA  - „Nadzór archeologiczny nad zadaniem – Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją”

 

6.2  Otwarcie ofert nastąpi 18 sierpnia 2023 roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój 111.

 

7.      INFORMACJA DOT. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia   27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:

1)     administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;

2)     Inspektorem ODO jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:

1)        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

3)        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania    danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

4)        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Nie przysługuje Pani/Panu:

1)        w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2)        prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3)        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu  przetwarzającego istnieje   obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 

8.      WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW

 

1. pozwolenie Warmińsko-Mazurskiego Konserwatora Zabytków nr WUOZ-ELK.5142.118.2023.JS    z dnia 19 kwietnia 2023 r.;

2. dokumentacja rekonstrukcji drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej  w Giżycku do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

3. formularz oferty cenowej;

4. projekt umowy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.08.2023
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WGK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Urbaniak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 sierpnia 2023 13:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Warzocha
Ilość wyświetleń: 770
22 sierpnia 2023 10:17 (Magdalena Warzocha) - Dodanie załącznika [ogloszenie_wynikow_postepowania_2.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 sierpnia 2023 13:03 (Magdalena Warzocha) - Dodanie załącznika [formularz_oferty_cenowej.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 sierpnia 2023 13:03 (Magdalena Warzocha) - Dodanie załącznika [projekt_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)