„Nadzór archeologiczny nad zadaniem – Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją”
Gmina Miejska Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w trybie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r poz. 1710 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 tys. (art.4-2, ust.1 pkt. 1-8 ustawy).
1. PRZEDMIOT ZAMÓWENIA
1.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na rzecz zamawiającego pod nazwą:
„Nadzór archeologiczny nad zadaniem – Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją”
1.2 Dane Zamawiającego:
NIP: 845 19 51 457
Nazwa Zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko
Dokładny adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku
ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
e-mail do korespondencji w sprawie zamówienia: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl
znak postępowania: WGK.7045.3.1.2019-2021.AU
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
2. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
2.1. Termin realizacji zamówienia: wraz z rozpoczęciem realizacji zadania: „Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją”
2.2 Miejsce wykonywania zamówienia – cmentarz ewangelicki przy ul. Warszawskiej (nr pozwolenia WUOZ–ELK.5142.118.2023.JS), wpisany do rejestru zabytków pod numerem KL.WKZ 534/516/d/86 z dnia 23.07.1986r. nr ewid. działki 2-549.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru archeologicznego nad zadaniem – Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją poprzez:
- opracowanie planu prac całego zadania objętego nadzorem, który będzie stanowił załącznik do wniosku o wydanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z art. 36 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na inne prace na zabytku w zakresie nadzoru archeologicznego,
- przygotowanie pełnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na nadzór archeologiczny przedmiotowego zakresu prac zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją,
- dokonanie szczegółowego rozpoznania terenowego,
- stałą obecność archeologa w trakcie wykonywania wszelkich prac ziemnych prowadzonych na terenie objętym nadzorem (zdejmowanie humusu, kopanie fundamentów, posadowienie krzyża itp.),
- obserwowanie i dokumentowanie każdego etapu wykonania przedmiotu zamówienia,
- obserwowanie i dokumentowanie każdego znaleziska archeologicznego,
- rozpoznanie i zabezpieczenie ewentualnego znaleziska (obiektu), które podczas prac ziemnych mogłyby zostać zniszczone,
- podjęcie innych działań, które zapobiegną uszkodzeniu lub zniszczeniu zabytku,
- konsultowanie z Konserwatorem Zabytków wszelkich nieprzewidzianych zdarzeń i czynności, które powstaną podczas przeprowadzania prac, a nie zostały ujęte w przedmiocie zamówienia,
- przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu całości dokumentacji niezbędnej do realizacji pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
3.2 Zamówienie musi być wykonane zgodnie z postanowieniami zezwolenia Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 19 kwietnia 2023r. nr WUOZ-ELK.5142.118.2023.JS.
3.3 Z dokumentacją projektową można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający udostępni dokumentację na nośniku CD lub w wersji papierowej.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena – 80%
- doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac – 20%
4.1. Cena
Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej Zamawiający dokona wyboru oferty o najniższej cenie brutto za realizację całości zadania.
4.2. Doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac
Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował udokumentowaną przez Oferenta liczbą zrealizowanych inwestycji o zakresie podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia.
4.2.1. Zamawiający zastrzega, że minimalną liczbą zrealizowanych inwestycji jest 1 (jedna) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli Oferent działa krócej – przez cały okres jego działalności.
4.2.2. Zamawiający zastrzega, że w przypadku oferentów oferujących taką samą cenę za realizację przedmiotu zamówienia – doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac będzie miało decydującą wagę.
5. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Ewa Unrug-Wiszowaty – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urząd Miejski w Giżycku, tel. 87 732 41 44 lub 798 614 893, e-mail: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl.
6. OZNACZENIE OFERTY, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
6.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
b) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
c) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
d) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
e) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia,
Ofertę przesłać w terminie do 18 sierpnia 2023 roku, do godz. 10:00, na adres mailowy: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl. zatytułowaną „OFERTA - „Nadzór archeologiczny nad zadaniem – Wykonanie drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku wraz z fundamentem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją”
6.2 Otwarcie ofert nastąpi 18 sierpnia 2023 roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój 111.
7. INFORMACJA DOT. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
2) Inspektorem ODO jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
8. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
1. pozwolenie Warmińsko-Mazurskiego Konserwatora Zabytków nr WUOZ-ELK.5142.118.2023.JS z dnia 19 kwietnia 2023 r.;
2. dokumentacja rekonstrukcji drewnianego krzyża na cmentarzu ewangelickim przy ul. Warszawskiej w Giżycku do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
3. formularz oferty cenowej;
4. projekt umowy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku