„Renowacja nagrobków żołnierskich na cmentarzu wojennym I wojny światowej w Giżycku”
Gmina Miejska Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w trybie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r poz. 1710 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 tys. (art.4-2, ust.1 pkt. 1-8 ustawy).
1. PRZEDMIOT ZAMÓWENIA
1.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na rzecz zamawiającego pod nazwą:
„Renowacja nagrobków żołnierskich na cmentarzu wojennym I wojny światowej w Giżycku”
1.2 Dane Zamawiającego:
NIP: 845 19 51 457
Nazwa Zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko
Dokładny adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku
ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
e-mail do korespondencji w sprawie zamówienia: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl
znak postępowania: WGK. 7045.3.8.2023.EUW
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
2. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
2.1. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 30 listopada 2023r.
2.2 Miejsce wykonywania zamówienia – cmentarz wojenny I wojny światowej przy ul. Moniuszki na dz. oznaczonej nr ewid. 358 (nr pozwolenia Warmińsko-Mazurskiego Konserwatora zabytków: WUOZ–ELK.5142.7149.2023.EM z dnia 9 maja 2023 r., zmienione postanowieniem z dnia 15 maja 2023 r.; nr zezwolenia Wojewody Warmińsko-Mazurskiego: PS-VII.5232.2.2023 z dnia 15 marca 2023 r.), wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-1420 z dnia 10.03.1983 r.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na renowacji 207 nagrobków poprzez:
- ostrożne usunięcie mechaniczne pokrywających je mchów i porostów przy pomocy specjalistycznych, przeznaczonych do tego preparatów oraz narzędzi,
- z zachowaniem ostrożności i pierwotnego kroju i wielkości czcionki – odnowienie inskrypcji farbą do betonu koloru czarnego oraz pokrycie płyt nagrobnych środkiem zabezpieczającym przed ponownym porastaniem niepożądaną roślinnością,
- przygotowanie i przeprowadzenie spotkania edukacyjnego na temat realizowanego zadania (wraz z zapewnieniem cateringu dla uczestników).
W celu dokumentacji i raportowania realizacji zamówienia zamawiający wymaga wykonania dokumentacji zdjęciowej przedstawiającej przebieg wykonania zadania i jego efekty końcowe (po około 5-10 ujęć, w tym plan ogólny, oraz szczegóły remontowanych nagrobków przed i po wykonaniu zadania, w rozdzielczości min. 200dpi).
Zamówienie niniejsze jest finansowane ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury oraz z Budżetu Miasta Giżycka.
Zamówienie musi być wykonane zgodnie z postanowieniami zezwoleń Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Wojewody Warmińsko-Mazurskiego i umowy z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 czerwca 2023r. nr 09298/23/FPK/DDZ. Opisane wyżej zezwolenia i umowa stanowią załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena – 50%
- doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac – 50%
4.1. Cena
Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej Zamawiający dokona wyboru oferty o najniższej cenie brutto za realizację całości zadania.
4.2. Doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac
Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował udokumentowaną przez Oferenta liczbą zrealizowanych inwestycji o zakresie podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia.
Zamawiający zastrzega, że minimalną liczbą zrealizowanych inwestycji jest 1 (jedna) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli Oferent działa krócej – przez cały okres jego działalności.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku oferentów oferujących taką samą cenę za realizację przedmiotu zamówienia – doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac będzie miało decydującą wagę.
Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Ewa Unrug-Wiszowaty – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urząd Miejski w Giżycku, tel. 87 732 41 44 lub 798 614 893, e-mail: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl.
6.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
b) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
c) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
d) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
e) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia,
6.2 Ofertę przesłać w terminie do 14 sierpnia 2023 roku, do godz. 10:00, na adres mailowy: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl. zatytułowaną „OFERTA - Renowacja nagrobków żołnierskich na cmentarzu wojennym I wojny światowej w Giżycku ”
6.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 sierpnia 2023 roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój 111.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
2) Inspektorem ODO jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
4. formularz oferty cenowej wraz z dokumentacją poświadczającą realizację inwestycji;
5. projekt umowy.
_______________________________
Zadanie jest współfinansowane ze środków pozostających w dyspozycji Ministra Właściwego do Spraw Kultury i Dziedzictwa Narodowego - GROBY I CMENTARZE WOJENNE W KRAJU 2023
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku