Przetargi

„Renowacja nagrobków żołnierskich na cmentarzu wojennym I wojny światowej w Giżycku”

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Renowacja nagrobków żołnierskich na cmentarzu wojennym I wojny światowej w Giżycku”

 

Gmina Miejska Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, zaprasza do składania ofert  w trybie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r poz. 1710 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 tys. (art.4-2, ust.1 pkt. 1-8 ustawy).

 

1.      PRZEDMIOT ZAMÓWENIA

1.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na rzecz zamawiającego pod nazwą:

„Renowacja nagrobków żołnierskich na cmentarzu wojennym I wojny światowej w Giżycku”

 

1.2 Dane Zamawiającego:

NIP:                                                                                      845 19 51 457

Nazwa Zamawiającego:                                                        Gmina Miejska Giżycko

Dokładny adres do korespondencji:                                     Urząd Miejski w Giżycku

                                                                                              ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

e-mail do korespondencji w sprawie zamówienia:                ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl

znak postępowania:                                                               WGK. 7045.3.8.2023.EUW

Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

 

2.        TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

2.1. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 30 listopada 2023r.

2.2 Miejsce wykonywania zamówienia – cmentarz wojenny I wojny światowej przy ul. Moniuszki na dz. oznaczonej nr ewid. 358 (nr pozwolenia Warmińsko-Mazurskiego Konserwatora zabytków: WUOZ–ELK.5142.7149.2023.EM z dnia 9 maja 2023 r., zmienione postanowieniem z dnia 15 maja 2023 r.; nr zezwolenia Wojewody Warmińsko-Mazurskiego: PS-VII.5232.2.2023 z dnia 15 marca 2023 r.), wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-1420 z dnia 10.03.1983 r.

 

3.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na renowacji 207 nagrobków poprzez:

- ostrożne usunięcie mechaniczne pokrywających je mchów i porostów przy pomocy specjalistycznych, przeznaczonych do tego preparatów oraz narzędzi,

- z zachowaniem ostrożności i pierwotnego kroju i wielkości czcionki – odnowienie inskrypcji farbą do betonu koloru czarnego oraz pokrycie płyt nagrobnych środkiem zabezpieczającym przed ponownym porastaniem niepożądaną roślinnością,

- przygotowanie i przeprowadzenie spotkania edukacyjnego na temat realizowanego zadania (wraz z zapewnieniem cateringu dla uczestników).

W celu dokumentacji i raportowania realizacji zamówienia zamawiający wymaga wykonania dokumentacji zdjęciowej  przedstawiającej przebieg wykonania zadania i jego efekty końcowe (po około 5-10 ujęć, w tym plan ogólny, oraz szczegóły remontowanych nagrobków przed i po wykonaniu zadania, w rozdzielczości min. 200dpi).

Zamówienie niniejsze jest finansowane ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury oraz z Budżetu Miasta Giżycka.

 

Zamówienie musi być wykonane zgodnie z postanowieniami zezwoleń Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Wojewody Warmińsko-Mazurskiego i umowy z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 czerwca 2023r. nr 09298/23/FPK/DDZ. Opisane wyżej zezwolenia i umowa stanowią załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.

 

4.      KRYTERIA WYBORU OFERTY

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

            - cena – 50%

            - doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac – 50%

4.1. Cena

Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej Zamawiający dokona wyboru oferty o najniższej cenie brutto za realizację całości zadania.

4.2. Doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac

Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej Zamawiający  będzie się kierował udokumentowaną przez Oferenta liczbą zrealizowanych inwestycji o zakresie podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia. 

Zamawiający zastrzega, że minimalną liczbą zrealizowanych inwestycji jest 1 (jedna) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli Oferent działa krócej – przez cały okres jego działalności.

Zamawiający zastrzega, że w przypadku oferentów oferujących taką samą cenę za realizację przedmiotu zamówienia – doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac będzie miało decydującą wagę.

  1. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Ewa Unrug-Wiszowaty –  Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urząd Miejski w Giżycku, tel. 87 732 41 44 lub 798 614 893, e-mail: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl.

  1. OZNACZENIE OFERTY, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT 

6.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)      odwołania postępowania, unieważnienia go  w całości lub w części w każdym czasie,

b)      zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

c)      zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

d)     żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

e)    wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia,

6.2  Ofertę przesłać w terminie do 14 sierpnia 2023 roku, do godz. 10:00, na adres mailowy: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl. zatytułowaną „OFERTA  - Renowacja nagrobków żołnierskich na cmentarzu wojennym I wojny światowej w Giżycku ”

6.3  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 sierpnia 2023 roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój 111.

7.      INFORMACJA DOT. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia   27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,  informuję że:

1)     administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;

2)     Inspektorem ODO jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:

1)       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)       na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

3)       na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

4)       prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,  gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Nie przysługuje Pani/Panu:

1)       w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2)       prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3)       na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu  przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

8.      WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW

1.       pozwolenie Warmińsko-Mazurskiego Konserwatora Zabytków nr 3984/2023 z dnia 9 maja 2023 r., znak: WUOZ-ELK.5142.149.2023.EM;

2.      decyzja Wojewody Warmińsko-Mazurskiego z dnia 15 marca 2023 r., znak: PS-VII.5232.2.2023;

3.      umowa nr 09298/23/FPK/DDZ z dnia 2 czerwca 2023 r. z Ministerstwem kultury i Dziedzictwa Narodowego;

4.      formularz oferty cenowej wraz z dokumentacją poświadczającą realizację inwestycji;

5.      projekt umowy.

 

_______________________________

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie jest współfinansowane ze środków pozostających w dyspozycji Ministra Właściwego do Spraw Kultury i Dziedzictwa Narodowego - GROBY I CMENTARZE WOJENNE W KRAJU 2023

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07.08.2023 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WGK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Edyta Polak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 sierpnia 2023 10:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Edyta Polak
Ilość wyświetleń: 831
17 października 2023 14:08 (Jagoda Żelisko) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 października 2023 14:07 (Jagoda Żelisko) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 października 2023 14:05 (Jagoda Żelisko) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)