Zapytanie ofertowe z opcją zawarcia umowy
na realizację zadań wynikających z „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Giżycka w 2023r.”, dotyczących zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku
Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia. Złożenie oferty nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy.
I. Zamawiający: Gmina Miejska Giżycko, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, NIP 845 19 51 457
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r poz. 1710 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 tys. zł (art.2, ust.1 pkt. 1).
Działając w oparciu o:
- Zarządzenie Nr 805/2022 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 11 stycznia 2022r. w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Giżycku,
- Regulamin udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Giżycku, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto stanowiący załącznik do ww. zarządzenia,
- Zarządzenie Nr 866/2022 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 23 marca 2022r. w sprawie zmiany zarządzenia Burmistrza Miasta Giżycka nr 805/2022 z dnia 11 stycznia 2022r. w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Giżycku, zapraszam do złożenia pisemnej oferty na realizację zadań wynikających z „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Giżycka w 2023r.”, dotyczących zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.
III. Przedmiot zamówienia
Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023 roku.
IV. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
a)dojazd na miejsce zdarzenia, schwytanie/zabranie oraz transport zwierzęcia do miejsca świadczenia usług weterynaryjnych,
b)całodobowa opieka lekarsko-weterynaryjna (w tym karmienie) obejmująca diagnostykę, leczenie i hospitalizację, w tym: leczenie podstawowe, przeprowadzenie zabiegu chirurgicznego, opiekę pooperacyjną lub hospitalizację, eutanazję zwierzęcia.
c)utylizacja zwłok zwierzęcych w zależności od ich wagi:
V. Wymagane dokumenty przy składaniu oferty.
1. Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Dokument (kopia) potwierdzający prowadzenie działalności.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Uzupełniony i podpisany projekt umowy wraz z załącznikami - stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
VI. Kryterium
Cena będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za usługę objętą zamówieniem, podaną przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
VII. Termin realizacji zamówienia.
Od 1.01.2023r. do dnia 31.12.2023r.
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Ewa Unrug-Wiszowaty, tel. (87) 7324 144, adres email: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl.
VIII. Termin składania ofert.
Termin składania ofert upływa 16 grudnia 2022 rok godz. 10.00
Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku