Przetargi

Zapytanie ofertowe z opcją zawarcia umowy na realizację zadań wynikających z ,,Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Giżycka w 2023r.” – zadanie nr 1 i nr 2

Zapytanie ofertowe z opcją zawarcia umowy

na realizację zadań wynikających z „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Giżycka w 2023r.” – zadanie nr 1 i nr 2

Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia.

 

Złożenie oferty nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy.

I. Zamawiający: Gmina Miejska Giżycko, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko,  NIP 845 19 51 457

II. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia  11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r poz. 1710 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto (art.2, ust.1 pkt. 1).

Działając w oparciu o:

- Zarządzenie Nr 805/2022 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 11 stycznia 2022r.  w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Giżycku,

- Regulamin udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Giżycku, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto stanowiący załącznik do ww. zarządzenia,

- Zarządzenie Nr  866/2022 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 23 marca 2022r. w sprawie zmiany zarządzenia Burmistrza Miasta Giżycka nr 805/2022 z dnia 11 stycznia 2022r. w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Giżycku, zapraszam do złożenia pisemnej oferty na realizację zadań wynikających z „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Giżycka w 2023 roku” – zadanie nr 1 i nr 2.

III. Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1:

Realizacja zadań wynikających z „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Giżycka w 2023 roku”, w zakresie odławiania, świadczenia usług weterynaryjnych wykonywanych w związku z opieką nad zwierzętami bezdomnymi z terenu Gminy Miejskiej Giżycko oraz przyjmowanie bezdomnych psów do schroniska dla bezdomnych zwierząt i sprawowania opieki nad nimi w terminie od 01.01.2023r. do 31.12.2023 r.

Zadanie nr 2:

Zbieranie i transport zwłok zwierzęcych oraz ich utylizacja z terenów Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasów drogowych dróg powiatowych w Giżycku, na podstawie posiadanych uprawnień do wykonywania tego rodzaju zadania w terminie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można składać na wszystkie zadania. Każde zadanie  oceniane będzie oddzielnie.

IV. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:

Zadanie nr 1:

1) Uzyskanie, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego, zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, zgodnie  z art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy  z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku  w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z późn. zm.), w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy- załącznik nr 3a do zapytania ofertowego.

2) Zapewnienie wykonywania usług weterynaryjnych dla zwierząt przez osoby o wymaganych przepisami prawa kwalifikacjach i doświadczeniu. Zapewnienie bieżącego dozoru weterynaryjnego zwierzętom przebywającym w schronisku, w tym: kontroli stanu zdrowia, profilaktyki i leczenia, zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, szczepień, sterylizacji i kastracji.

3) Prowadzenie wykazu zwierząt zawierającego dane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 roku w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt oraz niezwłoczne założenie karty ewidencyjnej dla każdego przyjętego psa. Bieżąca aktualizacja karty ewidencyjnej o wykonywane zabiegi weterynaryjne, informacje o czipowaniu, kastracji/sterylizacji, zgonie, adopcji, oddaniu psa właścicielowi, wszelkich innych zdarzeniach dot. psa. Dowody zgonu psa, eutanazji, leczenia wraz
z podanym numerem ewidencyjnym zwierzęcia dostarczane są Zamawiającemu wraz z comiesięcznym rozliczeniem usługi tj. z fakturą.

4) Odbieranie lub odławianie zwierząt z miejsca ich przebywania wskazanego przez Zamawiającego po zgłoszeniu telefonicznym (pracownika Urzędu Miejskiego w Giżycku, Straży Miejskiej, Policji)na wskazany przez Wykonawcę numer telefonu, dostępny całodobowo. Czas reakcji nie może być dłuższy niż 48 h. W przypadku zaistnienia zdarzenia, w wyniku którego termin odłowienia zwierzęcia nie może być zachowany z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne, pisemne lub elektroniczne poinformowanie Zamawiającego o przyczynach zwłoki
i przewidywanym terminie realizacji usługi. 

5) Przewożenie zwierząt do schroniska przystosowanym do tego celu pojazdem przy zachowaniu w pełni humanitarnych metod przez osoby do tego upoważnione i przeszkolone.

6) Utrzymywanie przyjętych do schroniska zwierząt w czystości i dobrostanie, w tym systematyczne sprzątanie boksów i wybiegów.

7) Zakup karmy dla zwierząt ze środków własnych z uwzględnieniem dziennych norm żywieniowych.

8) Przygotowanie karmy i karmienie zwierząt.

9) Opieka nad zwierzętami, łącznie z opieką weterynaryjną i szczepieniami przeciw wściekliźnie przez osoby odpowiednio przeszkolone, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami PIW w tym zakresie.

10) Niezwłoczna sterylizacja i kastracja wszystkich psów utrzymywanych przez Zamawiającego w schronisku, które osiągnęły dojrzałość płciową (po konsultacji z lekarzem weterynarzem).

11) Niezwłoczne znakowanie (czipowanie) psów umożliwiające identyfikację zwierzęcia przez cały okres pobytu zwierzęcia w schronisku. Koszt zakupu czipów pokrywa Zamawiający, udostępniając Wykonawcy sprzęt niezbędny do oznakowania psa wraz z dedykowanymi dla Gminy Miejskiej Giżycko drukami. Dowody zaczipowania dostarczane są Zamawiającemu wraz z comiesięcznym rozliczeniem usługi tj. z fakturą.

12) Prowadzenie oraz bieżąca aktualizacja strony internetowej zawierającej informacje na temat psów przygotowanych do adopcji z uwzględnieniem opisu zwierzęcia i dokumentacji fotograficznej. Aktualizacja informacji winna następować w cyklu miesięcznym.

13) Po zakończeniu 14 dniowej kwarantanny publikowanie zdjęć z opisem zwierząt przyjętych   z terenu Gminy Miejskiej Giżycko na portalach internetowych, aż do dnia ich adopcji, zgonu, eutanazji.

14) Prowadzenie szeroko zakrojonej akcji zmierzającej do skutecznej i szybkiej adopcji. Zawarte umowy adopcyjne dostarczane są Zamawiającemu wraz z comiesięcznym rozliczeniem usługi tj.
z fakturą.

15) W przypadku, kiedy zwierzę zbiegnie ze schroniska, niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz zobowiązanie do fizycznego, skutecznego poszukiwania zagubionego zwierzęcia m.in. poprzez ogłoszenie go na stronach internetowych.

16) Prowadzenie książki kontroli weterynaryjnej. Zawiadamianie Zamawiającego o wszelkich uwagach Powiatowego Lekarza Weterynarii dotyczących psów stanowiących własność Gminy Miejskiej Giżycko.

Zadanie nr 2:

1)   Posiadanie odpowiednich uprawnień do zbierania zwłok zwierzęcych:

-   oświadczenie Wykonawcy, że posiada on odpowiednie kwalifikacje i niezbędne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zadania – załącznik nr 3b do zapytania ofertowego lub,

-   uzyska odpowiednie zezwolenie na zbieranie i utylizację zwłok zwierzęcych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.

2)   Posiadanie środka transportu dostosowanego do przewozu zwłok zwierzęcych.

3)   Reakcja na zgłoszenie uprawnionych jednostek (pracownik UM w Giżycku, Straż Miejska, Policja) w ciągu 48 h.

4)   Wskazanie przez Wykonawcę kontaktu telefonicznego oraz mailowego.

5)   Zabranie, uprzątnięcie, dezynfekcja miejsca zabrania zwłok zwierzęcych, ich załadunek, transport i rozładunek oraz utylizacja.

6)   Rozliczenie następować będzie w cyklach miesięcznych na podstawie załączonego rejestru usług, zawierającego liczbę i opis przeprowadzonych interwencji (data i godzina przyjęcia zgłoszenia, miejsce odbioru, podmiot zgłaszający, gatunek zwierzęcia, waga) – stanowiącego załącznik nr 1 do umowy.

V. Wymagane dokumenty przy składaniu oferty.

Zadanie nr 1:

1. Wypełniony formularz cenowy– załącznik nr 1a do zapytania ofertowego.

2. Dokument (kopia) potwierdzający prowadzenie działalności.

3. Kopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy  z dnia 13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z późn. zm.).

4. Kopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości, na której zlokalizowane  jest schronisko dla bezdomnych zwierząt.

5. Oświadczenie o uzyskaniu, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego, zezwolenia na prowadzenie działalności  w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Miejskiej Giżycko, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy  z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z późn. zm.), bądź o posiadaniu takiego zezwolenia – załącznik 3a do zapytania ofertowego.

6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

7. Uzupełniony i podpisany projekt umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 2a do zapytania ofertowego.

Zadanie nr 2:

  1. Wypełniony formularz cenowy– załącznik nr 1b do zapytania ofertowego.
  2. Oświadczenie  o posiadanym zezwoleniu na zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Miejskiej Giżycko lub zobowiązanie do uzyskania takiego zezwolenia – zgodnie z załącznikiem 3b do zapytania ofertowego.
  3. Uzupełniony i podpisany projekt umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 2b do zapytania ofertowego.

VI. Kryterium wyboru oferty – 100% cena brutto.

Zadanie nr 1:

Cena będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za usługę objętą zamówieniem, podaną przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym – załącznik nr 1a do zapytania ofertowego.

Zadanie nr 2:

Cena będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za usługę objętą zamówieniem, podaną przez Wykonawcę na Formularzu Oferty – załącznik nr 1b do zapytania ofertowego.

VII. Termin i forma składania ofert.

- drogą mailową: urzad@gizycko.pl

- do 21 października 2022r. do godz.10.00

VIII. Termin realizacji zamówienia.

Zadanie nr 1: od 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.

Zadanie nr 2: od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Ewa Unrug-Wiszowaty, tel. (87) 7324 144, adres email: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl.

Załączniki:

  1. Formularz oferty cenowej 1a – zadanie nr 1
  2. Formularz oferty cenowej 1b – zadanie nr 2
  3. Projekt umowy 2a  – zadanie nr 1
  4. Projekt umowy 2b – zadanie nr 2
  5. Oświadczenie o uzyskaniu zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Miejskiej Giżycko 3a – zadanie nr 1
  6. Oświadczenie o uzyskaniu lub posiadaniu zezwolenia na zbieranie i utylizację zwłok zwierzęcych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko 3b – zadanie nr 2

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.10.2022 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WGK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Urbaniak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 października 2022 12:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Edyta Polak
Ilość wyświetleń: 1363
02 grudnia 2022 09:08 (Edyta Polak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 grudnia 2022 09:06 (Edyta Polak) - Dodanie załącznika [imgz011006570001.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 grudnia 2022 09:06 (Edyta Polak) - Usunięcie załącznika [imgx241311160001.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)