do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego
wartości szacunkowej do 30 000€
Nazwa zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa ulicy Sadowej w Giżycku wraz z budową odwodnienia i oświetlenia i przebudową kolizji z infrastrukturą techniczną”.
Zamawiający : Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
1. Informacje wprowadzające
1.1 Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert
w zapytaniu ofertowym na rzecz Zamawiającego na zadanie pn.: Pełnienie nadzoru
inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa ulicy Sadowej w Giżycku
wraz z budową odwodnienia i oświetlenia i przebudową kolizji z infrastrukturą
techniczną”.
a) Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady
konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.
b) Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
– Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 380 – ze zmianami), a nie mają
zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 – ze zmianami).
1.2. Dane Zamawiającego:
a) konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
b) nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
c) NIP: 845-19-51-457
d) adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14
11 – 500 Giżycko
e) znak postępowania: WPI.042.19.3.2020.MiBi
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się powyższym znakiem.
1A. Informacja Zamawiającego dotycząca danych osobowych
1. Zamawiający informuje, iż po wejściu w życie, tj. po 25 maja 2018 r., przepisów
dotyczących ochrony danych osobowych, będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art. 26 ustawy. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne: do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1
Maja 14, 11-500 Giżycko;
- inspektorem ochrony danych osobowych powołany przez administratora jest Grzegorz
Rogala - NT Group Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Traugutta 25, e-mail:
dpo@gizycko.pl tel. 87 7324 113;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz realizacji umowy (w przypadku
wyboru oferty);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres archiwizacji;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- nie przysługuje Pani/Panu:
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Zadanie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.:
„Przebudowa ulicy Sadowej w Giżycku wraz z budową odwodnienia i oświetlenia i przebudową kolizji z infrastrukturą techniczną”.
2.2. Podstawowy zakres prac obejmuje przebudowę ulicy Sadowej w Giżycku o dł. 232 mb w zakresie:
2.3. Dokumentacja techniczna i przetargowa znajduje się na stronie Zamawiającego:
https://bip.gizycko.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/544995/przebudowa_ulicy_sadowej_w_gizycku_wraz_z_budowa_odwodnienia_i_o
2.4. Inspektor Nadzoru zapewni poniższy kluczowy personel do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie posiadający odpowiednie uprawnienia tj.:
- inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej – koordynator prac poszczególnych branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego,
- inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
- uprawnionego inspektora ds. terenów zieleni posiadającego wiedzę w zakresie dendrologii.
2.5. Zaleca się aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu ofert oraz przy zawieraniu umowy na wykonie robót gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji ponosi Wykonawca.
3.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia od dnia zawarcia
umowy do momentu odbioru końcowego robót przez Zamawiającego.
3.2. Miejsce wykonania zamówienia – ul. Sadowa w Giżycku
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
- Formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do zaproszenia,
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z oferentami jest :
- Michalina Bielecka - Inspektor, WPI, UM Giżycka,
tel. 87 73 24 120, e-mail: michalina.bielecka@gizycko.pl
6.1.Termin składania ofert upływa dnia 17.12.2020 roku o godz. 1200.
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
6.2.Forma składania ofert:
a) na adres poczty elektronicznej podanej w pkt. 5, z nazwą zamówienia w tytule wiadomości. Oferta powinna mieć formę jednego, nieedytowalnego pliku oraz zostać wysłana z żądaniem potwierdzenia odczytania, lub
b) w zamkniętym i opisanym opakowaniu w p. 7, UM Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko,
Opis powinien zawierać nazwę zamówienia oraz dane kontaktowe oferenta.
6.3.Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.12.2020, o godz. 1220 w siedzibie
Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego, pok. 114
7. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis określania ceny
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
80 pkt. |
Liczba pobytów |
20pkt. |
7.1.Kryterium – cena:
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cp=Co/Cb× 80pkt.
gdzie:
Cp – ilość punktów badanej ceny oferty,
Co – cena oferty najniższej,
Cb – cena oferty badanej,
7.2.Kryterium – liczba pobytów na budowie (P):
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium liczby pobytów na budowie (P) zostanie przyznana zgodnie z poniższym opisem zastrzegając, iż minimalna liczba pobytów koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego wynosi 1 w ciągu 10 dni:
- 1 pobyt w ciągu 10 dni – 0 punktów,
- 1 pobyt w ciągu 7 dni – 10 punktów
- 1 pobyt na w ciągu 4 dni – 20 punktów,
UWAGA!
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w „Formularzu oferty cenowej” deklarowanych ilości pobytów – Zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalną ilość tj. 1 pobyt w ciągu 10 dni. Każdy pobyt na budowie musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy przez Koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego na koniec dnia roboczego.
Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 3 Formularza cenowego oferty (załącznik nr 1 do zaproszenia).
7.3.Wynik całkowity
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
Σo = C + P ,
gdzie:
Σo – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Cp– ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
P – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Liczba pobytów na budowie”
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie
wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej
zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
8. Postanowienia końcowe
8.1.Zamawiający zastrzega prawo do:
a) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,
c) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
g) Wykonawca nie może być powiązany kapitałowo ani osobowo z Zamawiającym.
8.2. Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego
Zapisy pkt. 8.2 ppkt. a), b), c) dotyczą okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
8.3 Okres związania ofertą: 21 dni od daty terminu składania ofert.
9. Załączniki
9.1.Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej:
a) załącznik nr 1 do zaproszenia - Formularz oferty cenowej,
b) Załącznik nr 2 do zaproszenia - Projekt umowy,
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku