Przetargi

Doposażenie stanowisk pracy w podmiotach świadczących usługi wspierające osoby potrzebujące w sprzęt niezbędny do walki z epidemią.

Znak sprawy: BP.042.6.2.2020.AK

                             Zadanie realizowane w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach osi priorytetowej 11 – Włączenie społeczne

Działania 11.2 – Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.

Poddziałania 11.2.3 – Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym – projekty konkursowe

wspólny słownik zamówień (CPV):

33191000-5 – Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

38412000-6 – Termometry        

1.       POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejsze zapytanie prowadzone jest bez zastosowania rygorów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, tj. na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.),  który stanowi iż ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.

2.       ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miejska Giżycko

Al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

tel. 87 732 41 11, faks (87)428 52 41

Godziny pracy: pn. 8.00 -16.00, wt.-pt. 7.30-15.30

NIP: 845-19-51-457

e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: agnieszka.kuczynska@gizycko.pl

Znak postępowania: BP.042.6.2.2020.AK         

 

3.       OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń bakterio i wirusobójczych, osłon typu plexi, dozowników płynu do dezynfekcji oraz termometrów bezdotykowych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.1 – 2.6 do zapytania:

 

Pakiet 1: Generator ozonu – 3 szt.

Pakiet 2: Urządzenie do dezynfekcji dokumentów – 3 szt.

Pakiet 3: Lampy bakterio i wirusobójcze UV-C:

a)      mobilne, bezpośrednie – 4 szt.

b)      dwufunkcyjne przepływowe – 4 szt.

Pakiet 4:  Automatyczny bezdotykowy dozownik płynu do dezynfekcji – 6 szt.

Pakiet 5: Termometr bezdotykowy – 5 szt.

Pakiet 6: Osłony z plexi – 2 szt.

 

4.       TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ORAZ TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

  1. Termin dostawy: maksymalnie do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
  2. Wykonawca zapewni realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania.
  3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy we własnym zakresie oraz na własny koszt.
  4. Termin związania ofertą 30 dni kalendarzowych od daty składania ofert.

 

5.       WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

 6.       OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODZIAŁEM WAG TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSÓB OBLICZENIA CENY

  1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
    1. Zamawiający dokona wyboru oferty wg następujących kryteriów:

Cena – waga 100 %

Kryterium „cena będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów za to kryterium otrzyma oferta o najniższej cenie netto, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:

      najniższa zaoferowana cena netto

A = ------------------------------------------------------- x 100 punktów (100%)

        cena netto oferty badanej

 

A - liczba punktów za kryterium cena

  1. W cenie zostają zawarte wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
  2. Zamawiający dokona punktacji powyższego kryterium na podstawie informacji podanej
    w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  3. Ceny podane w ofercie muszą być wyrażone w PLN i muszą zawierać wszelkiego rodzaju opłaty i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia: wartość netto oferowanego przedmiotu zamówienia, podatek VAT, koszty transportu, montażu, koszty ubezpieczenia, ewentualne rabaty, upusty, koszty związane z wymianą wadliwego przedmiotu dostawy na nowy wolny od wad, a także należnych opłat wynikających z polskiego prawa podatkowego i celnego i inne, jeżeli występują. Cena musi być podana cyfrowo i słownie.
  4. Wszystkie wartości cenowe w ramach niniejszego postępowania mają być określone w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, jeżeli obliczana cena ma więcej miejsc po przecinku należy ją zaokrąglić w ten sposób, że cyfry od 1 do 4 należy zaokrąglić w dół, natomiast cyfry od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę.

 7.       OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCĄ

Agnieszka Kuczyńska – Pomoc administracyjna Urząd Miejski w Giżycku

tel. 87 73 24 166, e-mail. agnieszka.kuczynska@gizycko.pl

 8.       MIEJSCE, TERMIN i FORMA SKŁADANIA OFERT

  1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami, wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli, należy składać drogą elektroniczną w formie skanu na adres: agnieszka.kuczynska@gizycko.pl, w tytule wiadomości wpisując: Oferta na doposażenie stanowisk pracy w podmiotach świadczących usługi wspierające osoby potrzebujące w sprzęt niezbędny do walki z epidemią.
  2. Oferty należy składać do dnia 03.12.2020 r. do godz. 9.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 9.       ZAWARTOŚĆ OFERTY

Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty:

  1. Ofertę na formularzu ofertowym, którego wzór określa załącznik nr 1 wraz ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 2.1-2.6) oraz specyfikacją asortymentowo – cenową (załącznik nr 3.1 – 3.6) w zakresie pakietu, którego dotyczy.
  2. Oświadczenie o braku wzajemnych powiązań kapitałowych lub osobowych, którego wzór określa załącznik nr 5. W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę załącznika nr 5 Zamawiający ma możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o jego uzupełnienie. Wezwanie zostanie wysłane na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Oferty. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów, mimo wezwania, oferta zostanie odrzucona.
  3. Powyższe dokumenty stanowią integralną część oferty.

 10.   MIEJSCE i SPOSÓB PUBLIKACJI OGŁOSZENIA.

Zapytanie zostanie rozesłane do co najmniej 3 potencjalnych Wykonawców oraz zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

 11.   POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

  1. Informacja o rozstrzygnięciu postępowania zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do dostarczenia przed podpisaniem umowy aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnej informacji CEDiG.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. skarga, odwołanie.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)      żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania ofertowego,

b)      zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

c)       wyłącznej interpretacji zapisów zapytania ofertowego,

d)      negocjacji z wybranym Wykonawcą oraz unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego na każdym etapie jego trwania bez podawania uzasadnienia, przed i po terminie składania ofert,
a także po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

Załączniki:

a)      załącznik nr 1 – Formularz oferty

b)      załącznik nr 2.1 – 2.6  – Specyfikacje techniczne

c)       załącznik nr 3.1 – 3.6  – Specyfikacja asortymentowo – cenowa

d)      załącznik nr 4 – Wzór umowy

e)      załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku wzajemnych powiązań kapitałowych lub osobowych Wykonawcy i Zamawiającego.

                           


Projekt pn. Realizacja usług powstrzymywania rozprzestrzeniania się oraz zwalczania skutków wystąpienia choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 w Gminie Miejskiej Giżycko.

Umowa RPWM.11.02.03-28-0011/20-00

                                 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 listopada 2020 11:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Kuczyńska
Ilość wyświetleń: 1734
04 grudnia 2020 13:04 (Agnieszka Kuczyńska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
04 grudnia 2020 13:04 (Agnieszka Kuczyńska) - Dodanie załącznika [informacja_z_otwarcia_ofert_4122020.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 grudnia 2020 13:01 (Agnieszka Kuczyńska) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyniku_postepowania_04122020.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)